1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zal 's kijken. :)
    Jammer dat er van NFS geen Lite versie is.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Tis net wat je onder wallpaper verstaat. je kan wel gewoon je intro scherm veranderen.

    Je phone unlocken en dan die crappy wallpaper shit erop zetten is niet echt nice. Snap na dat geprobeerd te hebben ook precies waarom apple er niet voor gekozen heeft, want het ziet er niet uit en is ook nog es onduidelijk met al je programma's erover.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben van neming dat van alle programma's een gratis versie beschikbaar moet zijn.
    Er is behoorlijk veel betaalde bagger te koop in de App's Store.

    Mijn normale achtergronden download ik bijna altijd rechtstreeks van Zedge.net.
    Een achtergrond achter de icoontjes werkt niet lekker en voor mijn hoeft het ook niet.
    Heb veel liever een zwarte achtergond !
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het introscherm kun je veranderen door foto's in te stellen. Hij vroeg of je wallpapers kunt downloaden via App Store en dat gaat gewoon niet. :)
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Naja je kan wel wallpaper apps downoaden via de appstore. Is indirect dus wel sort off mogelijk. Ook flickr heeft goede iPhone wallpaper groups.
     
  6. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb atm zo veel vragen, niet normaal *)

    fftjes 1 simpele. Ik heb zelf wel een bankrekening maar niet met Internet bankieren. Kan ik wel mijn bank account aan iTunes koppelen zodat ik op mijn iPhone stuff kan kopen ?
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want je moet een Click & Buy account aanmaken. Je kan wel gewoon in de winkel iTunes kaarten kopen, waarmee je iTunes geld kan opwaarderen.
     
  8. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je kunt een Click & Buy account aanmaken. Zij halen het geld van je rekening en betalen dat aan apple.
    Zorg er wel voor dat een automatische incasso altijd lukt. Anders kost het je 15 euro extra.

    Dit zei iemand anders? Maarja, ik kan ook idd een iTunes kaart kopen!
     
  9. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste kan je op Ebay zoeken naar Amerikaanse iTunes Gift Cards. Ik had er één van $200 voor €60 gekocht. De prijzen in de Amerikaanse Appstore zijn ook iets lager ;)
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nieuwe specificaties Iphone 4G? Uitgelekt op Chinees forum:

    • 600 MHz processorsnelheid
    • 256 MB RAM (was 128 MB)
    • 3.2 megapixel camera
    • Digitaal kompas en FM-radio
    • 32 GB opslagruimte
    • Geen veranderingen in batterij, scherm en externe behuizing

    [​IMG]

    Zeer jammer als dit de veranderingen zijn. Camera moet minstens (in deze tijd) 5 MP zijn. RAM en die processorsnelheid zeggen mij allemaal niks dus daar kan ik niet over oordelen. Alleen die 32 GB geheugen is wel erg relaxt. Maar om hier nu zo veel voor neer te leggen!? Dan houdt ik liever mijn Touch.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Wat had jij dan willen zien/verwacht? :)

    Vindt het erg netjes.

    - 32GB Erg nice
    - CPU en ram, erg nice, nog sneller
    - FM radio, wel grappig, kan nu ook al alle kanalen ontvangen though met 3G/wifi.


    Enige wat ik niet zo cool zou vinden is dat de batterij niet verandert zou zijn. Had wel wat meer peut in mogen zitten.
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Idd batterij duur mag wel langer. Minstens het dubbele.

    - Beter camera, minstens 5 MP.
    Omdat er wel verschillende camera apps voor de iphone zijn en zou het wel leuk vinden als je hem dan ook echt als camera kon gebruiken en dan vind ik 3.2 niet heel erg veel.
    - Ander design
    Design is natuurlijk nu al wel cool maar zou het wel gaaf vinden als hij iets dunner zou zijn en misschien ook wat kleiner.


    En sowieso vind ik het niet (mocht je een 3G hebben) het overstappen waard naar de 4G.
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je met een speciale regeling van T-Mobile kan overstappen op de nieuwe zou ik 't zo doen. Het verschil tussen 128- en 256MB RAM is aardig groot (denk aan nog mooiere spellen). De camera zou mij een zorg wezen, want die gebruik ik niet. Radio lijkt mij ook wel fijn. 32GB geheugen heb ik ook niet nodig. Ik maak mijn 16GB nog niet eens vol 8).
     
  14. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is binnen, ben nu aan het registreren, maar hij vraagt om mijn iPhone nummer? Is dat gewoon mijn telefoon nummer of een bepaalde code?
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vind het trouwens wel slappe hap van T-mobile. Ik ben al bijna 2 jaar klant en dan heb je van die acties die je kan krijgen om te verlengen maar de Iphone hoort daar dan weer niet bij..
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Grmbl. M'n Silent switch begint het geloof ik te begeven. Af en toe wil ik 'm op stil zetten en dan bungelt dat ding er los aan..
    Veel voorkomend probleem, maar ik hoopte de dans te ontspringen! :+
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik herstel even want kan tevens de 16gb als de 8gb voor €0 krijgen bij i-150 abbo. Erg aantrekkelijk dus maar wel beetje krom dat je voor €0 zowel de 16 als 8gb kan krijgen.

    Rivanov, hoorde in OMT podcast dat je mod was geworden bij OMT. Grats;):b:
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Danku! :cool:

    :+
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Sinds een week of 2 nu me rijbewijs en heb nu mijn eigen tijdelijke auto (we zijn nog op zoek). Alleen ik zoek een goedkope oplossing om mijn iPhone/iPod muziek door mijn speakers te sturen. het liefst nog eigelijk dat ik het in elke auto kan gebruiken. Soort plug en play zoals de TomTom ofzo zeg maar.

    Kan iemand mij hierbij helpen?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    FM transmitter. Die sluit je aan op je iPhone, stelt een FM frequentie in en met je radio pik je dat signaal op. Niet geheel legaal in Nederland maar werkt wel in iedere auto.
    Andere optie is een radio met AUX aansluiting, maar die optie werkt natuurlijk niet in iedere auto. De radio moet natuurlijk wel een AUX aansluiting hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina