1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    jep ik gebruik ping :9.. je stuurt gwn een bericht naar een username over het internet, dus ook naar het buitenland sturen is gratis

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt wel toch gewoon internet nodig?? Om te ontvangen en versturen??

3. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    jep, dus als je een iPod touch hebt kan het via wi-fi.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die verkoper zou het altijd moeten kunnen regelen (desnoods niet via T-mobile maar zelf even unlocken) en als hij dat weigert zou ik idd mijn poot stijf houden tot hij het regelt of de koop afblazen

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja probleem is dat die doos alles al heeft ingevuld en zelfs al heeft betaald :emo:

Ik ga vanmiddag even mee en ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    0 tot 3 maanden: €120
    3 tot 6 maanden: €90
    6 tot 9 maanden: €70
    9 tot 12 maanden: €50
    vanaf 12 maanden: gratis

Dat zijn de kosten bij T-Mobile tot het eerste jaar.

Werkwijze:

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ze hebben een compromis gesloten, de verkoper wist dat hij fout zat en heeft nu aan zijn baas voorgelegd om de 1e 4 maanden door belcompany te laten betalen.....Kunnen ze net zo goed dat ding simlockvrij maken (4*30 euro p/m 8) )

Goed ben benieuwd of dat doorgaat. :)

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ligt dr een beetje aan wat voor abonnement ze heeft afgesloten. Sommige marges zijn echt gigantisch op bepaalde abonnementen. Echt belachelijk soms.

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en mn oog is oa gevallen op de iPhone. Maar nou las ik op internet terwijl ik naar wat reviews aan t zoeken was, iet over de iPhone 4G?? Is er hier iemand die me daar meer over kan vertellen? Is er überhaupt wat meer over bekend? Komt die dit jaar nog en zo ja, wanneer? Niet dat ik dalijk een iPhone 3Gs koop en dat een maand later de 4G te koop is ;)!

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Naar alle waarschijnlijkheid komt er in juni/juli een nieuwe iPhone. De 3G is nu 2 jaar oud, de 3GS is er een jaar.. maar dat was meer een 'tussen' iPhone. Ik zou nog even wachten, want het is 99% zeker dat er dit jaar een totaal nieuwe iPhone komt.

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Waarschijnlijk komt er, zoals altijd, in juni/juli weer een nieuwe iPhone. Mij lijkt het zelfs logischer als hij zelfs nog iets eerder komt, zodat de huidige 3G-ers hun abonnement kunnen verlengen.

12. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Reken er maar op dat het gros van de mensen ook gerust een maand wil wachten... ;)

Zijn hier trouwens nog mensen die de iPhone game http://gowalla.com spelen?

13. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Dan moeten dus heel veel mensen de stap nemen om het abonnement om te laten zetten in een prepaid enz. Heel gedoe..

14. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Je bestaande abbo word per maand verlengt als je niks doet. Althans dat was het geval bij mij bij Hi. Ik moest namelijk 3 a 4 maand wachten tot dat de nieuwe iPhone 3GS uit kwam, dus niks gedaan. Pas toen het duidelijk werd wanneer hij kwam, heb ik mijn abbo opgezegd.

Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Die nieuwe iPhone, komt daarvan in juni/juli de aankondiging alleen, of is ie dan ook meteen te koop? Mn abo loopt 16 mei af, en voor 1 á 2 maanden wil ik wel prepaid nemen om te wachten, maar ik heb geen zin om straks in mei nog een half jaar te moeten wachten ofzo!

16. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    De doorsnee consument is niet op de hoogte van wanneer er een nieuwe iPhone komt. Die ziet dat z'n abbo is afgelopen en kiest vervolgens een mobiel. :)

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Misschient komt de aankondiging op 27 januari. De release zal waarschijnlijk juni/juli zijn. Exact 2 jaar na de release van de 3G.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jep @ Zuid-Limburg ;) Best vet. Al weet wel iedereen waar je vaak komt 8)

Tablet en nieuwe iPhone? Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Eerder Tablet + MBP update(en Mac Pro enz) of iPhone + MBP update. Ik hoop tablet, maar denk dat we weer genaaid worden:p

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom zouden we genaaid worden? Apple heeft nog NOOIT een woord gerept over een tablet. Iedereen roept maar steeds dat we teleurgesteld worden. Je wordt altijd teleurgesteld als je zelf van iets uitgaat zonder dat het bedrijf er ooit een woord over heeft geroepen.

20. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    +1, "men" blaast het allemaal op, en dan voldoet apple ineens niet aan "de verwachtingen", welke fucking verwachtingen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina