1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha I see.

Ben hem nu aan het herstellen, daarna verzekerd opsturen. Heb kopie gemaakt van contract, de aankoopbon doe ik erbij en een printje van de reparatiebevestiging.

Even voor de duidelijkheid, je hoeft t-mobile hier niet over te informeren toch, je regelt alles met solid-vision en klaar.. ?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad.

3. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen maar de pakbon opgestuurd. heb geen eens een abbo bij tmobile.
    gewoon garantie gekregen.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Krijg ik net een factuur binnen dat er vochtschade is aangetroffen bij mijn iPhone. 275 euro kosten. Terwijl ik 'm opstuurde voor een haarscheur bij t dock. Gelijk ff gebeld en blijkt dat er ook al waterschade kan ontstaan zonder dat je t zelf merkt (door oxidatie, temperatuurverschillen etc.). Deze keer zouden ze uit coulance het door de vingers zien, krijg dus woensdag geheel nieuwe iPhone:)! Maar wel vaag, hadden heel m'n iPhone total los verklaard8)..

5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Dat was bij radar of bij Kassa ofiets dat, dat ding waarop je ziet of er vochtschade is, kapot is ofiets. Waardoor ze zeggen dat er vochtschade is maar het er eigenlijk niet is :+

Zoiets was het iig 8)

6. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, hij had het erover dat ze alleen naar die indicator kijken. Dus die zal dan wel goedkoop zijn. Maar lekker kort door de bocht van Solid-Vision. Alleen maar kijken naar die indicator als die vaak al kapot zijn. Maarja als er mensen zijn met echt vochtschade:+?!

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jij krijgt 'm woensdag? Dat zeiden ze aan de telefoon? En hij is vandaag gecontroleerd? Dan zal ik 'm dinsdag wel krijgen (maandag versturen).

8. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Is ook. Was zo een verhaal van 3x een ipod kapot( niet door vochtschade) maar ze zeiden 3x dat dat wel was. Maar er komt al "vochtschade" als je een beetje zweet als je aan het bellen bent 8)

9. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijne heb ik net verzekerd verstuurd, hoop dat ze hem morgen al binnen hebben.. heb een envelop in het pakketje erbij gedaan met de aankoopnota, reparatiebevestiging en kopie contract.. iphone netjes in bubbeltjesfolie gedaan

ding heeft aardig wat gebruikers schade (krasjes, paar deukjes), echt te relaxed als ze vanwege die haarscheurtjes bij de connector die je amper kan zien gewoon een nieuwe opsturen

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Solid-Vision gaat nu ook wel achter de oren krabben denk ik. Met die massala toestroom. 8)

11. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kon 'm maandag al krijgen maar ben dan niet thuis. Dus heb woensdag gekozen. Ze hadden 'm namelijk niet op voorraad maar ze hadden wel wat modellen bij T-Mobile liggen helemaal nieuw in verpakking met usb kabel etc.. Beetje vaag want hadden t dus wel op voorraad:9.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Que? Heb jij 'm naar Solid-Vision gestuurd of naar T-Mobile?

13. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Wat zijn 'haarscheurtjes'? En geldt dat ook allemaal voor ipod touch, dat opsturen enzo?:+

Zit een levensgrootte barst in mijn ipod en een nieuwe zal wel fijn zijn O-).

Bovendien doet altijd 1 oortje het niet als ik hem inplug in Ipod, kennen ze dat maken?:)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, dat geldt niet voor iPod touch.
    En Google maar 's op haarscheurtjes.

15. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Jammer, bedankt voor je antwoord :)

Op google gekeken en dat heb ik niet op mijn ipod :+

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat kan ook niet met een aluminium achterkant.

17. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, had net zo 'n artikel gelezen, zag dat dat alleen maar voor iphone was :+

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    iPhone 3g 16 GB zojuist opgehaald :) Wat een verademing tegenover mijn oude telefoon zeg...!

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik lees alleen maar kommer en kwel over het 3G bereik van T-Mobile.
    Ben dagelijks onderweg en ik ben nog geen problemen tegen gekomen.

Thuis heb ik wel slecht 3G ontvangst maar dat heb ik ook met KPN.
    Daar heb ik ook geen probleem mee omdat ik dat toch verbinding maak via wifi.

20. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe kom je daar dan ineens weer aan? 3G 16GB zijn niet meer te koop?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina