Glimmende achterkant op m'n touch is verschrikkelijk, maar van de hoogglans zwarte achterkant op m'n iPhone wordt ik ook niet vrolijk! Poets me een ongeluk! En hij past niet in de Belkin Leather Case voor m'n touch! De iPhone is nét iets groter..
Heb me een Hoogglans zwarte Asus 1000H Eee pc gekocht , had achteraf beter een witte kunnen nemen. De hele tijd zit ik de vingervlekken weg te poetsen. Heeft Belkin nog geen tasjes voor de iPhone. Voor de Touch vind ik hem perfect !!!
Voor de touch is hij inderdaad perfect, maar voor de iPhone hoef ik geen hoesje. Niet gemakkelijk als je gebelt wordt, moet je 'm steeds uit het hoesje halen..
En toen waren de nieuwe iPods er: iPod nano: http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipod/family/ipod_nano iPod touch: http://www.apple.com/nl/ipodtouch/ En een iPod 120 GB classic:
Vet lelijk, behalve de iPod Touch dan. Die blijft gewoon mooi. Maar Apple verliest naar mijn mening toch wel het speciale. Met opkomende concurrenten (nouja.. niet overdrijven) als Microsoft's Zune. Zou deze niet kopen, mja.. heb dan al een iPhone.
Vind het jammer dat hij nu zoveel op de iPhone lijkt.. De iPod touch 2.1 update is al te downloaden! Kan de link niet plakken want zit nu in de bus op mijn iPhone ! Maar op OMT forum staat de link.
Ik vind de zilvergrijze nano op plaatjes in ieder geval geweldig goed gelukt. Het is inderdaad dat ik een iPhone heb, anders was die er zeker gekomen. De touch past inderdaad weer beter bij de iPhone (ik vind het ontwerp nu ook iets meer uitgebalanceerd). Classic is een wazig verhaal. Verder is het prijsbeleid in Nederland echt wazig... (vooral de Touch).
YES!!! De Ipod touch is nu nog maar 209 euro...!! Hoeveel uur gaat de Touch nou mee, met alleen muziek? Dus hoeveel uur met de batterij?
Vind de zilveren nano minder, maar die heb ik altijd al minder gevonden, net als de witte, of iPods met chromen achterkant. Vind de nano's zelf wel geslaagd. Stuk beter dan de 1st gen of 3rd gen (met name laatste vond ik niks). iPod classics gaan ook nog wel. Vraag me nog steeds af hoe je iets op de shuffle bedient, zonder display. 1st gen shuffles waren helemaal lelijk.
Stroomvoorziening en batterij Ingebouwde, oplaadbare lithium-ionbatterij Speelduur Muziek: tot 36 uur bij volledig opgeladen batterij Video: tot 6 uur bij volledig opgeladen batterij Opladen via USB naar computersysteem of lichtnetadapter (los verkrijgbaar) Snellaadtijd: circa 2 uur (80% van capaciteit) Volledige laadtijd: circa 4 uur
Ik begin er toch stiekem wel aan te denken mn 80 gig Zune te verkopen en er een nieuwe Ipod touch (of Iphone) voor terug te halen... Voor het grootste deel komt mn Zune het huis niet uit want hangt ie aan mn reciever. Kan ik straks net zogoed over via Wifi de touch laten streamen... Heeft iemand dat hier ook zo gedaan?
Wanneer wordt de iPod Touch nou eens compatible met Xbox 360 zeg. Echt een slechte zaak is dit. Kheb trouwens een grappige vertaalfout ontdekt in iTunes 8.0 Ipv 'beschikbaar/vrij' hebben ze 'free' als 'gratis' vertaald
Wat is er trouwens aan de iPod Shuffle geupdate? Ik overweeg een aankoop. Een iPod Classic is niet aan te raden tijdens het sporten xD
Nou, ik heb er gewoon 1 gekocht. 41,40 incl. verzenden, een grijze (helemaal nieuw) met 2 gig. geheugen.