1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Woont hier iemand overigens in zuid-Limburg (Maastricht/Heerlen/Kerkrade oid)? En heeft diegene dan goed bereik met 3G binnenshuis. Zelf heb ik namelijk met mijn iPhone thuis geen bereik, maar in de stad wel vet goed bereik (Den Bosch). Ga gelukkig verhuizen naar Limburg, dus hoop dat het daar wel goed geregeld is.

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnen heb ik 1 streepje 3G (in Hengelo, Overijssel) maar heb gelukkig WiFi dus maakt het niet zoveel uit, buiten heb ik meestal goed 3G bereik dus ik heb niets te klagen.:9

3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    T-Mobile is duits toch? Dan zit je wel goed ten westen van Eindhoven :+.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb even de iPhone mijn vriend , maar heb ik in huis maar 1 streepje.
    Met mijn eigen N95 ook Vodafone heb ik maximaal bereik.

Thuis werk ik toch met Wifi , mij hoor je dan ook niet klagen.
    Stond een paar weken geleden voor kamp Westerbork en had daar maximaal ontvangst.
    Vrijdag had een een bruiloft in hartje Tiel en moest het i-net op via GPRS 8)

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond met de auto naar Nijverdal gegaan en kon de hele tijd internetradio luisteren. (Heb je 3G voor nodig) Hij viel alleen eventjes uit onder een tunnel, net nog even met een kameraad door de wijk gefietst en had de hele tijd alle streepjes 3G en kon supersnel internetten. Het zal dus wel erg verschillen per regio, maar mij hoor je niet klagen.:thumbs:

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha :+ hijs fijn ;)

Omg.. welke applicatie gebruik je daarvoor?

7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Internetradio? www.nederland.fm/iphone ;)

Edit: Weet iemand hoe ik mijn album muziek in de juiste volgorde op mijn iPhone krijg? Nu staat alles door elkaar. :confused:

Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omg.. heftig.. wist niet dat die in Quicktime formaat of whatever ze uitzenden, uitzenden _O_ Thanks!

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No problemo.;)
    Weet echt niemand hoe ik mijn album nummers in de juiste volgorde op mijn iPhone kan zien?

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    thnx voor die link, heb hem op me beginscherm geplaats als snelkoppeling op me iphone :D
    hmm, mss in itunes, bij elke track van de album de nummer volgorde zetten ? :)

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omg.. kan dat? Maar hoe dan:confused:.. heb best veel geprobeerd vanuit Safari, maar dan bookmarked ie em gewoon.
    //edit: Whaha.. lol.. ik zat ff niet op te letten. Inmiddels gefixed :+ my bad..

@Duke_Jay; ik pleur alles in aparte playlists.

Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan moet het maar zo.:x
    Vind het wel slecht aangezien hij op mijn pc wel gewoon in de juiste volgorde staat. In ieder geval bedankt.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja.. of je moet dus alle tags goed zetten. Maar zo te lezen is dat ook het geval?
    Ik vind het in elk geval geen fijn programma. Dat gebruiksvriendelijke zorgt er juist voor dat ik me aan dingen ga irriteren, dat is wel jammer. Mja.. het is niet anders.

Verder wel onwijs tevreden over de iPhone zelf. Echt gaaf hoe alles in elkaar steekt enzo. Mooi device. Nu alleen nog ff wachten op Apple's update omtrent 3G (-> nu.nl)

14. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik zelf ook heeeeeeel lang mee gekloot maar ik kreeg et goed.

Als het goed is met je rechtermuisknop op naam helemaal boven in hoe die ze sorteert.

Dan moet je tracknummers drukken.

Selecteer al je nummers is rechts zie je dan hoeveelste track van hoeveel, vul dat laaste in (als je 30 nummers hebt is dan 00 van 30).

En dan moet je ze gewoon goed onder elkaar zetten.

Misschien klopt het niet wat ik zeg moet je me ff pm'en want ik heb er zelf ook lang mee gekloot:p

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu dit, raar genoeg schijnt hij de volgorde van albums van dezelfde artiest (Pink floyd, coldplay) wel op de goede volgorde te zetten maar de albums met verschillende artiesten niet. (538 dance smash hits)
    Weet jij een oplossing?

16. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt het doordat je die CD van 538 niet in de iTunes store kan kopen dat iTunes niet de juiste volgorde weet

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik had verwacht dat als de tracknummers goed staan hij ze gewoon in die volgorde zet?:confused:

18. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    En als je elk nummer handmatig instelt?

19. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Super dit, al geinstalleerd op mijn telefoon, straks thuis ff testen..schijnt goed te werken lees ik al her en der.:

bron: iphoneclub.nl

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd.. ik heb em snel gedownload voor 'ie straks ook gebanned word (zal wel niet, maar je weet nooit). Erg handig lijkt me. Overigens heb ik perfecte 3G ontvangst op mijn studentenkamer in Zuid-Limburg. Dus boeie dat 'ie het omgeving Den Bosch niet doet..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina