1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Staat hij gewoon bij Installer?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, ik heb 'm bij All Packages vandaan omdat ik niet precies wist in welke Package hij zich zou bevinden.

3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

om dingen erop te installeren zoals dat mobilechat moet je hem daarvoor jailbreaken ofzo of is het legaal?

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoorde dat er binnekort een dikke ipod killer komt. Van HTC. Een stuk lichter en kleiner. Weet ff niet zo snel het type. Maar eeh de iPhone is erug dik hoor. Wil hem ook wel maar vind het schraal dat je hem gesimlocked moet nemen.

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Jij had toch al een iPhone Daan?

Maar om dingen te installeren moet je hem idd jailbreaken en het is niet illegaal in NL.

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Bedoel je toevallig deze?
    Engadget's artikel
    Ook al zijn de foto's waarschijnlijk niet echt, ben wel benieuwd. Zelf ben ik nog uitermate tevreden met mijn huidige gsm dus ik wacht nog even af op een nieuwe (hopelijk inderdaad 2008) versie van de iPhone (3g, ev meer opslag).

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik gebruik zelf apollo (je moet voor zowel apollo en mobilechat wel ff de etc/hosts aanpassen) (als je er niet uitkomt pm me maar dan stuur ik je de host file die ik gebruik met apollo)

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik download zo ff Ichat.. kijken hoe dat werkt. Anders probeer ik wel Apollo, mocht Ichat niet bevallen. :cool:

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Welke Server en Port moet ik bij Apollo invoeren?

/edit: Nevermind, heb het al gevonden.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  10. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog even een vraag.
    Stel je koop de iPhone in Amerika, wat door de huidige koers behoorlijk goedkoop is, hoe gaat dat dan in zijn werk? Ik bedoel vanaf dat je hem koop totdat ik hier in Nederland met mijn eigen sim-kaart hem kan gebruiken? Je moet toch verplicht en abonnement nemen dacht ik?

11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

nope had hem nog niet krijg waarschijnlijk voor verjaardag, maar mijn huidige mobiel(motorola razr v3i) is nu kapot dus ik baal dat ie nog niet in NL uit is:confused:

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En dat kan of nog heel lang duren..of hij is er binnen afzienbare tijd. Only Steve knows! :)

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    even een vraagje, is de installer die je op je iphone kan krijgen ook dezelfde als op de ipod touch?? want zie net hier een paar posts hiervoor dat je MSN als een los programmatje op je iphone kan hebben zou rlxt zijn als die ook op mijn touch kon.

14. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Exact hetzelfde ja.

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe heb je dat gedaan? Hij is geinstaleerd, maar ik kan niks instellen (Server en Port) Hij is doorzichtig..

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    oke nice:)..welke source zou ik dan moeten toevoegen om die te kunnen downloaden, vind nou de applicaties in de installer maar een beetje tegenvallen;)..

EDIT: heb het al gevonden:), via Apollo..

Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  17. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je even de Community Sources adden als je dat nog niet hebt gedaan. Als je dat wel hebt moet je als het goed is Apollo kunnen vinden.

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hhmmm volgens mij was het niet deze. Maar ben hier wel benieuwd naar!!!!

Maar wat las ik trouwens, zit er op de iPhone nou geen werkende bluetooth??? M'n neefje heeft er 1 en ik wilde een filmpje naar hem sturen maar dat gaat dus niet. Wel erg apart.....

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De Bluetooth kun je alleen gebruiken voor je headset. Bestandsoverdracht ondersteund hij niet..

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet ook WinSCP installeren op je computer en dan de host file wijzigen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina