1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Dat jullie hem zo even reserveren zonder de prijs te weten van de iPhone 4?

Straks in het ergste geval kan je 350 euro bijbetalen?

Wacht wel even op een prijs, tot 200 euro bijbetalen voor 32Gb versie is nog ok, anders mogen ze em eerst houden :)

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit is voorlopige reservering. Ze bellen je of je hem definitief wilt reserveren. Dan zal er ook meer bekend zijn. En ik wil hem sowieso.

3. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij weer stof in die ingang voor de oordopjes zitten in m'n iphone, heb ik al een eerder gehad maar toen kon ik het nog er uit peuteren. Nu heb ik van alles geprobeerd maar krijg het er niet uit. Iemand tips?

4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    T-Mobile Duitsland heeft aangegeven dat de prijzen van de iPhone 4 gelijk zullen liggen aan die van de iPhone 3GS. Dus bij een abo van 30 euro per maand betaal je 100 voor 16gi of 200 euro voor 32gig bij. :)

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe zit het eigenlijk bij de iPhone: want bij een iPod Touch is een 32GB/64GB model bijvoorbeeld grafisch sterker en beter dan een 8GB model bijvoorbeeld.

Is dit ook het geval bij de iPhone, of zit er tussen het 16GB/32GB model geen enkel hardware matig verschil behalve de grootte natuurlijk?

6. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Alleen de opslagcapaciteit verschilt. Verder is hij exact hetzelfde. :)

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Oke bedankt. :)
    Dan haal ik het 16GB model, groot zat imo.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wilde Donderdagavond even langs T-Mobile in Hengelo.
    Denk dat ik gebruik ga maken van de dienst Early Renwal

Ik ga wel voor de 32GB versie.

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Zoals ik al postte in the greenmile.

Ik overweeg een iphone aan te schaffen. Maar wil geen abbo erbij hebben.
    Ik hoorde een gerucht dat internet niet werkt als er geen bijgesloten abbo aan vast zat? Probleem is ik wil graag een iphone hebben om mijn apple collectie dichterbij "compleet" te maken, maar ik ben niet zo blij met de T-mobile service. Ik heb wel een Vodafone abbo zonder telefoon erbij. Eigenlijk wil ik weten of het plug & play is en alles naar behoren functioneert en dan vooral de internet applicaties.

12. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Als je een iPhone in België (of een ander land waar ze ook los worden verkocht) koopt, is hij simlock vrij. Je kunt dan iedere provider kiezen. Alle applicaties werken dan zoals ze horen te werken.

Wat jij gelezen hebt gaat denk ik over de minder legale manier. Soms kan het illegaal unlocken van de baseband (Dus een iPhone simlock vrij maken, die dat eigenlijk niet is) problemen met zich meebrengen. Dit is echter vooral iets dat zich vroeger voordeed. WiFi werkte dan bijvoorbeeld niet goed. Tegenwoordig zijn die problemen verholpen en is het kinderspel om je iPhone te unlocken.

13. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Thanks Furies, ik heb mij eigenlijk nooit erg verdiept in de iPhone. Ondanks dat ik er altijd een wilde. Misschien een beetje lomp om het klakkeloos hier neer te gooien zonder eerst even zelf te googlen.

14. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    No problem! Er is een overvloed aan informatie te vinden op internet, maar lang niet alles is waar of nog steeds van relevant.

Als je nog iets wil weten, feel free to ask! :)

15. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk gaat Early Renewal niet lukken bij de release.. Dit was vorig jaar ook bij de 3GS.. Ik zit er aan te denken om nu Early Renewal te doen met een iPhone 3GS en dan die nieuwe 3GS en mijn huidige 3GS te verkopen en van dat geld een losse 32gb iPhone 4 te kopen

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    UK:

16GB: 500 Pond
    32GB: 600 Pond

Frankrijk:

16GB: €629,-
    32GB: €729,-

Simlock-vrij in beide landen!

17. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie daar een potentiele combo.

ik neem vrouwtje mee naar london voor leuk weekeindje en tergelijk 4g in mijn zak doen bij apple store:lol:
    2 vliegen in 1 klap:thumbs:

18. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Let wel op dat het nog niet duidelijk is in hoeverre hij simlock vrij is. Zou mij niets verbazen als er een land-lock op zit.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zou 'm dan wel even pre-orderen. In Frankrijk is hij al uitverkocht.

20. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Arghh ophalen in Frankrijk is al geen optie meer, 32gb is alweer uitverkocht.. ze hebben alleen nog 16gb zwart..

Misschien dan maar Londen proberen..

beste is borderlinx maar dat zal wel weer niet lukken, bestellen enzo gaat wel maar na paar dagen zal order wel weer gecanceled worden net als bij de iPad..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina