1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Eindelijk mn nummer over gezet, en zelfs bij mn ouders, waar mn oude htc phone 1 of 0 strepen had nu volledig bereik. #g en alles deed het lekker in de auto onder het rijden, geen problemen. Alleen de phone wel bijna elke dag opladen al zal het niet erger worden aangezien je nu er vaak mee zit te klooien omdat ie nieuw is. Over een maandje of wat ist 'meer' een phone ;)

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wat mij betreft niet voldoende. Ik wil mijn apparaten gewoon naar gebruiksgemak gebruiken. Ik heb er geen zin in om de batterij continu in de gaten te houden.

Ik wil gewoon graag minimaal een telefoon die het met gemiddeld gebruik zeker 2 a 3 dagen volhoud. En bij intensief gebruik wil ik dat hij het zeker een dag volhoud.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    De batterij is echt zwaar kut. Ding is zo leeg bij mij. Vandaar dat ik nu dus gewoon standaard m'n kabel bij me heb en hem zo op m'n werk oplaad.

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan niet echt oordelen over de 3G, maar op zich vind ik het accu-gebruik van mijn 1G nog best meevallen. Als ik hem heel intensief gebruik moet ik inderdaad dagelijks bijladen, maar met voor mij normaal gebruik haal ik gewoon 2 dagen op de accu. En dan wil ik hem sowieso wel weer synchroniseren omdat ik nieuwe muziek of filmpjes heb ;).

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Valt eerst ook tegen omdat je em net nieuw hebt en gewoon veel uitprobeerd, veel wifi, veel 3G etc wat veel slurpt. Heb je em wat langer dan valt et wel wat mee, gebruik je em meer gewoon als phone, nieuwigheid er wat vanaf, gebruik je em 'normaler'.

Dat wil niet zeggen dat het lang genoeg is, heb liever ook een phone die 5 dagen meegaat met de hele dag internetten etc, zit er niet in though.

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Nice, ik heb sinds gisteren ook de iPhone en het is helemaal gaaf :D Had al een Touch dus wist wel hoe het allemaal een beetje werkte, maar het is echt te gek :) Heb alleen al veel te veel programma's erop staan, maar top zijn:

Remote
    Texas HoldEm
    Twinkle
    MC Chat
    Facebook

:D

Edit: Ik heb alleen een vraag. Ik heb de telefoon gisteren via de koerier binnen gekregen met een T-Mobile abbo. Maar nu wil ik me via de site aanmelden voor My T-Mobile, maar geeft hij aan dat mijn nummer (nog) niet bekend/geblokkeerd is. Klopt dit? Moet ik inderdaad een tijdje wachten (hoe lang?) of zou alles meteen moeten werken?

Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Bij mij herkende ie em eerst ook niet. Heb toen T-mobile gebeld en dag later was alles geregeld.

Als ie het morgen nog niet herkend, even bellen.

8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand al hoe het zit met het niet zien van je belminuten op MyTmobile, ik zie alleen me resterende smsjes.. ook als ik bel met 1202 zegt ze dat al me belminuten op zijn, maar dat kan niet eens want ik heb niet eens gebeld 8)..

edit// oww ik krijg net een mailtje want ik had hun daarover een vraag gestuurd :9

Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik zit nu put-put te spelen met de ScummVM emulator.:thumbs:

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    scummvm is by far mn favoriete iPhone app :)

Dynolicious is ook wel grappig , al mn collegas hebben m erop staan en kijken nu wie de meeste G's kan halen in de bochten :p

(al zijn wij met onze golfjes en variantjes redelijk kansloos tegen de dikke bakken van t management :+ )

11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    het is nu eindelijk opgelost zo tezien, op MyTmobile kan ik me sms en belminuten zien :D

12. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh nu kan je via 1202 wel je minuten horen maar niet je smsjes?

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik kan ze beiden horen :)

ik moet eerst op 1 drukken, dan hoor ik me belminuten, daarna op voor me smsjes

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is vaag, ik heb 5 eurocent extra kosten nu al. En dat terwijl ik nog 136 minuten en 143 smsjes overheb. Hoe de fuck kan dat nou weer :confused:. OWja, en hoe kom je op de T-Mobile hotspots. Een telefoonmedewerkster van T-Mobile zei dat ik daar geen recht op had :confused:

Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je moet T-Mobile even bellen, je moet sms'en naar een nummer en dan krijg je de inlog gegevens. Kan je ook niks er over vinden op My T-Mobile?

En die 0,05 cent zou ik echt niet weten, niet toevallig over de grens geweest voor 10 seconden? ;)

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Weer een vette app erbij. Van Simplify Media.

Zolang mn laptop aanstaat kan ik overal met een wifi/3G verbinding al mijn muziek van mn laptop op mn iphone beluisteren.

Dus das wel nice, zit ik in de trein kan ik al mn muziek die op mn laptop staat gewoon beluisteren, en hij zoekt ook meteen album info en de lyrics erbij op, erg cool, en kan vrienden uitnodigen om mn lijst te beluisteren etc :thumbs:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    servicenummer van je bank gebeld ofzo?

ik zit deze maand volgens de Vodafone site €581 buiten mijn tegoed :D

(ze hadden ondanks toezegging niet mijn internet blox meeverhuist naar mn nieuwe abonnement :+ heb al wel geregeld dat t alle datakosten gecrediteerd worden aangezien t hun fout was)

@Grave , welke app bedoel je

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, dat mens van de klantenservice zegt dat ik daarvoor 1,5 moet betalen en dat dit maar 15 minuten geldig is. Dus daar klopt geen zak van.

Wat betreft die 0,05.. data roaming staat uit en carrier staat op manual. Dus dat kan ook niet :confused:..
    Mogelijk is het een servicenummer van T-Mobile dat wellicht niet gratis is. 1202 maar dan anders misschien.. vreemd is het wel.
    Want heb wle een aantal keren mn thuis nummer gebeld en mijn andere telefoon. Maar ook al zou ik opgenomen hebben dan zou dat van de 150 belminuten moeten afgaan. Mja.. 't zal wel:p

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien dat het opvragen van je tegoed 5 cent extra kost?

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina