1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je gewoon overslaan

2. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeps het is gelukt. Alleen beetje jammer, ik heb nu de illustraties in mijn mediabibliotheek staan alleen de nummers die daar staan doen het allemaal niet. Omdat ik nu al mijn muziek op een exteren HDD heb staan. Is het mogelijk om de illustraties toch op mijn iPod te krijgen zonder dat ik alles er dus opnieuw op moet zetten?

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De illustraties worden automatisch toegevoegd aan de nummers op de iPod.

4. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij niet hoor.

5. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet geen andere mogelijkheid, moest zelf ook alle nummers er afgooien om het goed te krijgen

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je de album namen goed hebt staan bij de nummers, dan vind iTunes de illustraties automatisch.

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mijn laptop (Vista) had ik een aantal videoclips op mijn Touch staan.
    iTunes heeft deze toen omgezet van avi naar mp4.

Bij de overstap van Vista naar Mac , heb ik alles verwijderd uit mijn Touch.
    Nu wil ik de videoclips weer toevoegen maar weet niet meer hoe ik dat toen gedaan heb.
    Kan iemand mij in de goede richting sturen !!!

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je kunt toch gewoon de videos die je wilt synchronoiseren op je touch slepen in iTunes?

of bedoel je dat ze bij de overstap uit je itunes library verwijderd zijn?

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf de library verwijderd , drukte op de verkeerde knop |:-

De videoclips staat inmiddels weer op mijn Touch.
    Op mijn laptop (Vista) stonden gelukkig nog de bestanden en heb deze overgezet naar de Mac.

10. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit.. dat word even werk :p
    Maarja het is vakantie \o/

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, dat had ik met mijn iPhone, ik wilde alle telefoonnummers op mijn mbp zetten. Even mijn gsm met mijn mbp synchroniseren, 1 vinkje vergeten aan te zetten en ik was alles kwijt :emo:

Gelukkig stonden er nog veel smsjes in mijn tel zodat ik veel nummers nog terug kon vinden.

12. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier hoe ik mijn Ipod classic van HFS+ naar FAT kan formatteren? De Ipod synct normaal gesproken met een Mac (vandaar de HFS+ bestandsindeling), maar wil de Ipod nu ook als extern opslag medium gebruiken. Daarom wil ik hem graag naar FAT geformatteerd hebben. Alvast bedankt.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Damn, al had ik nu nog geen goede MP3 speler, had ik zeker die nieuwe iPod Touch gekocht! Vet dingetje!

14. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Zo boeiend zijn die illustraties toch ook niet, je stopt je iPod toch in je broekzak

15. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het toch gedaan, heb ook meteen heel iTunes even netjes gemaakt met de namen enzo. Eerst gebruikte ik nooit iTunes (alleen voor de iPod) maar nu alles er toch zo netjes in zit ga ik het maar gebruiken.

16. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog even een iTunes vraagje.
    Als je een nummer aanklikt gaat deze spelen (ja toch echte!) maar is het mogelijk om dan een ander nummer in een soort van wachtrij te zetten zodat deze daarna gaat spelen?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit kan niet, je zult 'm dan als volgend nummer moeten plaatsen in de playlist.

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruikte ook nooit iTunes voor mijn iPod Nano.
    Kon de nummers perfect met MediaMonkey op mijn Nano zetten.

Alles veranderde toen ik mijn Touch kocht.
    Gebruik nu niet alleen iTunes maar heb ook al verschillende aankopen gedaan via de Store.
    Dit komt mede dankzij de Click&Buy :9

Heb nu sinds 1½ week een Mac Mini en heb nog veel plezier gekregen van het gebruik van iTunes.
    Onder Vista had iTunes regelmatig een eigen leven , dit was altijd de schuld van Vista :mad:

19. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik erg jammer.. ik gebruik namelijk geen playlist. Alleen die partyshuffle. Maarja.

Ja ik werk er nu sinds gister mee. En het bevalt me prima! Ik had nog een iTunes bon van €20 liggen die ik eens gekregen had die heb ik nu ook ingesteld. Dus heb €20 tegoed! Eens kijken wat voor leuks ik daarmee ga doen.
    Heb ook vandaag een paar podcasts gedownload, erg vet allemaal!
    En dan draai ik het nu nog allemaal onder XP. Vraag me af hoe dat onder Mac OS zal gaan..
    Ik wil al een tijdje een MacBook maar mijn ouders willen pas mee betalen als ik mijn vwo af heb, wat dus nog een jaar duurt |:-

20. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hej mensen ik heb een probleempje

ik wilde mijn iPod herstellen alleen daar kapte hij halverwege mee omdat mn pc uitviel
    als ik hem nu aansluit op mijn PC zegt hij dat hij moet herstellen alleen als ik dat doe dan krijg ik elke keer een melding dat er een onbekende fout is opgetreden. weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina