Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ItWasLucK91

ItWasLucK91 Guest

IK HEB HEM GEKOCHT BIJ ZO'n ZWERVER EN HIJ HEEFT MIJ OPGELICHT. VERKOOPT IEMAND HEM OP DEZE KUT SITE EM NOG?:

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan neem ik inderdaad aan dat je gewoon een sim-only abbo neemt. Maar welke provider je neemt, maakt volgens mij niet uit als hij sim-lock-vrij is...

Weet iemand een leuk adres voor de iPhone alwaar hij 'goedkoop' is, ding zal duur blijven, maar toch.

3. ItWasLucK91

ItWasLucK91 Guest

whahahhahA T = SUX

/Mod Je heb juist een ban gehad en toch is je gedrag nog niet verbeterd, in tegendeels zelfs. Ga nu maar een maandje afkoelen - Pegas

4. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Apple hanteert koppelverkoop in alle landen. In de VS kun je officieel alleen een IPhone icm een AT&T abonnement kopen, in Frankrijk icm Orange, UK -> O2 en Duitsland -> T-Mobile, als ik me niet vergis. Dus officieel werken alleen de simkaarten in de iPhone in die landen.

Dus een NL T-Mobile simkaart werkt niet in een duitse iPhone.

Wil je toch een NL simkaart in de iPhone stoppen (zoals ik een vodafone simkaart erin heb zitten). Dan zul je je iPhone moeten jailbreaken en unlocken. Jailbreaken houdt in dat je software van 3rd parties kunt installeren en unlocken houdt in de simlock van de iPhone verwijderen. Na deze stappen te hebben voltooid kun je elke simkaart erin stoppen die je maar wilt, maar biedt Apple je geen garantie meer.

5. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    XXX:):

6. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens hoe zit het met de geluidskwaliteit van de iPhone en heeft hij ook dat je muziek op speaker kan doen?

7. LookMyCar

LookMyCar Thing calt LookMyCar

Leuk Bevonden:
    0
    me vader heeft er een en deed hem aan op vakantie toen we geen speakers oid mee hadden. Ik stond versteld van het geluid. Klinkt gewoon goed voor zulke speakertjes!

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het klinkt over het algemeen aardig.. behalve de bass. Dan kraakt het nogal op max volume.

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De iPhone is zwaar overhyped. Te duur, te weinig functies en een brakke camera.

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ^^ Eens. Daarnaast is hij voordat hij eindelijk in Nederland uitkomt waarschijnlijk al zwaar verouderd.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    voip...

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is ook bellen.

14. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch niet overal?

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  16. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Da's toch ook weer niet zo speciaal, als je niet eens overal kan bellen, en je er nog voor moet betalen ook.. :+

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je er ooit al mee gewerkt? Dan valt voor veel mensen namelijk alles op zijn plaats :). Het gaat niet om de specificaties...

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    weinig functies? :/ dat vind ik wel meevallen,.. hij is wel duur idd, en zoals alles wat nieuw is van apple wordt ie ook weer zwaar gehyped. Maar in tegenstelling tot bijv AppleTv vind ik dat de iPhone de hype WEL waarmaakt

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft er iemand al een IM Messenger (MSN) voor de Iphone kunnen vinden? I want it! :)

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mobile Chat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina