Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt niet logisch maar blijkbaar werkt het wel, aangezien Apple dit al jaren doet en kijk maar naar de verkoopcijfers. Ik moest met de 3G ook 3 weken wachten, hopenlijk is dat nu niet weer zo.=(

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ach ja, school. Daar leer je altijd van die dingen die in de praktijk niet werken :D

Ik denk niet dat het voor elk product zo is dat nee verkopen per definitie slecht zal zijn. Er zullen weinig mensen zijn die een Iphone 4 bij de release willen hebben die de order zullen cancelen als het een maand langer duurt voordat ze hem hebben. Die mensen zijn degene die dat ding toch wel willen hebben, dus die heb je al als koper, of ie nou direct leverbaar is of niet.

Er is ook nog een groep die niet helemaal up-to-date is wat phones betreft wiens interesse je trekt doordat dat ding in het nieuws is omdat hij amper leverbaar is. Die mensen kun je zo aantrekken als klant.

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Je bent er nog steeds heilig van overtuigd dat jij een van de weinigen echt gebruikt maakt van je iPhone? Dat was misschien in het begin van de app-store, maar tegenwoordig heeft iedereen wel ontdekt hoe het werkt. :emo:

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat zeg ik niet.

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Stiekem wel, hoor. ;)

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister via eBay een 32gb iPhone 4 zwart besteld en betaald bij een trusted powerseller, hij had er maar 4.. ik was er gelukkig net op tijd bij.. Gegarandeerd binnen op de dag na de release.. Prijs is totaal 850 euro.. is veel geld natuurlijk maar voor mij nog goedkoper dan naar Parijs waar ik er 2 had gereserveerd.. daar is de 32gb 730 euro en komt er nog ongeveer 150 euro bij aan benzine + tol.

Ik ben verzekerd van een iPhone en hoef er niet voor naar Parijs dus ik ben zeer tevreden :)

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet dat ook maar gaan doen. Weet je of hij er nog meer binnen krijgt?

8. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t apple geeft de simlock vrije toestellen wel al zonder indentificatie.
    je kan vanaf de volgende batch gewoon apple store binnen lopen in de uk of FR en een toestel kopen.
    eerste batch kon dit dus niet.. denk om iphone tourisme te voorkomen.
    vanaf 2 juli, als de voorraad weer aan sterkt dus gewoon simlock vrij kopen in apple store.

9. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kreeg er maar 4 binnen dus ik betwijfel het.. misschien staan er nog meer op eBay moet je ff zoeken ;)

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    USA heeft hoogstwaarschijnlijk wel simlock he!
    Of is het een Frans model?

11. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit de UK.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oke. Dan zit je veilig.

13. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoor weer een tmobile rumor.
    schijnt dat tmobile 5 jaar exclusiviteit heeft in plaats van 3.
    dus nog 2 jaar iphone alleen bij tmobile als het tegen zit.

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb me vandaag bij T-Mobile en Belcompany hier in Den Bosch op de voorlopige reserveringslijst laten zetten, morgen in Breda hetzelfde doen! Hopelijk heb ik op de dag van de release een iPhone 4!

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Jup, dat is waar. Maar wil em gewoon weer graag hebben en in de zomer zou erg nice zijn, ipv weer 7 weken te moeten wachten zoals 2 jaar terug.

Ligt niet aan Apple en dat ze weinig hebben geproduceerd. Ze produceren 4 miljoen iPhones per maand geloof ik en zijn al een paar maanden bezig geweest met de iPhone 4, maar als je ineens wereldwijd bijna je iPhone uit gaat brengen, toch wel 1 van de meest gewilde smartphones dat is die voorraad zomaar weg. Dus het aanbod is niet laag, maar de vraag is vooral eerst heel erg groot. Ze creeeren echt niet met opzet een tekort, ze willen graag zoveel mogelijk verkopen en die vraag is er zowieso wel bij de iPhone. daarom dus ook nooit een commercial op tv van Apple, want daar doen ze helemaal niet aan. Hoogstens een poster van een apr in de stad.

Maar weet nu al bijna zeker dat ik de iPhone 4 niet in de zomer ga krijgen. Is nu al een tekort en hij moet nog naar NL komen, denk dat ze die iPhones eerst niet gaan brengen hierheen en dat we ze nog later gaan krijgen, en dan moet je daarna nog geluk hebben om 1 te krijgen als je beetje bovenaan de reserveringslijst staat. Stond 2 jaar terug ook bijna bovenaan de lijst maar moest nog 6/7 weken wachten 8)

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Secret Of Mana komt naar de IPhone!

Damn, wat haat ik jullie nu! :mad:

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Amerikaanse TV staat anders vol met Apple commercials hoor. :+

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ocht trut, stel je aan.. alsof jij daar niet een of andere collectors edition van hebt liggen :+

Gamen op de iPhone is overrated, ik doe alleen peggle, canabalt en Plants Vs Zombes

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik doe alleen Doodlejump en Angry Birds. :+
    Op de iPad alleen maar Real Racing HD en We Rule.

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wij hebben dat niet nodig, we hebben jou al. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina