1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dat is wel erug nep zeg dat dat niet kan. Zou voor mij echt iets zijn om op af te knappen....

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind dat ook heel vreemd, dat dat achterwege is gelaten.

3. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Via third party apps kan dat wel. Het is zelfs zo strak getrokken dat je de headset enkel en alleen voor telefoongesprekken kan gebruiken , niet voor muziek e.d.

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wat bedoel je met third part apps??? Applicaties van andere die je kan instaleren om te blue toothen??

5. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vanuit de Installer ja. Hiervoor moet je de iPhone jailbreaken , maar dat gaat vanzelf als je hem unlocked.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ooohw oke man, thanks.

7. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nou hoe dat zit met abonnement:)? Ik weet wel dat je je iPhone moet jailbreaken en unlocken (al weet ik niet hoe dat moet, maar dat maakt ook niet zoveel uit nog...) En wat moet je nog voor invoerkosten ofzo betalen?

8. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso is het niet gemakkelijk om een iPhone te kopen als je niet zelf naar de US gaat of hem door iemand op te halen. Over het algemeen kun je de iPhone ophalen in de Apple Store. Als je dit doet hoef je geen abonnement af te sluiten bij aanschaf. Als je hem niet kunt ophalen , kun je hem wel via eBay e.d. gaan kopen , maar dan is de kans op BTW heel erg groot. Overigens zitten er geen invoerrechten op mobiele telefoons , je hoeft dus alleen BTW te betalen. Overigens shipt apple.com niet naar NL. Als je daar dus geen zin in hebt , kun je ongeveer voor 400 euro ook een iPhone hier in NL kopen. Simlockvrij maken is simpel: ZiPhone.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  9. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in de zomervakantie naar Amerika, dus dat is geen probleem. Bij een Apple store kost de 8gb versie 399$, wat dus op het moment ongeveer 256 euro is. Hoeveel euro komt daar dan nog bovenop?

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe zit het eigenlijk bij die Apollo applicatie?? ik heb hem nu gedownload maar probeer te MSNen maar werkt niet op m'n touch. moet ik de server+Port nog invullen? en zoja wat moet er instaan?

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kom ik nou nooit in amerika :'-( Dammit zeg 256 euro is haast niks. Maar eh hoe zit dat nou met controles bij schiphol enz?

12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    gewoon in je broekzak in het vliegtuig meenemen dan is er niks aan de hand;)..maar idd 256 euro is echt 3x niks voor een Iphone. als je ziet dat je hier voor een Ipod touch al 300 euro betaald voor de goedkoopste versie!

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    idd, en waren ze zelfs niet ruw geschat richting de 600 euro hier of meer? Dus mochten mensen er 2 kunnen meenemen ik heb wel interesse :+

Ohja zitten er spelletjes op? :eek:

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    als je hem jailbreaked wel;)..maar vind het niet echt een suc6:9..Tetris is echt gevoelig met dat touchscreen en snake werkt voor geen meter (moet je draaien om een bocht te maken, komen je oortjes weer in de knoop;))...baal nu best wel dat ik een touch heb gekocht 2 weekjes terug...misschien als de iphone voor weinig geld te importeren is dat ik hem dan laat overvliegen en die touch te koop zet:).

15. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    De tax in Amerika , procent of 8.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    even googlen naar de aangepaste hostfile en die in je etc/ zetten

als je mij je mail pmed wil ik m ook wel sturen

17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    hoe zit het nou eigenlijk hiermee??

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zie mijn reply blinde :p

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    oh hehe bedankt;)..was net paar seconden te laat;).

je krijgt een PM van me want snap er niet zoveel van;).

20. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kost simlock-vrij maken nog iets? of is dat zelf te doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina