Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De plastic standaard zit nog steeds in de doos , vertrouw dat ding niet.
    Mijn Touch zit veilig in de Dock van Apple.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik gebruik 'm ook niet hoor, maar wilde het even vermelden! :)
    En die standaard is bedoeld om de iPod in horizontale stand te plaatsen, niet in verticale.

3. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat begreep ik wel hoor ;)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik gebruik dat plastic standaardje altijd hoor en het doet het goed hoor. Je iPod zal echt niet vallen. En anders valt ie om op je bureau. Boeie :+

Maar nog niets bekend over Xbox 360 compatibility?

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Is dat kleine ding de standaard? Dacht dat het een opzet stukje voor de grotere standaards was xD

//edit oh dat doorzichtige ding :D Ik dacht dat witte geval, maar dat is wel een opzet stuk.

Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het witte stukje is de connector voor in de Universal Dock. Het doorschijnende plastic ding is het houdertje.

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik krijg over iets minder dan 2 maandjes een Ipod Touch 8 gig (of 16)!!!!!!!!!!!
    Denken jullie trouwens dat er nog een prijsdaling gaat plaatsvinden voor/rond kerst?
    En ik had iets gehoord over dat de 8 Gig versie weg zou gaan, en alleen de 16 en 32
    nog beschikbaar zouden zijn. Is dat waar?

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Weet iemand hier hoe de applicatie heet, waarbij je als je op de dock een icoontje klikt, dat er zon regenboog met applicaties uitkomt. moet dit voor een collega hebben. Dus als je het weet, zou fijn zijn (Y)

10. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Is daar toevallig ook een applicatie voor op de Touch?

11. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al vanaf de release de ipod touch 2.0 echt enorm tevreden over. super fijne ipod werkt super. Vind het wel echt jammer dat je niet overal intenet hebt en alleen bij hotspots en draadloze verbindingen op school/thuis ed. je kunt niet een abbo erbij kopen voor overal internet bij de touch of wel, zo ja dan zou ik dat zker doen.

ik heb nou wel problemen met mijn home button, die doet het regelmatig gewoon niet, reageert niet. te zuur. ga morgen naar de winkel, dan stuur ik hem op. super zuur want kan echt niet zonder.
    email checken zo handig :p

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Blegh, ik kan helaas geen itunes-store acount aanmaken zonder dat ik een creditcard heb. Nu heb ik een geheel album-art loze bibliotheek, iemand die mij kan helpen?

13. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  14. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb er vorige week een aangemaakt! Je moet bij de iTunes Store klikken op inwisselen, dan voor je deze code in:NRJHALJWWM7R. Als het goed is vraagt ie dan om je inloggegevens. Daar onder staat: maak account aan. Volg alle stappen totdat je aankomt bij betaalgegevens. Daar zie je een aantal creditkaart merken en bij mij en een vriend stond er ook nog 'Geen' naast. Klik die aan en volg weer alle stappen. Dan zegt ie dat je die code niet kan inwisselen omdat ie alleen in Canada bruikbaar is. Klik op annuleer en voila, je eigen iTunes account!

Let op: bij mij was er de eerste keer geen betaal optie 'Geen', maar na 2 keer proberen wel! Dus als het niet lukt, probeer het een aantal keer!

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik zelf een Click&Buy Account.
    http://www.clickandbuy.com/NL/nl/

16. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Of je doet het zo:
    - Ga naar de iTunes Store
    - Zoek een gratis app
    - "Koop" deze
    - Maak een nieuwe account aan (daar vraagt ie om)
    - Nu kan je als betalingswijze "Geen" selecteren

:)

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dankjewel allemaal! Ik heb gekozen voor een click&buy acount, had daar nog niet eerder naar gekeken. Het is gelukt, werkt allemaal ook als een trein :). Wat ben ik toch echt tevreden over m'n MacBook, de huldepraatjes erover hebben zich tot nu toe alleen maar waar gemaakt.

18. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 2 weekjes me iPod Touch 2nd gen. Wat een super mooi ding en ook die apps store is prachtig.
    Beste (gratis) game tot nu toe vind ik Tap Tap Revenge, een soort van Guitar Hero en steeds nieuwe liedjes te downloaden.

Heb ook via zagg.com een invisibleSHIELD besteld om me iPod tegen krassen te beschermen. Heb hem nog niet binnen maar als ik hem binnen heb vertel ik wel even wat ik ervan vind.

PS : Weet iemand of er ook nog wat gedaan wordt met de Bluetooth chip die erin zit? Misschien wordt daar wat over aangekondigd bij Macworld 2009 in Januari...

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de Belkin lederen tasje zat ook een screenprotector.
    Heb hem er meteen opgeplakt en het werkt zeer goed.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hey,

Ik heb zo juist besloten mijn Microsoft Zune op Marktplaats te zetten. Het 'ding' is veels te groot van formaat en ik kijk er dan ook niet gek van op als ie een keer uit mijn broek valt. Nu wil ik natuurlijk een nieuwe speler en mijn oog viel op de nieuwe Ipod Nano generatie, ziet er namelijk heel slick uit!

Nu weet ik dat er op het forum een aantal mensen fel tegen Apple Ipod zijn, omdat het ding niet goed geluid geeft. Zelf heb ik ook nog nooit een Apple product in bezit gehad dus ik weet niet echt wat ik kan verwachten. Is het zo slecht als sommige mensen stellen? Ben hiervoor wel in het bezit geweest van een Creative Zen 4GB, vond die wel goed, gewoon normaal.

Iemand die mij zijn persoonlijke ervaring wil vertellen? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina