1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    idd bluetooth op de iphone is zo goed als nutteloos, enige waar ik bluetooth voor gebruik is om te verbinden met mn parrot (carkit)

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  3. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    he bedankt voor de antwoorden!, maar van dat push mail aanzetten waar doe je dat? ik ken wel in instellingen push aan zetten maar daar kan je kiezen uit 15 min 30 min 1 uur en handmatig. ik heb trouwens gmail maakt dat uit?
    moet je push mail in intellingen/nieuwe gegevens push > doen?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja dat is de setting die je zoekt, en volgens mij werkt deze prima met Gmail (heb zelf ook gmail en exchange op mn iPhone maar gebruik geen push voor de gmail ,. voor de exchange gebruik ik activesync)

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Een vriend van me nam vandaag zn iphone mee. en dat ding is echt fucking vet! that's all :+

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat merk ik ook nog steeds als ik mn iPhone bij heb, echt zo van: "...i...iss..is..dat een iPhone?". Mja.. de meeste mensen die ik zie gaan echt met hun LG of HTC touchphone totaal respectloos om.. Achja..

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Tijdens de kerst hadde we hier een feestje voor vrienden en gebruikte natuurlijk 'remote' om de muziek te bedien die via 'airtunes' door de speakers knalde.

De meeste mensen snapte niet hoe er af en toe een ander nummer op kwam en het geluid vanuit de keuken harder werd gezet als ik de muziek niet zo goed hoorde ;)

Remote alleen is de aanschaf van een iPhone of touch al waard :thumbs:

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd erg grappig. Vindt et zelf ook 1 van de beste programma's voor de iphone. Hoef je niet steeds naar je computer te gaan, lekker in bed of op de bank of wc je muziek bedienen O-)

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb Remote ook op mijn Touch staan.

Daarvoor gebruikte ik altijd de Terrartec Noxon , maar dat ding had altijd ruzie met mijn pc of netwerk.

De combinatie Touch > Remote > Mac , werkt perfect !!!

Ander mooi programma is Simplify , vooral ter wereld maar je eigen muziek luisteren.

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, inderdaad. Ik zit er ook aan te denken een airtunes in de keuken te hangen om daar ook muziek te hebben...

Werkt dat ook met de "web 'n walk" internetsnelheid van T-Mobile? Ik stap over een paar maanden pas over op de normale i-Phone snelheid...

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    lol... wtf iemand meer van deze hoax shit gehad?

yeah right.. Dat Apple een onderzoek uitvoerd onder de gebruiker kan nog. Dat Apple dat niet zelf maar door extern bedrijf laat doen kan ook nog. Maar neem dan iig de moeite om dat niet met een gmail adres te doen -_-'..

Epic fail..

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Apple iPhone 4G :lol:

Ok zijn dus nog steeds mensen die niet weten dat 2G en 3G niet slaan op generatie maar om de 2G en 3G ontvangst. Heeft helemaal niks met 2e of 3e generatie te maken, dan zou er ook een 1G iPhone moeten zijn geweest :D

Stelletje idioten.

Los hier van, een iPhone nano kans is er wel.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien een iPhone met Rj-45 input mogelijkheden :+.

Maar iPhone nano of iets in die richting zie ik ook wel komen. Krijg je natuurlijk weer allemaal van dat gezeik dat de iPhone 3G er net is. Terwijl mensen het verder niet opvalt dat Sony Ericsson hun 302942ste telefoon binnen het jaar lanceren:+

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gmail ondersteund geen Push. Je moet Fetch aanzetten.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En die kan je op z'n vroegst op 15 minuten zetten. Das dus wel iedere 15 minuten een polling of er nieuwe mail is. Wat dus extra batterijtijd kost. Het beste, staat er ook bij, is om dit zo laat mogelijk te houden (voor langere battery life).

Zelf heb ik 'em op 30 min staan. Dat gaat prima en kan ruim 1,5 dag met m'n iPhone doen.

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Mm, in je edit stonden al de dingen die ik wilde zeggen, maar toch: Het is idd zo fake als maar kan zijn...

Van wat ik tot nu toe van Apple gezien heb, zijn ze er ook niet zo happig op om de gebruikers te betrekken bij een aspect van het bedrijf. Het beste voorbeeld hiervan is wel dat de ontwikkeling van de soft- en hardware van de iPhone strikt gescheiden waren..

Daar komt ook nog bij dat Apple Benelux eigenlijk weinig te vertellen heeft ;). In Europa is Apple UK/Ireland (London/Cork) de baas en daarboven staat natuurlijk weer Apple USA ;).

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha nee precies :p Waarschijnlijk gewoon iemand die wil kutten ofzo. Sowieso gmail -_-' 8)

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb er ook 1 besteld en ik ben geen eens een apple fan :eek:

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat zul je nu snel worden! :cool:

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    en hij is wit (volgens collega .. hoger gadget gehalte) .. en Guinness is zwart .. krijg ik nu spijt :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina