1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    voor de mensen die m al wat langer hebben,.. zijn er musthave apps ?(1.1.4)

ik heb denk ik de gebruikelijke dingen wel geinstalleerd , summerboard, apollo, camera pro, bosstool, Mxtube...

zijn er dingen waarvan jullie zeggen " dat moet je echt ff checken " ?

2. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Vodafone kunnen ze roepen wat ze willen, want het is nog niet zeker of zij hem wel mogen verkopen. Die delay komt waarschijnlijk doordat Apple prijs afspraken moet maken met de provider die te iPhone gaat verkopen in NL en misschien komt er nog wel een rechtzaakje aan door de koppel verkoop, waar vodafone niet blij mee is als ze hem zelf niet mogen verkopen. En andere landen zijn waarschijnlijk voor Apple interessanter dan NL.

3. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Hier zit je ook nog met het probleem dat je elke telefoon gratis krijgt bij je abonnement. Ook de nieuwste modellen.

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga die van mij vanavond met een maat kopen \o/ 8GB!! :D

(Ieder 1 heh :9 )

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  5. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik begrijp ook eigenlijk niet dat Apple niet direct 3G in de iPhone heeft gedaan, daardoor zou ik de iPhone ook nog een stuk interessanter vinden. Vergeleken met bijvoorbeeld een Nokia N95 is 2,0 Mp wel weinig, al heb ik nog niet zelf in het echt gezien hoe de foto's op de iPhone eruit zien.
    Verder vind ik de iPhone een prachtig toestel, alleen de prijs is mij toch nog echt te hoog...=(

Ik lees nu in de startpost dat je ook geen filmpjes kunt maken? :confused:

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn iPhone icm 2 jarig vodafone 35 gekocht, daarbij moest ik nog 200 euro bij betalen. Vond ik opzich nog wel meevallen, ik denk dat de prijs via de officiele weg wel hoger gaat uitvallen.

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Er zit geen 3G in omdat de batterylife dan dramatisch zou zijn (eigenlijk is ie nu al relatief slecht). Allereerst werd dit opgevat door een smoesje, maar als je naar de onlinestatistieken kijkt wat betreft mobiel internet, dan staat de iPhone al eenzaam aan de top (25% geloof ik). Als je veel internet (zeker via 3G) kun je helaas niet echt lang met je accu doen. Dus het is een bewuste keuze, ook al had ik ook liever 3G gezien.

Megapixels zeggen niets over de kwaliteit van de foto ;), dus daar zou ik me niet op baseren. Daarnaast maak je met je telefoon toch wat kleine shots die je anders zou moeten missen, het moet niet je primaire fototoestel zijn.
    Filmpjes is inderdaad wel een gemis, al moet ik zeggen dat ik zelf nooit echt de noodzaak heb om die te schieten. Wat ik wel bijzonder slecht vind is dat een mms standaard niet ondersteund wordt......

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En Bluetooth ondersteund toch ook geen bestandsoverdracht?
    Vandaag m'n iPod touch gejailbreaked. Grappig om allemaal verschillende applications te installeren! :)

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb eindelijk de Iphone, en hij is echt super vet!!! \o/ ( 8 GB )

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hangt v/d hoogte van je abonement af. meeste nieuwe toestellen zijn pas v/a 40 euro de maand, 2 jarig gratis.

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan ik nu gewoon ergens zo'n iPhone kopen, mijn huidige simkaartje erin proppen en gaan?

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hij moet wel simlock vrij gemaakt worden.. maar als dat gebeurt is.. dan kan dat ja :)

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    En de iPhone simlockvrij maken is super easy, dat kan echt iedereen.

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Bluetooth ondersteunt inderdaad ook geen bestandsoverdracht. Eigenlijk wel stom dat je ook niet via bluetooth kunt syncen. Praktisch alle macs hebben bluetooth ingebouwd en nog moet het via een kabeltje...

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kon dit met een app.. ik weet alleen niet zo hoe die heet.

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt, er stond ooit zoiets in de installer, maar dit hadden ze van mij best standaard mogen doen....

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Idd, toch een beetje zuur aan de ene kant. Heb je een dure telefoon.. kan hij geen simpel bestandje uitwisselen met andere telefoons. :emo:

Maps werkt echt super. Als ik Pizza invoer krijg ik alle resturanten in de buurt waar je Pizza kunt eten. Meteen met Adress, telefoon nummer, website erbij :)

Werkt ook voor winkels, :), dat is echt gaaf!

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies, want ik gebruik op m'n iMac het programma iSync om mijn Nokia N73 met m'n iMac via Bluetooth te synchroniseren en dat werkt echt perfect!

19. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zelf zit ik ook ernstig te twijfelen om een iPhone te halen (liefst vanuit de VS)

Maar wat zijn de echte voor- en nadelen van het ding? Zo lijken mij o.a youtube en google maps + touchscreen enorm ideaal, maar hoe zit het met de batterijduur etc?

20. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Is het nou zegmaar mogelijk dat als je een iphone koopt,activeert etc. en dat je daarna een abbo neemt bij vodafone ofzo? Dat je vervolgens die simkaart erin doet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina