Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wat heb je er nog voor betaald als ik vragen mag?
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    400 euro, maar het heeft me in principe niks gekost want mijn viewty was dus gestolen en kreeg 480 euro terug van de verzekering :) .. Dit was 1 van de goedkoopst die ik kon vinden en heb ook voor deze jongen gekozen omdat hij een mod was op een iPhone forum dus 100% te vertrouwen en natuurlijk een hele goed service. Grample is dus echt een aanrader op iphoneclub.nl!
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Als ik een iPhone uit de UK doe importeren, kan ik dan zo mijn telfort kaartje erin stoppen en aan de gang gaan, of eerst simlock vrij laten maken?
     
  4. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    hoeveel kost het die iphone uit de UK incl verzenden? ben namelijk opzoek naar een nieuwe telefoon en ik vind die Iphone wel een mooi hebbedingetje:D
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Even unlocken, maar dat kan tegenwoordig met een druk op de knop, geen rare bedoelingen meer zoals een paar maanden terug nog.

    Alleen moet je de iphone nog even uit de UK krijgen, als je er heen gaat, mag je voor mij ook 1 meenemen voor die prijs;)
     
  6. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het lukt natuurlijk. Over het algemeen zijn de verkopers wel oké en laten ze je er één meenemen. Je moet dan wel een paar winkels bezoeken omdat je er maar 1 per keer kan aanschaffen.

    Best duur trouwens het dubbele betalen dan wat hij heeft gekost. Maar goed dat is mijn probleem niet.
     
  7. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, in de V.S. kon ik er zonder problemen 5 meenemen (1 maand geleden), zonder dat ze ook maar vreemd opkeken daar :).
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar als je hem unlocked, kun je hem dan ook in het buitenland gebruiken. Ik meen me te herrineren dat je vroeger hele instellingen moest wijzigen om op het Nederlandse netwerk te kunnen komen met de iPhone.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vroegah ja , nu is t een kwestie van 1 druk op de knop om te unlocken , Vodafone kaartje o.i.d erin en bellen maar (dus ook in t buitenland)


    maar eh,.. wij mochten t hier helemaal niet meer over hebben dus pas op anders moet je jezelf nog een OW geven :D
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb wat vragen.

    Mocht ik het beestje uit Duitsland importeren, moet deze dan ook weer software aanpassingen nodig hebben om het hier op het netwerk te doen?

    Als hij uit duitsland komt, kan ik hem dan op een Nederlandse taal zetten, of anders engels?

    Moet ik een speciaal telefoon abbo hebben, of kan ik ook mijn Telfort simkaart abbotje van 6,95 p.m. erin stoppen. Moet de Iphone nog eerst simlcok vrij worden gemaakt?

    Betaal ik extra voor diensten voor gebruik van internet en e-mail ? (lijkt mij niet aangezien ik gebruik maak van WiFi, maar kan het mis hebben)

    Zelf heb ik de Apple iPod Touch van 8GB met WiFi op het oog.
     
  11. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Met een iPod Touch zul je niet kunnen bellen en daar kun je ook geen simkaart instoppen omdat je alleen internet hebt via Wifi. Mocht je de iPhone bedoelen dan zou ik zeker even op www.iphoneclub.nl kijken en als je verder nog vragen hebt ze hier pas weer stellen.
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    [KICK]

    Woohoo, voor iedereen die 3G zó belangrijk vindt: de iPhone 3G is aangekondigd!
    $199 voor de 8GB, dus €199, met abbo natuurlijk, maar nog erg goedkoop!
    In de komende maanden wordt de iPhone 3G in 70 landen geintroduceerd, waaronder Nederland :D.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    /me gooit zn ouwe iPhone in de prullebak,.. ikke wil een nieuwe !!!
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Waar haal je dat weg met abbo? ;)

    Prijzen zijn volgens mij exl abbo, maar daar is dus nog helemaal niks over bekend.

    Hij komt hier meteen als ie niet meteen uitverkocht is.
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Waar woon je? Dan ga ik even je vuilnisbak leeghalen \o/.


    De iPhone EDGE was bij introductie ook gewoon 599 dollar, en dan nog een abbo erbij. Lijkt me niet dat dat nu anders is. Sure, misschien heb je mazzel en hoef je je abbo pas thuis te "activeren", maar waarschijnlijk niet.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mentrix had een iphone en dan zit ze naast me mij jaloers te maken met die gave dingetjes...kom ik aan met mijn ouwe samsung...bleh...
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wordt et tijd om em uit amerika te halen, hier unlocken, eigen abbo houden met databundel erbij. Ben bang dat je een idioot belbundel erbij moet nemen, heb ik geen trek in. Importeren, 299 dollar met alles erbij, maybe 350 euro voor de 16Gb versie, ben ik meer dan tevreden.
     
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt nu ook naar Nederland, word geleverd door (exclusief) geleverd door T-mobile en ondersteunt 3g + gprs. Toch weer geen UTMS, lutsers.
     
  20. special

    special Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Iphone sucks, processor erin zuigt, moedernbord ervan zuigt, connectoren ervan zuigen, gpu ervan zuigt display zuigt. Het is en blijft een verouderd ding wat iedereen loopt te typen en ik heb medelijden met elke looser die uberhaubt een ding koopt die 4x te duur is dan hoort te zijn.

    En hiazo vele malen duurder dan in america verkocht wordt, trap er allemaal maar in... erg stom.

    PS: Htc pwnz your 400mhz arm processor ROFL
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina