1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Altijd goede ontvangst met 3G, heel soms valt hij helemaal uit als ik in een gebouw zit, maar als ik dan opnieuw opstart is het weer terug. Als ik thuis ben, weet ik niet hoe het zit met 3G...gebruik dan standaard Wifi.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet waar de 3G antenne in Borne staat.
    Het normale ontvangst is hier net een jojo.
    Zit nu op de bank en de ontvangststerkte schiet van maximaal helemaal terug naar 1 streepje.
    Weet niet of dit wordt veroorzaakt door de iPhone of door het T-Mobile netwerk.
    Toch maar contact opnemen met T-Mobile.

*update*
    De gemeente en de NS heeft hier een tijd geleden een geluidswal naast het spoor gegooid en vermoed dat de antenne net aan de andere kant staat.
    Volgens mij staat de 3G antenne van Orange of T-Mobile op de watertoren en deze staat aan de andere kant van de meters dikke geluidswal.
    Heb boven op de 1e verdieping namelijk super ontvangst.

Zal Dinsdag toch even T-Mobile en vragen of ze de 3G verbinding tussen mijn iPhone en hun netwerk kunnen testen.
    Moet morgen eerst voor mijn werk naar België.

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enschede is zelfs nog beter als Hengelo, toen ik nog werkte in Enschede had ik altijd vol 3G, in Hengelo valt het soms wel eens weg maar mij hoor je niet klagen.:) Thuis op de bank heb ik wel slecht 3G maar gelukkig hebben we Wi-Fi, en op weg naar school en op school en werk goed 3G ontvangst dus ik benk dik tevreden.

4. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Moest vandaag voor mijn werk naar Belgie en had de iPhone thuis gelaten.
    Kom net thuis is de accu bijna krukdroog had de Bluetooth en Wifi aan laten staan.

Morgen mijn iPhone maar meenemen naar Enschede en kijken wat daar de ontvangst is.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    't is vooral de bluetooth die batterij zuipt, ik heb daarmee verbinding met mn carkit en moet er echt aan denken het uit te zetten als ik op de zaak kom anders is ie zo leeg

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sinds een paar weken de "All kit FM transmitter" via E-bay gekocht en ben daar zeer goed over te spreken!
    Met opsturen erbij was ik slechts €21,- kwijt.

Op marktplaats is hij ook te vinden maar voor €35,- ongeveer.

Je muziek komt helder en goed door, ook handsfree bellen is ideaal, de stem van diegene waar je mee praat komt over de speakers dus goed verstaanbaar. Aan de andere kant horen ze me ook goed (beter zelfs dan met mijn huidige Blutooth carkitt omdat de mic van de iPhone niet zo dicht bij het raam zit ;) )

Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Helaas niet geschikt voor mijn auto.
    De sigareten-aansluiting zit in de midden-console en ook nog eens voor de pook.

Voor mijn TomTom Go930 heb ik een extra aansluiting moeten maken onder het dashboard.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bij mij ook, tussen de handrem en de versnellingspook. wel jammer want ik zoek nog wel een goeie fm transmitter, die ik nu heb werkt de helft van de tijd niet en bellen over de boxen is helemaal kansloos met dat ding.

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet in wat voor auto jullie rijden maar mijn set-up is redelijk hetzelfde volgens mij (Volvo C30). De hals van de kit kan naar rechts gebogen worden en ik heb er geen last van. Ook mijn vriendin heeft als ze meerijd geen last van mn iphone (hij hangt natuurlijk richting de passagiersstoel).

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik rij een Fiat :x
    Heb al eerder zo'n set probeert voor mijn Ipaq maar dat werkt ook niet.
    Daarbij komt ook nog eens dat de aansluiitng behoorlijk los zit , de oplader HD Trafic van TomTom GO 930 zit er altijd heel los in de aansluiting.
    Daarom heb ik zelf een extra aansluiting gemaakt onder het Dashboard.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Question:
    Ga van de zomer waarschijnlijk naar Amerika. Zijn de iPhones daar dan voor een leuke prijs los te koop en hoe zit het dan als je hem in NL wilt gebruiken met mijn huidige KPN abbo, het simlock vrijmaken enzo?
    Vind het wat overdreven om 45 euro per maand te gaan betalen, terwijl ik amper bel.

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Naar mijn weten worden de 3G iPhones in Amerika alleen met abbo verkocht en is het niet meer mogelijk om los een iPhone te kopen aangezien je je abbo meteen in de winkel moet afsluiten. Dus niet aantrekkelijk als je in NL woont. Daarom is de import van iPhones uit Amerika met de 3G ook totaal gestopt.

NL is zelfs 1 van de goedkoopste landen waar je een iPhone kan halen. abbo van 30 euro per maand inclusief onbeperkt internet in heel NL, vind ik zelf niet zo gek.

Ze schijnen in Oostenrijk of 1 van die landen daar wel los te koop te zijn, maar dan ben je nog honderden euro's kwijt.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zag het net ergens, 2 jarig abbo ca €30 p/mnd.
    Nadeel is dat ik weinig bel en het dan voor mij wat overdreven is om 2 jaar lang zulke maandelijkse kosten te hebben.
    Dan hou ik het voorlopig wel bij mijn huidige telefoon, bellen doet ie ook nog wel en muziek luister ik dan wel gewoon op m'n nano. :)

14. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik betaal 28 eu inc onbeperkt internet van vodafone. kreeg er dan een 8gb 3g bij.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ''Mag'' je trouwens je iPhone sim gewoon in een andere telefoon stoppen? Het zal volgens de voorwaarden wel niet mogen, maar kan me voorstellen dat iemand dat vast een keer heeft geprobeerd / gebruikt. Ben geïnteresseerd in de 'gevolgen' namelijk. Die Acer A110-Ab-3G heeft namelijk een wwan module (no shit (8)) en dat is wel heel cool voor onderweg naar whatever.

En/of is het met een particulier abonnement (dus het iPhone abo) ook mogelijk om dual sim aan te vragen. Ik had dat altijd wel bij T-Mobile, altijd zeer tevreden over. Maar vraag me af of dat hier ook bij kan. Kzal morgen weleens bellen, maar mocht iemand dat hier weten hoor ik het ook graag:)

16. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen bij Operators zien als je je abonnement gebruikt met laptops. Volgens de voorwaarden mag dat niet. Dus er kunnen gevolgen zijn ;).

Als je een Acer gaat kopen, koop dan de A150 ;)

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nouja, daar zijn ook wel weer mogelijkheden voor om dat dan weer te hiden.
    Maar data verbruik zal dan wel explosief toenemen ;). Ik denk dat ik dat hele 3G verhaal toch maar skip, koop wel een keer iets van een usb module ofzo. Die A110's zijn gewoon te goedkoop, en ik wil opzich geen hard disk in mn netbook. Verschillende redenen maar voornaamste is wel dat ik geen 2e laptop wil maar echt een netbook. Prestaties enzo spelen niet echt een rol.

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Met de i-150/300/500 is dat niet mogelijk.
    Je zal dan moeten Relax en Flex abonnement moeten nemen in combinatie met een iPhone.
    Dat houd ook in dat je voor het Internet abonnement apart moet gaan betalen.

--

Drukte gisteren de headset in de iPhone en toen schakelde de iPhone zich ineens uit.
    Kreeg de iPhone alleen aan doormiddel van een soft-reset !!

19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog een leuke app weet om te kopen?

20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik zou even een lijstje neerzetten met de apps die je al hebt. De meeste apps heeft iedereen namelijk al. Ik noem een Shazam...gisteren heb ik iCopter gekocht. Heel tof spelletje. Als je vaak gaat uiteten en je wil een leuk tentje in de buurt zoeken dan is de IENS applicatie een aanrader. Die vertelt je welke restaurants er in de buurt zitten en geven je ook nog de route...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina