1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En dat is dus gewoon crap. Want je internet gewoon veel met de iPhone en dan is zo'n FUP gewoon irritant.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je toch ook extra voor betalen dat zorgeloos mobiel internet?

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, €9,50

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    waarom zou je in godsnaam extra moeten betalen voor internet?! er zit toch gewoon een ontvanger op die via elke draadloos netwerk kan internet (gratis, mits de verbinding niet beveiligd is)? Dan zou het alleen maar zijn voor als je op straat loopt ofzo..

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hoeveel netwerken zijn tegenwoordig niet beveiligd? Kan 7 netwerken hier ontvangen, allemaal beveiligd. Bovendien is er vaak helemaal geen netwerk als je in de trein/bus/auto op weg bent, de plekken waar je even tijd hebt om snel even bv je mail te bekijken.

6. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    ja oke, zal ik later wel nodig hebben maar door de hele school heb ik onbeveiligd internet en als ik achter in de tuin zit ook nog;). Maar idd wel handig voor in de auto enzo, maar om daar nou €10 meer voor te betalen:9.. Heb nu de touch en koop de iphone pas wanneer het abonnement rond de 20E ligt. en anders haal ik hem wel uit Belgie (10 km en ben over de grens;))

Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Hoorde dat bepaalde vodafone winkels al iphones met 22 euro abbo's hebben, maar weet niet hoe dat precies zit.

En belgie is veel duurder uit dan NL, of je moet 700 euro er voor over hebben.

8. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja maar dan betaal je ook 450 voor de phone erbij dan haal ik m liever simlock vrij of uit de vs want daar had je ze toch al voor 400 '
    500 dollar?!

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nee, je kon vroeger idd uit Amerika halen, maar nu niet meer. Je kan ze daar alleen nog direct met een abbo daar kopen met simlock en die zijn zelfs duurder dan hier in NL! NL is 1 van de goedkoopste landen, zoniet de goedkoopste waar je een iphone kan halen, als je India oid niet meerekent.

Dus helaas pindakaas.

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap het probleem ook niet echt, 30 euro per maand is toch niet duur? Zeker niet als je kijkt wat je ervoor terugkrijgt..
    Ik heb hem gelukkig voor 25 euro per maand aangezien dat via mijn vaders werk zo kon worden geregeld.*)

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind dat behoorlijk prijzig. Ja, of je moet veel bellen (zonde van het geld eigenlijk), maar als je weinig belt betaal je je scheel aan de iPhone.
    Heb net wat zitten rekenen, en voor 2 jarig abbo van ca 30 euro moet je alsnog 80 of 160 euro voor je iPhone lappen. Kom je voor een 16g versie uit op €880 euro. Betaal je gewoon €440 euro per jaar voor een iPod Touch van 220 euro, waarmee je kan bellen en surfen.
    Dat vind ik toch echt een beetje teveel van het goede. Ik bel zelf nauwelijks, dus heb zo een hoog bedrag er dan ook niet voor over.
    En als je hem los koopt, gewoon freaking 800/900 euro, voornamelijk omdat ze niet willen dat ie los verkocht worden en met andere diensten gebruikt gaat worden. Is in ieder geval flink cashen voor T-mobile en Apple.

Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^heb je wel gelijk in, maar dat geldt eigenlijk voor alle 'speciale' telefoons. Voor een htc diamond etc betaal je ook al snel 600 los.

Bel ook niet zoveel, sms meer, maar idd dan jammer dat je shit overhoud of tekort komt... naja, na 2 jaar maar weer lekker prepaid :+

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    W00T de iPhone developers NDA is opgeheven \o/
    (of zitten er hier geen developertjes?)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Artikel van OMT:

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    OMT zegt "gepubliceerde applicaties", maar volgens mij draait het meer om de software in de iPhone zelf, OpenGL enzo. Een goede stap iig!!

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Hoe zet je hem op trilmodus? En hoe laat je hem trillen bij een nieuw SMSberichtje? Het is een beetje onduidelijk.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op Stil zet je 'm door het schuifje aan de zijkant te verzetten, boven de harder/zachter knopjes. En verder kun je die settings vinden bij Settings > Sound en dan Vibrate op On zetten.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, thanks!

19. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ook een probleem met covers toevoegen bij liedjes?
    elke keer als ik een album een album cover geeft en ik hem bekijk in coverflow blijft het gewoon een zwarte vierkant :confused:

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien al je muziek van je iPhone afgooien en er opnieuw opzetten...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina