1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Aan de koerier.

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog steeds niets gehoord :mad: Ook als ik mijn ordernummer die ik gemaild heb gekregen op de website van T-Mobile invoer gebeurd er niks. Naja, ik krijg een foutmelding :mad: Ik hoop echt dat ik deze telefoon snel krijg!!!

3. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier bij de BelCompany in Lisse hadden ze een iPhone liggen,
    Wel in combinatie met een abbonement natuurlijk :9

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Ik heb ook mijn iPhone 3G.:)
    Na wat gepiel met iTunes is het me eindelijk gelukt om mijn albums met illustraties op mijn iPhone te zetten, nu nog even een iTunes store account aanmaken en misschien nog een keer Jailbreaken maar tot nu toe ben ik in ieder geval dik tevreden.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Gister nog even langs geweest bij t-mobile, sta bijna bovenaan nu, bij de volgende levering zou ik erbij moeten zitten, maar hoe vaak krijgen ze geleverd? :)

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij heeft Nederland vanaf deze week veel meer voorraad gekregen om maar een beetje aan de vraag te voldoen. De voorraad is (eer)/gisteren geleverd aan de winkels en als het goed is komt er volgende week weer een levering van dezelfde grootte.

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hopelijk dan volgende week em eindelijk ophalen :cool:

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bij contract verlenging kan je je status niet zien, dat staat ook op de site. Vandaar de foutmelding. Maar je moet gewoon even geduldig wachten, je krijgt hem waarschijnlijk ineens aangeboden. Ben zelf ook niet gebeld voor een afspraak oid. Ineens stond TNT voor de deur met m'n iPhone.

9. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraagje, ik mag een iphone eind augustus, dus die neem ik dan ook :9
    maar als ik hem bestel via de site van tmobile, en met de abbo 'i-150' neem, dan moet ik €79,95 voor de iphone betalen, en (nu nog) €26,25 aansluitingskosten, maar als ik hem dan krijg moet ik dan ook meteen €29,95 maandelijkse kosten betalen, of gaat dat dan pas de maand daarop in? :)

10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je abbo loopt altijd maand achter zover ik weet. je betaald nooit in de winkel je eerste maand abbo.

verder fabrix cases zijn erg nice. had er ook eentje. maar gebruik mijn iphone 2g nu gewoon vanilla zonder hoesjes.
    mijn broekzak is al een hoes :) je moet er uiteraard niet je sleutels bij doen.

wat ik met die hoesjes heb gemerkt is dat het gaat "zweten" in de hoesjes van fabrix met dit mooie weer en dan word je iphone nat.

Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    dus als de koerier hem komt brengen zegmaar, moet ik de iphone (80 euro) en de aansluitingskosten betalen, en dan zeg maar die maand daarop elke maand de 30 euro? :)

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Net langs the phone house gegaan om mijn geluk te testen. Ze hadden hem natuurlijk niet maar ik kon hem wel reserveren zodat ik hem volgende week had, aangezien de wachttijden flink zijn verminderd. Het moment dat ik thuiskwam kreeg ik een telefoontje dat ze er toch 1 hadden en dat ik hem op kon halen.

Zo zie je maar, het valt allemaal wel mee met die wachttijden.

Het is een mooi apparaatje en ik ben er nu al tevreden mee.

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga mijn contract niet verlengen, want dit wordt mijn eerste abbo bij T-mobile... Daarom vond ik het zo vreemd :mad: Maar ik zal inderdaad wat meer geduld moeten hebben xD

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, alleen dat van de aansluitingskosten weet ik niet zeker, kan ook zijn dat dat in je factuur wordt verwerkt maar koerier is waarschijnlijker.

De dertig euro is trouwens alleen als je niet over je abbo heen gaat, als je meer belt betaal je natuurlijk extra.

@iRoy:
    Ah, mijn fout, maar dan is het wel raar dat je je status niet kan zien. Heb je wel thuis al iets ontvangen, je factuur oid?

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik heb verder niks van T-Mobile ontvangen op 2 mailtjes na. Misschien dat ik morgen nog ff in de winkel vraag of ze de iPhone al hebben. Misschien dat ik de bestelling via de site dan nog kan annuleren? Wil hem zo snel mogelijk hebben :p En anders bel/mail ik nog wel even naar T-Mobile over hoe en wat.

16. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    en wat gebeurt er dan als het in me factuur word verwerkt (sorry voor de noob vragen mss maar is me 1e abbo ooit :9)..
    kan je trouwens ook je belminuten en sms-berichten meenemen naar de volgende maand?

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat je overhoud van je bundel neem je mee naar de volgende maand. Als het in je factuur wordt verwerkt komt het bedrag bij de 30 euro abbo kosten. Dus betaal je 1 keer 26,25 extra.

iRoy, je kan geloof ik je bestelling online wel cancelen maar dat kostte wel iets van administratie kosten dacht ik. Misschien is het handiger om T-Mobile is even te bellen hoe lang t nog kan gaan duren. Wanneer heb je eigenlijk besteld?

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hebben meer mensen problemen met safari? Ik krijg heel vaak de melding dat safari een pagina niet kan openen omdat de server niet meer reageert.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Veel sites zijn niet geoptimaliseerd voor een mobiele telefoon en vooral bij een site waar veel gedownload moet worden krijg je problemen.

Heb je al geprobeerd of er ook problemen zijn met een Wifi verbinding ??

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik nog nooit gehad in de week tijd dat ik 'm gebruik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina