Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb er niets om heen zitten. Maar de reviews van de Invisible Shield zijn over het algemeen wel goed. Moet je 'm er natuurlijk wel goed om heen doen. En anders laten doen. :)

2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Pfoe, dacht eindelijk de knoop door te hebben gehakt, maar nu begin in toch weer te twijfelen. Las namelijk dat die nieuwe iphone binnen 2 maanden in de winkel zou liggen, dan ga ik daar liever voor. Dacht dat na de aankondiging het nog wel een jaar kon duren voordat ze in de winkel zouden liggen. Wat denken jullie? Wil namelijk graag een iPhone, maar als er binnen no time weer een nieuwe in de winkel ligt is het allemaal een beetje te duur...

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Een jaar? :+
    Dan verliezen ze een hoop klanten. Nee hoor, verwacht 'm maar in juni/juli.

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Tsja, het enige waar ik vroeger een realease van afwachtte waren games. Daar kon het makkelijk een jaar duren.

Damn, dan toch maar wachten denk ik. Wel klote eigenlijk... Hoop dat de simlockvrije versie dan wel snel in de winkel ligt, want zit er al een tijdje op te wachten ;)

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Invisible Shield is waarschijnlijk wel de beste. Ik zou alleen de achterkant skippen. Werkt gewoon voor geen meter. Sticker aan de voorzijde blijft erg veel stof aan de rand kleven. Irriteerde me daar nogal aan. Vandaar dat ik hem eraf heb gehaald. :)

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Kan idd ook gewoon alleen de voorkant bestellen. Ach ik probeer het gewoon denk ik :) Kost maar €18

Edit: Heb kortingscode van 40% gekregen via tweakers. Nu was het €15,45 inclusief verzenden. Maar ff gedaan :)

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  7. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb een 16gb 3g opgeleverd aan solid vision. de 16 gb's zijn al langer uit de markt dus hoop op een 3gs 16 gb:) maar dat zal wel niet hehe

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  9. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Status van reparatie:

Waarschijnlijk dus geen nieuwe. :mad:

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Misschien een standaard melding voor alle reparaties.

11. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Let's hope so. :cool:

Heb ook geen zin om lang zonder te zitten.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist Solid-Vision gebeld.
    iPhone via T-Mobile wordt sowieso vervangen door nieuw toestel. In Nederland wordt hij niet gerepareerd. Dus je krijgt hoe dan ook een nieuw toestel. :)
    Duurt doorgaans 5 werkdagen voordat je een nieuwe hebt. Ligt er ook aan hoe groot de toestroom is bij hun.

13. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Alright, dus dat "Onderdelen voor reparatie niet op voorraad" zou kunnen slaan op het feit dat ze een nieuwe iPhone hebben aangevraagd bij Apple en dat die nog onderweg is naar hun toe? :)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies.

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Iemand die toevallig weet of je in Vlaanderen ook een nieuw toestel, of misschien zelfs een 3GS krijgt, i.p.v. dat ze'm gewoon repareren? Niet dat me dat erg realistisch lijkt maar toch. M'n garantie vervalt binnen een maandje ofzo, op zich heb ik geen enkel probleem met mn toestel maar een dode pixel of kleine haarscheur is er wel te vinden..

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geen flauw idee. Moet je even zien te achterhalen wie de iPhone is Vlaanderen officieel repareert en daar contact mee opnemen.

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    SOlid-vision is de reparateur van de benelux, dus voor jou zal hetzelfde gelden...

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Maar is een dode pixel en een klein haarscheurtje(s) wel genoeg reden om hem ook effectief binnen te doen? Het zou nl. wel vervelend zijn als ik hem opstuur en nadien de rekening voor de verzending krijg omdat ze oordelen dat er geen reparatie nodig is..

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Moet je even bellen.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Iemand al een Iped besteld? :+

http://kotaku.com/5549865/china-rips-off-the-ipad-with-the-iped

Zelden zo'n schaamteloze rip-off gezien. Moet wel zeggen dat ik wel respect heb voor die chinezen als je ziet hoe snel en hoe goedkoop ze zoiets in elkaar flansen ($105 dollar winkelprijs). (Of zou het uit die zelfmoordfabriek komen en is daarom de prijs zo laag?)

Laatst bewerkt: 28 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina