Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zullen we het wellus-nietus gedoe weer afkappen? Niemand hier weet hoe het echt zit, klaar.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wellus! :+

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    dus misschien dan toch?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik blijf gewoon T-Mobile behouden als hun de iPhone blijven aanbieden.
    Totaal geen problemen mee, en kan dan gewoon zorgeloos m'n abonnement verlengen.

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik blijf ook gewoon bij T-Mobile hoor. Nooit problemen mee idd. Binnenkort maar is mijn iPhone ter reparatie aanbieden. Zit een lading stof in het scherm.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Hoorde veel mensen over dat als je abbo in juli/augustus afloopt je nu al heen moet om te zeggen dat je je abbo alleen wil verlengen met een nieuwe iphone omdat ze anders automatisch je abbo verlengen zonder het je te vragen.

Is dat onzin, of moet je idd nu dan al heen? Zou toch gewoon in Juli heen kunnen gaan en zeggen dat ik mn abbo wil verlengen met een nieuwe iPhone, hoef ik nu toch nog niet voor heen? 8)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn abonnement loopt in september af. Dus ik heb nog even. Je kunt bij T-Mobile 4 maanden van te voren verlengen. Dus bij mij is dat vanaf juni. iPhone komt in juni/juli waarschijnlijk dus dat komt mooi uit.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je abo wordt telkens verlengt met 1 maand. Maar je kan dus zoals riv zegt nu al wel erheen om te kijken voor een verlenging. Tenzij je de iPhone 4g wil.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Natuurlijk wil ik de iPhone. Wat anders? 8)

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Had het tegen Grave :p. Want dan is het nog nutteloos om er nu al heen te gaan.

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Idd dat is het em. Omdat de 4G nog niet aangekondigd is kan ik er nog niet eens heen om te zeggen dat ik em wil verlengen met de 4G. Maar wil straks ook niet aan een abbo vast zitten die zij zomaar hebben verlengd.

Wacht wel even tot ze em in Juni aankondigen, ga ik een dag later wel naar t-mobile, mogen ze em dan alvast reserveren voor me.

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je abo word toch maar met 1 maand verlengt als je niks zegt. Dus je zit er niet meer 3 maanden aan vast.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    :+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb 2 iPhones, betekend dat dat ik bij 74% van de vrouwen betrouwbaarder overkom?

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ja en dat je 7500 pond minder aan besteedbaar inkomen hebt dan de mensen zonder Iphone:+

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Damn...

iemand 2 Iphones kopen voor 7500 pond?

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ...als hij bij een afspraakje een iPhone uit z’n broekzak haalt. “Het heeft iets als een man goed met computers omgaat,...

Ja, want als je een iPhone kan bedienen ben je goed met computers! 8) Lekker vage conclusies haha..

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    computers? t is een fucking telefoontje. Als iemand zn iPhone via mobile terminal bedient kun je daar misschien wat van zeggen :+ Maar anders moet je wel een hele domme muts zijn om dat te denken..

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Door zo'n touchscreen oefen je natuurlijk wel je vingers, maar dat durven die vrouwen natuurlijk niet in een enquete zeggen :+

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ach die vrouwen die op dat soort mannen denken zijn meestal ook geen meesterbreinen:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina