1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik las op het forum van OMT dat er mensen zijn die naar KPN hebben gebeld en waarbij de klantenservice liet doorschemeren dat er een interne memo is rondgegaan dat KPN na 3 maanden ook de iPhone gaat aanbieden. Niet alleen KPN, maar ook Hi! En dit is goed nieuws, want Hi heeft altijd goedkopere abonnementen dan KPN en zeker goedkoper dan T-Mobile!

    Mocht dit waar zijn, ben ik heel erg blij aangezien mijn abonnement in Maart 2009 afloopt en ik dan een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Tegen die tijd zal er wel meer bekend zijn en hopelijk gunstigere prijzen!
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Mijn abbo loopt af in December 2008 :) dus komt gunstig uit
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer die werkt bij de Media Markt. Hij had met de baas van de telecom afdeling gesproken en die zei ook dat de iPhone na 3 maanden bij elke provider te krijgen was. Maar als je kijkt naar de prijzen van die T-Mobile abonnementen valt dat best wel mee, T-Mobile is de enige provider waar je echt onbeperkt internet hebt. 150 minuten + 150 Sms'jes + onbeperkt internet voor €30 is niet duur
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    hij is goedkoper als je kijkt naar 20,- abbo + internet is dan 30,- en dan krijg je 125 minuten of 250 sms. en veel betere provider.
     
  5. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij Hi zijn de download snelheden veel lager

    Hi: Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.

    T-Mobile: Mobiel internet
    Inclusief (2048/384 Kbps)

    Dus bij Hi heb je sloom inter net en bij T-Mobile sneller, T-Mobile beschikt ook over Visual Voicemail
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar ik wil geen belminuten. Vreselijk vind ik dat! Ik had dat vroeger bij Vodafone. Toen had ik 300 belminuten en moest ik gewoon betalen voor m'n smsjes. Ik had iedere maand rekeningen van 60/70euro aangezien ik meer sms dan bel.

    Nu bij Hi heb je gewoon een belbundel, veel fijner!
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Maar kijk ook naar de provider zelf he, het bereik wat je hebt. ik heb overal bereik, en met T-Mobile heb je dat dus echt niet he.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is ook een reden inderdaad. Met Hi heb ik nu perfect bereik, waar ik ook ben. T-Mobile schijnt hier in de omgeving nogal slecht te zijn.
     
  9. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met T-Mobile nog nooit geen bereik gehad, dat komt waarschijnlijk omdat ik in een stad woon, dus voor mij maakt het niet uit
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige provider die hier echt werkt is KPN/Hi en Vodafone, alle andere providers hebben hier helft van de tijd geen bereik....en orange wil soms nog wel werken!
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Ik zit in dubio, ik zit inmiddels 3 jaar bij Vodafone... Krijg daarom 40% korting op m'n abbo, maar ja, voor 30 euro 150 belminuten, 150 smsjes + onbeperkt internet... Dat is wel goed te doen opzich toch?

    Alleen ja... Ik ben toch wel een beetje pro-Vodafone...
     
  12. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Wacht eens even af wat een site zoals www.gsmtrack.nl doet, misschien importeren ze de G3 wel mocht dit mogelijk zijn. Ik heb daar mijn oude iPhone namelijk met een 2 jarig vodafone abbonnement gekocht. Alleen het UMTS verhaal is volgens mij moeilijk duur bij vodafone.
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ook inderdaad.

    Ik leg nu de prijzen van Vodafone en T-Mobile naast elkaar:
    Vodafone - Basis 50 Sim Only
    50 Eur / 450 SMS/Minuten
    0,111 EUR per minuut/sms
    Geen internet dingen

    T-Mobile - iPhone Abbo 44,95
    45 EUR / 300 SMS/300 Minuten
    0,075 EUR per minuut/sms
    onbeperkt internet dingen

    Dan kan ik niet meer dan concluderen dat het iPhone abbo echt wel te doen is vergeleken met mijn huidige no-good abbo...

    Gaan we voor de Zwarte of de Witte iPhone hier?

    Ik weet het niet... Ik ben een beetje dom geweest.. Ik heb een Witte MacBook en een Zwarte iPod Classic... Dus ik weet niet welke kleur iPhone ik moet nemen...
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan zou ik een witte nemen. Witte macbook -> witte dock voor witte iPhone.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dock zit er niet meer standaard bij he! :)
     
  16. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je dan alleen zo'n usb kabel? Ik vind die dock reuze handig.
     
  17. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Inhoud van de verpakking
    Verpakking iPhone

    * iPhone 3G
    * Stereoheadset met microfoon
    * Dockconnector-naar-USB-kabel
    * USB-lichtnetadapter
    * Documentatie
    * Reinigings- en poetsdoekje
    * Pinnetje voor het plaatsen van de simkaart

    Staat geen iPhone Dock bij.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ze hebben wegens bezuinigingen het dock eruit gelaten. Hetzelfde als de remote bij de Macbook. Die zit er ook niet meer standaard bij. Daardoor kunnen ze de prijs drukken en moeten ze het vooral van de accesoires hebben.

    Je krijgt dus alleen de kabel.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben benieuwd of ze meteen zo'n dock er los bij verkopen bij t-mobile en wat ze ervoor vragen. Ding moet er natuurlijk wel bij.
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Apple Store, Apple Universal Dock

    Een Dock inclusief Remote voor €39
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina