Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik thuis zelfs geen bereik heb is een provider voor mij misschien niet de beste keuze ;).

Op dit moment zijn er daarom twee redenen waarom ik nog niet een iPhone 3G heb (maar wel eerste generatie):
    - Het netwerk van T-Mobile
    - Dat de max 16gb is (heb ik nu ook al).

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan natuurlijk zijn dat er bij jou in de buurt een slecht bereik is van T-Mobile, maar ik wou alleen maar even zeggen dat dit niet bij iedereen zo is, en dat T-Mobile ook een paar zeer tevreden klanten heeft. (waaronder mij)

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Over de klantenservice en de algehele aanpak van T-Mobile ben ik ook nog steeds super tevreden hoor (ben 2 a 3 jaar klant geweest). Ben in die tijd perfect geholpen en ook redelijk goede deals gehad.

Ook als ik nu als contractafsluiter eens met ze bel met een vraag of probleem word ik echt perfect geholpen.

4. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

je kan iphone ook met andere abbo's krijgen hoor.

heb er zelf een bij 2call.nl gehaald.
    krijg je een factory sim unlocked 3g uit italie met welke abbo je ook wilt.
    heb nu vodafone met 8gb 3g.
    had een 16gb 2g maar had toch maar steeds 2 gb muziek erop.
    16gb max is soon ook al meer. 32 gb word al over gesproken.

Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Hardware sim unlock is toch met zo'n opleg sim-kaartje? Heb ik met de originele iPhone ook even gebruikt, maar toen was het verre van perfect (heb toen een kaartje of 40 al met al weggezet en bij weinig mensen was het op de lange termijn echt de moeite waard).

Dat er 32 aan komt is meer dan logisch, die zal (net als de 16Gb) ergens tussen januari en maart aangekondigd worden ;). Dus ik wacht gewoon rustig af...

6. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee wat ik bedoel is factory unlocked. dus niet met zo'n kaartje maar dat toestel standaard al simlock vrij is!

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Welke oortelefoontjes gebruiken jullie bij de iPhone? Ik had een tijdje geleden de Sennheiser CX-zoveel gekocht. Nouja, was niet van het merk Sennheiser (kwam uit dezelfde fabriek), maar had een microfoontje ingebouwd (speciaal voor de iPhone). Doet er verder niet zo veel toe, maar die heeft het niet zo lang overleefd. Na een paar maandjes zat er een breuk in de kabel. Met de V-Moda Vibe die ik daarvoor had had ik precies hetzelfde.

Nu ben ik wel benieuwd welke oortjes jullie gebruiken. Gaan die van jullie wél langer mee? Want ik vind het niet normaal om elke paar maanden nieuwe oortjes te moeten kopen.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vraagje, is het bij jullie ook zo dat je soms zon balk in je app krijgt, byv Backgrounds, of tijdens Tapdefense, als je dan zon level hebt gehaald, krijg je zon continue scherm, maar daar staat onder in dan een reclame banner van Addmob of appmob, kan nu ff niet kijken

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    yup, en die is er ook niet uit te slopen zonder gevolgen voor functionaliteit die je WEL wilt hebben :mad:

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Daar moeten we dan maar mee leven

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is helaas de prijs die je betaalt voor gratis apps/spelletjes

12. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    he jongens!!! ff een belangrijke vraag voordat ik die apple iphone koop.

ik kan een apple iphone krijgen van iemand die ik ken en die zegt dat de winkel heb geunlocked heeft hij heeft daarvoor betaald! nu wil ik die telefoon overnemen en mijn vodafone sim abbo erindoen en gebruiken.

kan dat? en kan ik ook gewoon interneten erop met vodafone?
    ik hoor het wel.

gr

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als jij unlocked is kan dat prima. Als het een iPhone 2g is (due niet de nieuwste 3G) dan kun je hem ook makkelijk zelf unlocken.

Maar als hij er in de winkel voor betaalt heeft zal het wel een 3G zijn, unlocked = simlockvrij dus zolang er geen beperking op jouw sim zit kun je prima met jouw sim bellen en internetten met die iPhone.

(als je erg twijfelt kun je het natuurlijk ook even uitproberen voordat je hem koopt;) )

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De verschillen tussen de GPRS en 3G versie zijn duidelijk te zien.

De GPRS versie heeft een Aluminium achterkant en de achterkant van de 3G is zwart of wit.

Als er geen Vodafone in het display komt of Plaats Sim-kaart dan is de iPhone nog steeds gelocked.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik bedoel uitproberen of die iPhone echt unlocked is of niet:D

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pff als je zo'n Apple ID wil dan moet je een creditcard hebben :mad: Op deze manier kan ik ook die gratis spelletjes niet downloaden van Apple. Of zijn er nog andere sites waar je spelletjes vanaf kan halen?

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Maak even een Click&Buy (1-Click) Account aan , werkt perfect voor gratis aankopen.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Had dat helemaal niet gezien ;).

Zitten wel leuke games tussen ook al zijn ze free.

19. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    He Jongens...

heb ff paar vraagjes want ik heb nu ook een Iphone:D

1: ik heb er mail op via gmail en hotmail laat ik de mails doorsturen naar gmail, gaat prima maar ik moet steeds op email drukken als ik wil kijken of ik mail heb, hoe stel je in dat je op je scherm ziet dat je een nieuwe mail hebt? net zoals de imac dat je een getal erbij ziet of een geluid? want nu moet ik steefs op mail drukken en dat gaat hij kijken of hij nieuwe mail heb.

2: is er een hele makkelijke manier om ringtones op je iphone te zetten en veranderen( tog wel eenminpunt van de telefoon)

3: bluetooth staat aan , maar hij vindt geen andere apperaten?

mischien later nog meer...

TheOne.

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    1. je moet push email aanzetten. Kan je bij je instellingen instellen dat hij bv om de 5 minuten kijkt of je email hebt.

2. Ja, gewoon ringtone downloaden en in Itunes flikkeren onder "ringtones", dan je iphone synchroniseren, klaar.

3. Iphone heeft bluetooth, maar is niet toegestaan om bv files over te zetten naar andere bluetooth apparaten. Omdat apple oa niet wil dat mensen mp3tjes gaan over gooien etc. Dus je hebt eigenlijk niks aan bluetooth.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina