Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Vaag ding, weet niet wat ik er van moet denken.. Lijkt qua design een stapje terug.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is ook echt niet het final design. Qua hardware zal het wel kloppen, maar de case niet.

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou de case niet definitief zijn?

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Je zou inderdaad zeggen, dat ze het ontwerp ondertussen wel op tafel hebben liggen.:confused:

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    &Ik vind hem anders best mooi..

6. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook :)

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Stilzwijgende verlenging.

De meeste mensen sluiten een abonnement voor telefonie, internet of televisie af voor één of twee jaar. Als u dit abonnement niet opzegt, verlengt de aanbieder het contract automatisch. Dit is een stilzwijgende verlenging. Hiermee voorkomt uw aanbieder dat u opeens geen internet, telefonie of televisie meer kunt gebruiken. Dit mag, maar niet voor een periode die langer is dan een jaar. En uw abonnement moet dan ieder jaar weer opnieuw stilzwijgend worden verlengd.

Na het aflopen van een één of twee jaar contract is de opzegtermijn nog maar 1 maand.
    De provider zal de klant altijd op tijd waarschuwen omdat dan pas ook de algemene voorwaarden kan worden aangepast.

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    raar verhaal met die "gevonden" iPhone. Lekker toevallig ook in de buurt van het hoofdkantoor: "Een anonieme tipgever vond de telefoon in een bar in de buurt van het hoofdkantoor van Apple en bracht deze naar gadgetsite Gizmodo, welke bericht dat het om een écht Appleproduct gaat."

kan ook wel is een dikke publiciteitsstunt zijn van gizmodo, dat filmpje ook .. ben je een gadgetsite, heb je in 2010 nog geen normale gadget om een goed filmpje op youtube te krijgen. En waarom 9 sec en waarom wordt ie zo ineens omgedraaid 8)

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ben toch overstag gegaan. Ik koop een 2de hands iphone, 16GB en simlockvrij gemaakt (op de manier waarover ik hier niet mag praten). Maar toch, ziet er allemaal goed uit. Kan hem ook gewoon eerst volop testen voordat ik iets beslis. Helaas geen bon, maar dat neem ik voor lief ;)

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526

Staat inmiddels wel een beter filmpje op Gizmodo met veel grote duidelijke foto's. hij ziet er erg echt uit nu. Maar hoop/denk dat het nog steeds om een early build gaat en dat hij er niet zo komt uit te zien, want ik vindt het nog steeds niks. Zou het liever a la iPad zien.

En had het denk ik al eerder gezegd, waarom zeggen ze niet wat voor CPU etc erin zit. Ze hebben hem in handen en uit elkaar gehaald. Als het geen A4 processor of een familie daarvan is dan is het overduidelijk een fake of een hele early build.

Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waarschijnlijk niet mogelijk, omdat de aluminium achterkant het telefoon signaal verstoord. Bij de iPad 3G hebben ze daarvoor die zwarte strip gemaakt, maar ik denk dat dat bij de iPhone nooit gaat lukken.

12. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Kleine zwarte strip zou prima zijn. En vroeg me al tijden af waarom ze het signaal niet door de voorkant van het toestel kunnen sturen? Of houd het lcdtje het teveel tegen ofzo? Zou toch wel mogelijk moeten zijn? zal wel stomme vraag zijn, maar als iemand het weet mag ie het zeggen.

13. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet het weer zo'n zwarte strip als bij de iPhone 2G worden, dat heb ik nooit echt mooi gevonden.

14. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Dan wat minder groot, in de vorm zoals bij de iPad.

Maar kan iemand uitleggen waarom de signalen niet door de voorkant kunnen, of houd de LCd het tegen, of moeten signalen van alle kanten binnen kunnen komen oid? Zou toch zeggen dat dat wel moet lukken.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De reden is heel simpel , namelijk het Stralingsveld.

Plaats je de antenne op de achterkant van de gsm dan wordt een deel van het stralingsveld van jouw weg gedrukt.
    Als de antenne nu voorop de gsm zit dan gaat de volledige stralingsveld door jouw hoofd.

Bij de meeste gsm's zit er dan ook nog een folie tussen de voorkant en de antenne waardoor het stralingsveld van toch naar het hoofd zou gaan extra gedempt zal worden.

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dat is wel bruut, van afstand disablen :9.

17. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je toch ook met je eigen iPhone als je mobileme hebt?

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal goed.

Was van het weekend mijn iPhone kwijt en zag via MobileMe dat ik nog in mijn auto lag 8)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Find my iPad is nu ook verwerkt in MobileMe. Zie nu in een scherm waar mijn iPhone en iPad zijn. :+

20. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Aah, heel duidelijk. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina