1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    http://macwereld.nl/nieuws/2008/04/o2_verlaagt_prijs_britse_iphone

wow, ff m'n tante bellen dat er een aantal iphones die kant op gaan en kan ze die mooi naar Nederland versturen:D! Alleen is mijn muzieklijst al bijna 8 gig.. dus heb ik geen plek voor video's oid... want die 16 gig is bijna het dubbele..

EDIT: huh, staat 2008.. haha:9 verkeerd;). Was al bijna dikke handel begonnen over msn 8)..

Nu is die overigens omgerekend €358 euro. en de 16 gig €440..

Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wilde eerst ook een 16GB , maar ben toch blij dat ik voor de 8GB versie heb gekozen.
    Ik heb nu 809 nummers , 4 video's , 55 foto's , 44 programma's en grote collectie beltonen in mijn iPhone.
    Ik heb nog 2,4 GB vrij.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb ook de 8GB. Heb nog 7,4GB vrij! :+

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Maar de voorkant is van glas en dat is bijna onmogelijk te bekrassen.. Zat er niet gewoon een streep van één of ander iets op? De achterkant is een ander verhaal natuurlijk :9

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn Touch verkocht al mijn shit nu op de iPhone gegooid.
    Zal van het weekend eens rustig de tijd nemen want heel veel kan er wel af.

Vind het wel irritant dat de naam van een beller niet in beeld komt te staan.
    De naam komt wel in beeld bij 0742662299 maar niet bij +31742662299

De kras zit op de screenprotector ;)
    Kom veel met ijzervijzel in aanraking en zal niet de eerste keer zijn dat ik door die rotzooi een flinke kras op het display heb.

Heb die screenprotector met veel moeite op de touchscreen gekregen ( recht en luchtbel vrij ).

6. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja denk dat ik al mijn nummers op iTunes verwijder die ik nog nooit heb afgespeeld. Maar vind dat 8 gig echt zo vol zit. En vind het af en toe we ff relaxt om een filmpje te kijken en apps erop te installeren. Achja, kijk in de zomer wel wat voor aanbiedingen er zijn:).

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand al ervaring met het terug sturen van zijn/haar iPhone. Gisteren merkte ik een klein stofje onder mijn scherm op. Na een kort onderzoek bleek er een hele zooi stof onder te zitten. Kleine dust deeltjes dat wel, maar eenmaal gezien haal kan je het niet meer negeren.

Nou las ik op OMT dat je daarvoor gewoon nieuwe krijgt (in feite gewoon productie fout), maar kon niet echt vinden hoe lang het precies duurt. Iedereen stelt dat het 2 ± 3 weken duurt. Iemand ervaring met een 'reparatie' ? (al krijg je meestal een nieuwe phone).

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Errox,

In principe gaan de reparaties allemaal via T-Mobile/Solidvision. Je kunt daar dus ook het beste je telefoon inleveren (alle andere resellers sturen het toestel ook door naar Solidvision, maar dan heb je zo 2 dagen extra reparatietijd ;)). Als het goed is garandeert Solidvision een 'reparatie' binnen 10 werkdagen, maar dat kun je natuurlijk altijd even navragen bij het inleveren :).

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks, ik heb gelijk ff gebeld.. duurt maar 3 dagen als het gelijk word doorgestuurd naar dat bedrijf. Dat is wel relaxed. Moet eens kijken wanneer ik em kwijt kan. Overigens bij het resetten van de iPhone, is het dan op een veilige manier verwijderd of moet dit op een speciale manier? Heb niet graag dat iemand mijn stuff bekijkt namelijk :)

10. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar Instellingen --> Algemeen --> Stel opnieuw in --> Wis alle inhoud en instellingen gaat. Wordt (bijna) alles van je iPhone verwijderd.
    Volgens een hacker blijft er nog altijd wat informatie achter op je iPhone als je dit doet, maar daarvoor moet je goed met computers zijn om die gegevens te achterhalen.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oh ik loop nog achter, vanaf 2.0 is het al wipe je al secure je iPhone met die reset functie. Vraag me af wat voor algoritme daarvoor gebruikt wordt, maar zal wel goed zijn. Tis eigenlijk alleen voor de repairdude en later als ie opnieuw word aangeboden (refurb). Beetje paranoia wellicht, maar ik weet hoe computer boeren/bedrijven werken :+.

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om ook een i phone te kopen, ik ga eerst is zien als ik het 2de hands vind.Moet ik ergens speciaal naar kijken ? 2g of 3g ?

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het ligt er helemaal aan wat je wilt :). De verschillen tussen de 2G en 3G zitten er in dat de laatste een anders gevormde achterzijde heeft, een a-gps chip en hsdpa ondersteuning. Als dat punten zijn die voor jou van belang zijn, dan is de keuze al gemaakt lijkt mij ;).

Verder zou ik heel erg oppassen met 2e hands exemplaren. Zodra ze niet uit Nederland komen, moet je ALTIJD terug naar het land van aankoop voor garantie-afhandelingen. T-Mobile is namelijk degene die de reparaties uitvoert en in de garantievoorwaarden van de iPhone staat ook dat de garantie alleen geldig is in het land van aankoop. Alle andere verkooppunten (Apple Premium Resellers, BelCompany, etc.) zullen je dan ook altijd doorverwijzen naar T-Mobile of je telefoon daar naartoe opsturen, maar zonder Nederlandse aankoopbon gaat dat niet lukken.

Een ander punt is dat je niet weet wat er allemaal met het toestel gebeurd is. De 2G is een stevig toestel, maar ik denk dat de meeste toch wel deuken/krassen in de achterkant hebben, let daar dus op. De 3G is nog minder dan een jaar op de markt, maar daar geldt natuurlijk ook voor dat het belangrijk is wat daarmee gebeurd is. Hebben mensen zitten vrutten met yellowsn0w of met xsims en dergelijke? (Als je niet weet wat het is, kijk dan op www.iphoneclub.nl).

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info en voor de link.Ik ga eens op mijn gemak rondkijken maar ik denk toch dat ik een nieuwe ga kopen.

15. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja ik zou ook voor een nieuwe gaan, design van iphone 3g is gewoon mooier dan 2g... helaas krast deze achterkant wel snel dus een shield of case is makkelijk, een 2de handse is vaak ook bekrast wat natuurlijk zonde is, je betaald er wel veel voor!

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw kost die 700e ik dacht dat het gezakt was naar 500e.
    Ik ken iemand die het nieuw verkoopt voor 380e dat lijkt me een mooiprijsje ,het is de 3g en het is nog in verpakking

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een mooi prijsje inderdaad.:)
    Ik zou voor de zekerheid wel even checken of het wel echt om de 3G gaat en niet om een neppe/namaak.
    Ik heb trouwens een vraagje: Als ik mijn iPhone wil synchroniseren dan zegt iTunes dat ik mijn hele muziek collectie van mijn iPhone moet wissen (of iets in die richting), is er een mogelijkheid om dit te omzeilen? (Is niet zon probleem natuurlijk want ik heb de muziek nog wel op een USB stick staan maar heb geen zin om alle album art weer te gaan opzoeken)

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    of een x op en neer naar londen met het vliegtuig.. Met die prijzen van nu is dat echt spotgoedkoop. Daar is de Iphone 16Gig €440 en de 8Gig €360. Moet je daar wel verpakking etc. laten.. En als je er 2 of 3 meeneemt kun je ze hier voor een leuke prijs verkopen.

19. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij kan dat toch niet meer? Je moet nu het contract afsluiten in de winkel toch?

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Weet ik niet.. In de Apple store van UK kun je ze nog wel los kopen..

http://store.apple.com/uk/browse/home/shop_iphone/family/iphone?mco=MTE2NTQ
    Moet je nog wel een adres in de UK hebben;).. Gelukkig heb ik dat ook wel dus zal eens kijken wat voor overige kosten het met zich meebrengt:) iig dus de 8GB voor £342.50 (€374,60) en de 16GB £391.45 (€428,14)

EDIT: hmm, mijn converter app. op m'n touch is niet zo up-to-date.. 391 pond is nu 420 euro:9.
    1 GBP = 1.07542 EUR

Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina