1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Misschien iemand ge smst die in het buitenland zit? Dat die 0,5 cent.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als jij naar iemand smst die in het buitenland zit (en die persoon heeft gewoon een NL abonnement) dan kost het jou niets. Jij weet in feite niet dat hij in het buitenland zit.

4. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan mijn games niet updaten want dan krijg ik 0xE800002E -.-

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het overigens mogelijk je abbo aan te passen bij t-mobile (ik twijfel nog steeds een beetje, ik heb toch pas over een maand of 3 een nieuwe phone nodig)?

Ik woon namelijk in een gebied vlakbij de grens van België en ik heb nu regelmatig BASE of Mobistar. Dat is enkel in mijn straat, maar precies waar ik woon. Ik heb daarom liever een flex abbo, want ik sms en bel nogal eens hier vanuit het buitenland. Momenteel heb ik een flex abbo van KPN en dat gaat perfect. 3G ontvangst heb ik thuis volgens het kaartje van t-mobile niet, maar dat maakt me dan weer niet zoveel uit. Thuis heb ik een PC en laptop voor internet.

Op de t-mobile website is er maar 1 optie mogelijk, het speciale iPhone abbo waar internet al bij inbegrepen zit. Dat is echter wel een relax abbo.

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen voor het speciale iPhone abbo kiezen, tenzij je al klant bent bij T-mobile en je wilt upgraden.;)

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin zeg, nou goed, dan ga ik om korting vragen mocht ik voor de iPhone gaan. Ik heb geen zin in een torenhoge rekening omdat T-Mobile hier geen fatsoenlijke dekking geeft.

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben nu klant bij Orange. (Wat dus nu T-Mobile is). Het huidige abonnement loopt over een jaar af. Kan ik dan nu al overstappen naar iPhone?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet dan een ander abonnement afsluiten waardoor je dus 2 abonnementen betaalt (lijkt mij).

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan natuurlijk ook het 1e abonnement afkopen.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan betaal je dus het bedrag dat je voor de resterende maanden kwijt bent.
    Zeg, 12 x 20euro (als je een 20euro abonnement hebt). Dus dan ben je nog evenveel kwijt dan wanneer je 2 abonnementen langs elkaar hebt lopen.

12. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    12 x 30. Dat is geen optie. Dan nog maar een jaartje geduld!

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Of je gooit je Orange omlaag, en haal een nieuw abbo bij T-mobile en bel je met 2 nummers. Orange kan je je tegoed onbeperkt meenermen.

14. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Beetje omslachtig wordt het dan. Een iPhone neem ik vooral, zodat ik alle andere elektronica thuis kan laten. Loop ik alsnog met twee apparaten in mijn zak. ;)

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens 2 tests hebben aangetoont dat de Iphone 3G helemaal geen slechtere 3G ontvangst heeft als andere toestellen, alleen dat het aantal streepjes verschilt en dat bijvoorbeeld 1 streepje 3G bij de iPhone sneller kan zijn dan een vol aantal 3G streepjes bij een ander 3G toestel. De artikelen staan op Iphoneclub.nl, mocht iemand interesse hebben dan wil ik ze wel even opzoeken.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga denk ik ook voor een iPhone. Zit alleen nog te overleggen of ik voor de 8 of 16gig ga. Heb aan 8gig wel voldoende voor mijn mp3's maar ik weet niet hoeveel ik nodig zal hebben voor apps etc. Hoe groot is een gemiddelde app? 1mb, 10mb,100mb??

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    1 a 2mb normaliter.
    Ik heb een 8GB iPhone, want ik heb ook een 8GB iPod touch, dus ik zet geen muziek op mijn iPhone.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    er zijn ook wel apps van 100mb , .. maar als je je 8GB wilt vullen met apps zul je echt honderden apps moeten installeren

19. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    en je hebt ook nog film, dat heb ik er ook al opstaan
    en dan gaat het best hard ;)

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPhone 2.1 Firmware/Software update is er!
    Hij is 'm bij mij momenteel aan het installeren..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina