1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    en hoe kan ik dat doen?
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik vraag het maar hier, omdat hier mensen zitten die langer ervaring hebben met dit soort dingen denk ik.

    Mijn huidige abonnement bij Hi loopt tot 3 mei 2010. Door de telefoon werd mij verteld dat ik nu al over kan stappen naar in dit geval; T-Mobile en ook mijn huidige nummer mee kan nemen. Als ik dit nu zou doen dan zou ik de iPhone krijgen met een tijdelijk nummer en wanneer het dan 3 mei is krijg ik mijn oude eigen nummer weer terug.

    Nu wil ik weten, krijg ik in die periode dat ik dat tijdelijke nummer heb niet twee rekeningen elke maand van zowel T-Mobile als van Hi? En moet ik dan tot die tijd mijn Hi simkaart in de iPhone stoppen, want ik wil wel gewoon 3G hebben natuurlijk.

    :)
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat gaat helaas niet omdat de iPhone standaard is voorzien van een simlock.

    Je kan natuurlijk alvast een T-Mobile abonnement erbij nemen , tot 3 Mei heb je dan 2 nummers en betaal je voor 2 abonnementen.
    Na 3 Mei wordt het tijdelijk nummer dan automatisch overgezet naar het oude Hi-nummer.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb net gebeld met Hi en mijn abonnement opgezegd, helaas wel pas per 3 mei 2010 maar goed. Tot die tijd neemt mijn moeder mijn simkaart over dus ik ben er in principe al vanaf.

    Nu ga ik dus bij T-Mobile voor de iPhone, alleen zie ik dat eigenlijk alle modellen een levertijd hebben van 2 weken :eek: Heb ik meer kans om gelijk een exemplaar te krijgen als ik naar de T-Mobile winkel hier in de stad ga of maakt dat niets uit?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de T-Mobile hier in de stad hing een papiertje met de mededeling dat alle modellen op voorraad waren.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb me niks van aangetrokken wat ze online laten zien.

    Gewoon naar de T-Mobile winkel gaan, ik had toendertijd de laatste 32gb zwarte versie........ Maar als het op is, kunnen zij zien waar in de buurt er nog voorraad is, en wanneer zij het weer krijgen.

    Simpel,
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mooi :) Dan ga ik morgen even langs. Ze hanteren in de winkel dezelfde prijzen als online neem ik aan? :+
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Prijzen zijn online en in de shop helaas het zelfde.
     
  9. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon zeggen dat je T-Mobile abo pas over 3 maanden in moet gaan, krijg je wel gelijk je iPhone mee en betaal je niet dubbel.
     
  10. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1 pixel op m'n iPhone scherm die continu op blauw staat, valt dit onder de garantie,als ik dit laat fixen denken jullie?
    niet dat ik er super last van heb maar soms is het wel irritant (bij films bijv.)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo zo.. T-Mobile belde me net op met hun aanbieding voor de 3GS, omdat ik klant van het eerste uur ben met de iPhone. Heb gezegd dat ik wacht op de nieuwe iPhone die dit jaar komt.
    Hij wist me stellig te melden dat dit jaar GEEN nieuwe iPhone kwam..

    Yeah right.. dag meneer!
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zal dat zijn omdat ze misschien hun alleenrecht verliezen en zo nog snel mensen 2 jaar aan T-Mobile willen binden?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik blijf gewoon rustig bij T-Mobile als hun de iPhone leveren. Heb totaal geen problemen met hun. Tenzij een andere provider met een sterkere aanbieding komt.
     
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen enkel probleem met T-Mobile. Ik heb overal 3G, behalve in sommige gebouwen, maar daar kan T-Mobile niet zo veel aan doen.
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik mis echt de optie om een onbeperkte sms bundel af te sluiten. Dus dat zou voor mij een reden zijn om over te stappen. :)
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb nu ook eindelijk een iPhone, de 3GS 16GB \o/
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ping ????? evt... Palringo ?????
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Welcome to the club :)
     
  19. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen of ik op die actie van T-Mobile in moet gaan. Oorspronkelijk was ik van plan na mn abbo een goedkoop sim-only abbo''tje te nemen.

    Ik ga denk ik vragen of ik een 32GB versie kan krijgen. Zo niet sla ik hun aanbod af.
     
  20. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke aanbieding is dat dan?

    Ik zit namelijk ook te kijken voor een iPhone, maar ik vind de kosten iets te hoog oplopen als ik het vergelijk met het gebruik van mijn huidige prepaid toestel.
    Maar als er een interessante aanbieding is, dan ga ik misschien alsnog over stag. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina