1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ja, gewoon even resetten via iTunes... ga ikzelf ook maar weer doen. Heb het een weekje zo geprobeerd, maar vindt de "extra" programma's niet echt een meerwaarde hebben. Nintendo spelltjes spelen die niet te besturen zijn oid... 8) Naja die videorecorder is wel grappig, maar moet je ook voor betalen en alles zit pest vol met reclame. Kan het niemand aanraden. Denk dat ik hem met 3.0 gewoon weer terug zet.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu toch wel erg blij aan het worden met de 3.0 update! :b:
    (kijkend via engadget)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Super!!

Even een kleine recap:

- Spotlight!
    - Zoekfunctie in vrijwel alle apps (Mail, Notes etc)
    - MMS!
    - Stereo Bluetooth!! (eindelijk files verzenden)
    - Voice Recorder
    - Landscape in Mail, SMS en Notes
    - Multiplayer voor games en apps

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Ziet er goed uit. MMS ook altijd leuk, krijg anders mn maandelijkse beltegoed ook niet op :+ Of zouden ze dat niet uit je iPhone bundel halen van t-mobile?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geen idee hoe ze het gaan doen bij T-Mobile. Maar van mij kan de update niet snel genoeg komen! :cool:

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Komt er nou ook een Redtube app op?

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ik had verwacht dat ze het vandaag meteen erop zouden gooien, maar het kan evengoed dus nog tot de zomer duren voordat ze het gaan uitbrengen :confused:

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat was sowieso al bekend. Dit was een Preview Event.

10. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Was een intressant en leuke event zo... Vette features.

Ik hoop dat tegen die tijd ook een update voor de iPhon komt. Ik zelf mag inmiddels al mijn huidige abbonement verlengen, maar ik denk dat ik nog ff een paar maandjes wacht. Oude telefoon is verder nog prima en ik zou het zonde vinden als er straks een intressante update voorbij moet laten gaan.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    8) Vindt et maar vaag. Waarom mensen nu al lekker maken terwijl ze er nu nog zo'n 4 maanden op moeten wachten... naja 1 ding kan ik begrijpen en dat is dat ze het voo de developers releasen zodat zij er alvast gebruik van kunnen maken, maar anyway toch beetje raar. Wil die shit nu hebben :D

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De features die nu zijn aangekondigd zijn nog maar enkele van de vele nieuwe features die 3.0 zal bevatten. Het is puur voor de developers. En als je de Beta wilt, hij zal morgen wel beschikbaar zijn! :+

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    :) Ze hadden gewoon 3.0 moeten aankondigen en vandaag gewoon 2.3 uitbrengen met alvast een aantal dingetjes. MMS oid en nog wat dingetjes, alvast voorproefje, had best gekund :)

Heb mn iPhone ook meteen ge-de jailbraked. Vond et over het algemeen toch maar crap programa's en veel teveel reclame shit erin. Komt er bij mij niet meer op. Maar vond et wel even geinig om 4 dagen mee te prutsen.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat ook goed nieuws is, Apple heeft nu eigenlijk voor 99,99% vast gesteld dat TomTom naar de iPhone komt. Developers mogen nu namelijk gebruik gaan maken van Turn-by-Turn navigatie zolang ze maar zelf voor de kaarten zorgen. Laat TomTom dat nu net hebben! :cool:

16. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Sygic was toch ook al bezig mee bezig?

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het voelt een beetje als een sigaar uit eigen doos. Functies die op iedere telefoon mogelijk zijn komen dan nu, nja zomer 2009 ook voor de iPhone. Ben benieuwt hoe de tethering support zal zijn. Misschien is dat locked ofzo en dat je echt moet betalen om dat te activeren ofzo. Als dat niet zo is dan ben ik toch wel een gelukkig man:p

18. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er nog wel meer dingen in 3.0 komen... Tenslotte is dit een preview van de FW en was het voornamelijk voor devs bedoelt. :)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit waren inderdaad maar een selectie uit de berg nieuwe features.
    Wat betreft Tethering, Apple staat het nu toe..maar moet eerst nog overeenstemming bereiken met de verschillende providers.

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou eigenlijk dingen als Landscape mode en genius uit willen zetten. Vooral Landscape mode is zwaar irritant als je op je zij ligt op bed, dan switch de pagina steeds 'verkeerd'. Genius uitzetten bedoel ik mee dat de knop verdwijnt, vet irritant, want gebruik het toch niet.. zit die knop steeds in de weg. Mja.. misschien komt dat ook wel..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina