1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ook zojuist ingeschreven voor de nieuwsbrief,,

Daarnaast ff langs de belcompany geweest en daar hebben ze mijn telefoonnummer opgeschreven en me in een map gestopt zodat ik de eerste ben die hem krijgt..

Als ik nou via tmobile.nl een beter aanbod krijg bij abbo verlengen doe ik dat wel ofc en annuleer ik belcompany, maar denk dat het weinig gaat uitmaken

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Met verlies en diefstal regeling kan je in principe altijd je abbo verlengen met nieuw toestel als je er zin in hebt ;) Zou het zelf niet doen, maat van me deed dat vorig jaar maar die zit dus nu nog 2 jaar vast aan zn 3G ipv dat ie volgend jaar een nieuwe mag kiezen. Zou ik zelf nooit doen, maar het kan wel.

3. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Regeling is veranderd: Je kunt nu éénmalig bij T-mobile je abbo verlengen met 2 jaar extra en bijbetaling van 70 euro.

4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    In mijn geval zou ik dan dus 3 jaar met de iPhone 4 moeten doen. Nee, ik wacht nog een jaartje. Heb net een nieuwe 3GS!

5. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    2 jaar extra, en dan volgend jaar weer zitten van, oh.. die iPhone wil ik ook wel.

Volgens mij ben je dan beter af met een extra abonnement. Om het jaar heb je dan een nieuw toestel, de ene keer met je eigen sim, de andere keer met die je hebt om elk jaar een ander toestel te hebben. ;)

6. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en juist daarom koop ik simlock vrij en sim only abbo. cheap bellen en andere telefoon wanneer je zelf wilt.
    gaat toch niet met 2 abbo's of 3 jaar aan iets vast zitten alleen maar voor een telefoon?

7. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook nooit 2 jaar bij willen tekenen... Ik vind 2 jaar al te veel. :x Voor dat ik een iPhone met T-mobile had, had ik altijd een 1 jarig abbo. Betaalde je misschien iets extra, maar naar een jaar was je oude telefoon ook meer waard om hem nog te verkopen.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De iPhone van volgend jaar zal toch wel weer een minimale upgrade worden van de iPhone 4. Net als de 3G en 3GS. Over twee jaar komt er weer een grote update.

9. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik ook. zelfde casing maar misschien minor hardware upgrades.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies. Waarschijnlijk 64GB variant o.i.d.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Met de huidige a4 processor ? dacht dat deze szo wasgemaakt voor de iphone zodat alles snel zou verlopen qua processen.

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Huh? 8)
    Heb het over 64GB opslag.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zelfde processor als de iPad die ook zo veel opslag kan bevatten, dus ja waarom niet?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nieuwe iPhone ziet is zeker interessant uit. Moet in september een nieuwe telefoon kiezen en dan is deze wel een optie. Vraag mij alleen af waarom ze zo een 'big deal' maken over dat videobellen (iig op de video die op de apple site staat) Dat kan toch ook al lang met andere toestellen of is dat van de iPhone weer wat anders?

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is ook niets nieuws. Maar Apple weet het nét weer op een manier te doen dat het wel werkt. Want eerlijk is eerlijk, hoe vaak zie jij iemand beeldbellen?
    Nog maar afwachten hoe het gaat verlopen met de iPhone 4 hoor.

En via de iPhone 4 is het nog via WiFi, dus gratis. Videobellen is normaal best duur dus dat weerhoudt veel mensen er ook van.
    Sowieso gaan de abonnementen denk ik drastisch veranderen. Belminuten is eigenlijk niet meer van deze tijd. Alles gaat via data dus ik zie daar veel verschuivingen in plaats vinden.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als het gratis via WiFi kan is het zeker wel een interessante optie:thumbs:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Waarin verschilt het videobellen van Apple met normaal videobellen dan? Heb niet alles even goed kunnen volgen.

Wat me wel leuk lijkt is videobellen via de iPad , al is het via Wifi :)

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Beide camera's kunnen gebruikt worden, zodat je ook kunt filmen wat je op dat moment ziet. Weet trouwens niet of dit bij andere telefoons ook werkt hoor.
    We zullen zien hoe het gaat uitpakken.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat kan bij mijn HTC ook, al is de kwaliteit een stuk minder dan in de video van apple

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ah zo, dus je kunt kiezen of je zeg maar broadcast waar je je echte camera op richt of je gewoon met de andere camera je eigen bakkes laat zien.

Is volgens mij niet echt nieuw maar wel een leuke toevoeging.

Zoals ik al eerder zei zie ik veel meer in videobellen met de iPad via Wifi vanwege het mooie grote scherm. Ik heb best wel vaak vergaderingen op afstand en dat lijkt me toch een stuk leuker dan zo'n suffe conference call, helemaal in combinatie met die optie die je noemt om de camera op de achterkant te gebruiken.

Vind ook nog steeds dat ze met een eigen versie van Bambuser moeten komen als ze nu toch het videobellen serieus aan gaan pakken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina