Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  2. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

wat is hier nep aan?

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oud Apple logo, spatiëring in de tekst. Kom op, iedereen kan deze brief maken. Eén grote publiciteits-stunt.

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hmm, dus jij denkt dat dit een stunt van gizmodo en apple is?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tuurlijk is dit een reclame stunt van Apple. Iedereen spreekt er nu weer over. Zo gaat het namelijk áltijd rondom een launch van een nieuwe product. Eerst sprak iedereen over de gelekte foto's van de iPad, nu weer van de iPhone. Dit is gewoon een prototype waardoor Apple een schijnbeweging maakt. Geen één bedrijf heeft zo'n uitgekookte marketingafdeling als Apple.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    :+ Of iemand wil gewoon al een iPhone hebben en heeft een fake brief gestuurd om een iPhone op te halen :D

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies. En Gizmodo dan ook verkondigen dat ze gebeld zijn door Apple etc.
    Yeah right. Hun krijgen nu een ongelofelijk aantal pageviews.. daar gaat het om.

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Maar als dit eenmaal echt met zekerheid uitkomt verliezen ze toch ook enorm veel credit als gadgetsite zou ik denken. Zonder die brief en die zogezegde telefoontjes zouden ze later nog kunnen zeggen dat ze zich ook vergist hadden door de kwaliteit van de namaakphone, maar zo hebben ze dat onmogelijk gemaakt zonder toe te geven dat ze die zelf hebben verzonnen.

En een senior VP die in een officieel schrijven zegt "please let me know where to pick up the unit", niet erg conform de briefregels of geloofwaardig..

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Net of Apple zelf dat ding op gaat halen..
    Intern zal het allemaal wel redelijk final zijn. Maar het design echt niet.
    Apple had Gizmodo dan wel geëist om het eraf te halen.

Het is puur om te speculeren. Iedereen praat er nu weer over, doel bereikt.

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  10. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Aan de andere kant moet je niet vergeten dat dit Apple is en ze niet altijd alles volgens briefregels doen. Ik bedoel net zoals Steve mensen soms beantwoord via zn iPhone, zoals die gast die klaagde dat de iPad nog niet naar Europa kwam hij bericht stuurde van "NUTS, we are ......". Typisch een Steve reactie :D

Ach we zien het over 2 maanden wel. Of het is een prototype, of het is de final version.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat antwoord Steve ook echt niet.
    Heeft peloton van 20 mensen die dat voor 'm doen. :+

12. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Haha, echt niet. Net zoals hij gewoon steeds weer met die oude broek en coltrui presenteert :D en samen met Google topman gewoon op een terrasje gaat zitten. Zijn allemaal van die dingen die je niet bij andere grote ondernemingen ziet. Kan je Bill Gates al zo voorstellen. Apple is gewoon wat anders en kan me eigenlijk die brief prima voorstellen. Zeg niet dat het echt is, maar is wel beetje de attitude van Apple.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Of Apple wíl het op die manier juist uitstralen. Dat iedereen denkt: 'Oeh! Krijg persoonlijke mail van Steve! Wow!'
    Binding met het bedrijf genereren..

14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Sorry Rivje,maar dit is het officiële briefpapier van apple. lees ik net op Iphoneclub

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Sorry Daantje, maar iedereen kan dit namaken.
    Alleen de post van Gonny kan de echtheid ontrafelen, de emailheader achterhalen van de verstuurde mail naar Gizmodo.

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  16. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2010
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De eerste zinnen herleiden hun uit de brief. Ze maken het sappiger dan het is.
    En die 2call.nl .. :emo:

18. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

2Call is iig wel betrouwbaar. Mijn 2g Komt daar ook vandaan:)
    Ik heb een mail gestuurd, en als ik daar antwoord op heb, ga ik hem bestellen:)

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat er een iPhone 4g uitkomt is wel duidelijk. Maar om nu al abo's aan te bieden terwijl ze niet eens weten wat die gaat kosten is een beetje voorbarig. :emo:

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En dan ook stellig de 32GB er neer zetten. Terwijl er nog helemaal niets bekend is. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina