Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens rond op internet? ;)

Mijn vraag: Kan ik ergens instellen bij iTunes dat elk nieuw liedje dat ik heb gedownload, en dus in de "Mijn muziek" map komt automatisch op mijn iPod wordt gezet als ik hem aansluit?

iPod Nano 2G btw.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Soms kan ik de iTunes software wel ... ja, ik wordt er soms gek van. Nu probeer ik al een tijdje mijn muziek te importeren maar een aantal albums worden gewoon niet meegenomen met importeren. Ook slepen naar de bibliotheek werkt niet. Anyone?

3. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de iPod software wil updaten, wordt er gemeld dat de iPod wordt geformateerd. Nu vind ik het niet heel tof om alle muziek weer terug te slepen, omdat het mij veel tijd gekost heeft om alle namen van de liedjes goed te maken + de album covers overal netjes bij te plaatsen. Ik heb een iPod touch, is er een mogelijkheid een backup te maken, zodat ik nadat de iPod geupdate is alles weer terug te zetten?

4. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De iPod Touch 8GB is deze week in de aanbieding bij de mediamarkt in Rijswijk voor 129 euro. Ik denk dat ik hem deze week even meeneem, het scheelt toch aardig wat.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Is dat het oude of het nieuwe model?
    Het is sowieso een mooie aanbieding, maar ik vind de nieuwe toch echt mooier..

6. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even gebeld en het is het oude model. Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen het oude en het nieuwe model? En die ingebouwde speaker, zit die ook al op het oude model?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, speaker zit niet op het oude model.

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    De ingebouwde speaker zit niet in het oude model. Verder heeft het nieuwe model een iets andere kleurtoon op het scherm (ziet er iets warmer uit), een snellere processor (dit zijn geruchten van game-developers die wel heel sterk zijn), een ingebouwde Nike+ receiver en een iets ander design (wat afgeronder en meer op de iPhone lijkend).

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Welk bestandstype van filmpjes kan ik toevoegen aan itunes en dus op mijn ipod zetten? Ik wilde een wmv bestand erop zetten maar deze pakt hij gewoon niet!

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    .mov en .mp4 of .m4v.

Is voldoende te vinden bij Google wat betreft programma'tjes die erbij helpen..

11. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooi, ik heb al een programma wat mijn filmpjes naar .mov kan converteren:)

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wil graag een dock halen voor mijn Nano. Staat beter en nu ligt ie steeds op mijn bureau. Echter vind ik 30 euro een beetje veel geld, is er geen Nano 4G dock van een ander merk wat goedkoper is?

14. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de iPod Classic van 80GB en de iPod classic van 120GB? Of is het gewoon dezelfde generatie, maar ligt nou gewoon alleen nog maar die van 120GB in de winkels?

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Er was eerst een classic met 80gb en 1 met 160gb, die zijn nu alletwee vervangen door de 120gb variant. Het verschil is minimaal (ik geloof dat het alleen de genius functie is).

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Thnx voor je antwoord! Dan ga ik denk ik die van 80GB halen, die zag ik bij de Bijenkorf liggen voor 190! Was alleen wel een witte/zilvere...weet iemand waar je nog een zwarte 80GB kunt krijgen??

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Niemand die weet waar je een zwarte 80GB iPod Classic kunt kopen voor 190 euro (of minder)??

19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eentje die ik heel graag kwijt wil :p

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    En ik wil heel graag een nieuwe ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.