1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tweedehands.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Solid-Vision. Maar had de klantenservice van T-Mobile gebeld en ze konden vanaf maandag ochtend bezorgen:). Dus weet nou niet of die vanuit T-Mobile komt of vanuit Solid Vision..

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Klasgenoot deed hem weg. Ging terug naar BlackBerry...

Ben er in ieder geval erg blij mee! Had eerst een SE k810i. Dan is dit wel wat beter ;)

Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Status update!

Uw toestel wordt gerepareerd

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mag eerdaags ook weer een neiuwe toestel uitzoeken en ik hoor van alle kanten veel positieve dingen over de Iphone. Heb zelf ook een Ipod touch dus ik weet ook hoe gebruiks vriendelijk ze zijn.

Ik kwamp alleen met één probleem.. Ik zit al 10 jaar lang bij Vodafone en wil daar ook eigenlijk niet. Nu las ik laatst geloof ik ergens dat het contract tussen Tmobiel en apple binnenkort afloopt. Gaat dit betekenen dat ook andere providers de Iphone aan kunnen gaan bieden of heb ik dit gedroomt?:+

En hoe zit het met een nieuwe Iphone die binnenkort(binnen een jaar) uit gaat komen?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Er is nog helemaal niets bekend over providers. Vooralsnog heeft T-Mobile het exclusiviteits-contract met Apple. Niets meer, niets minder.

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    En T-Mobile is ook gewoon een super provider hoor. Geen zorgen.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb er totaal geen problemen mee. Op dit moment is het schijnbaar dramatisch met T-Mobile.. bij mij echt niet!
    Werkt als een zonnetje.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat me er niet echt om dat ik niet bij T-mobiel wil, maar meer dat ik al 10 jaar bij vodafone zit en dus ondertussen leuke aanbiedingen 'unlocked' heb.

Ook wil ik m'n nummer gehouden, alleen dat kan je tegenwoordig vaak gewoon mee nemen geloof ik.

En hoe zit het met de nieuwe generatie Iphones? Las laatst dat de Iphone HD al een prototype van was ontsnapt (laten liggen in een bar) en dat dat dus de warschijnlijke opvolger is. Wanneer kunnen we deze verwachten?

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Volgende week :+

Nummer kan je gewoon behouden.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Werd net gebeld door Vodafone over mijn verlenging. Ze konden nog niets zeggen over of ze de nieuwe iPhone aan gaan bieden, maar die vent zei wel dat hij pas rond kerst in Nederland uit zal komen. Iemand die weet of dit zo ongeveer klopt, want het kan ook dat hij maar wat riep in de hoop dat ik nu al verleng met een HTC Desire(dat wilde hij me aanbieden :mad:, wil gewoon iPhone houden).

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :+ De Desire? Die hebben die galbakken bij Vodafone niet eens. Die kreeg ik ook aangesmeerd, in april, want mijn huidige toestel op dat moment was kapot. Had ik ook netjes aangegeven en ik wilde een toptoestel.

Ik had dus de Desire besteld en dat zou 5-10 werkdagen duren. Abonnement ging direct in en een week later bleek dat het ding niet leverbaar was. Terwijl ik toch echt had aangegeven dat mijn mobiel stuk was. Hij zou pas 08 juni komen, en dan nog wel misschien. Ik had een Nokia 3310 te leen, maar dat browsed een beetje lastig 8).

Als je ook bij tweakers ziet hoeveel mensen er wachten op een Desire, ik zou het dus zeker niet doen, anders kan je nog wel ff wachten op je toestel waarschijnlijk. Ik heb dus maar de Legend genomen met een lekker goedkoop abonnementje erbij.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Solid-Vision heeft 'm opgestuurd!

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hahahaha. Dat is gewoon verkoop-bullshit van Vodafone. Hij komt hoogstwaarschijnlijk deze maand of volgende maand uit. Maandag wordt hij aangekondigd, dan weten we het zeker.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De nieuwe I-phone is er eerder dan dat je een Desire bij de Vodafone zal hebben inderdaad.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is er dan niet een verschil met Amerikaanse release en Nederlandse? Daar had ie het de hele tijd over(sowieso een aparte vent, Surinaams accent en schreeuwde alles :lol:). Nou ja, hij belt volgende week zaterdag terug. Misschien is hij dan achterhaald door de realiteit door die aankondiging, benieuwd wat hij daar dan van vindt.

17. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vaag die van mij is nog wachten op onderdelen.. eerder opgestuurd dan jou.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tuurlijk niet. Vodafone gaat niet zeggen dat je de iPhone moet nemen, want hun verkopen hem niet. Juli is de uiterste releasemaand aangezien dan de eerste 3G abonnementen aflopen. Dus Apple moet 'm dan wel releasen, anders verliezen ze duizenden klanten.
    Apart inderdaad! Die van mij is toch echt verstuurd.

19. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuig! ach ja ik wacht wel weer braaf op mijn locked iphone..\o/
    hoop dat die van mij dan ook vandaag word verzonden.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Misschien is je status nog niet veranderd. Hij wordt overigens normaal verzonden in een enveloppe. Niet aangetekend. Gewoon als briefpost. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina