Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stepp1n Raz0r

Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

Leuk Bevonden:
    0
  2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    thnx voor de tip! Had zelf de Creative Labs EP-630 gevonden, die schijnen ook erg goed te zijn! Zal ff kijken welke het uiteindelijk worden!

EDIT: zijn de Creative's geworden ;)

Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  3. Shizzel

Shizzel Guest

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als ik mijn iPod Touch synchroniseer met iTunes zegt ie dat 2 video's die ik erin had gezet, niet overgezet zijn, omdat deze niet kunnen worden afgespeeld op de iPod, maar het is gewoon MP4. Zijn er bepaalde eisen waaraan een video moet voldoen om op een iPod (Touch) afgespeeld te kunnen worden? Met converteren bedoel ik dan.

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Bij deze ff een kick, want ik heb nou het zelfde probleem als Dusky Demon! Ik heb seizoen 12 van South Park voor de iPod gedownload (alle afleveringen dus in mpeg4) en deze in iTunes gezet, maar nou zegt ie bij mij dus ook dan er 3 afleveringen niet op de iPod kunnen worden afgespeeld??

Wat anders nog, het zijn deze oordopjes geworden:

Creative EP-630

En dit beschermhoesje:

Incase Hard Case for iPod Classic

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  6. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
  7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hoesje is van Incase, besteld via de Apple Store online! Was incl verzenden ongeveer 35 euro kwijt. Ben er erg blij mee, hoesje sluit perfect aan en ziet erg mooi uit! Maakt de iPod ook niet groter dan ie is, wat ik ook erg fijn vind.

Maar weet nou trouwens iemand hoe t met die filmpjes zit? Zie mijn/Dusky Demon's vraag op vorige pagina!

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb gehoord dat je op de Ipod Toch ook Last.FM kan zetten. Is dat gratis of moet je daarvoor verdere handelingen verrichten?

9. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas nog niet beschikbaar in Nederland. Klik

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Maat van me had het werkend op zijn Touch, paar maanden terug op school. Hij heeft niet nader te noemen handelingen verricht?

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb Last.FM ook op mijn Touch gehad.
    Zal dan wel een beta versie zijn geweest.

Maak nu heel veel gebruik van Joost en Shoutcast !!

12. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    My bad, ik las iPhone. Het kan inderdaad, de app is te downloaden via de iTunes Store. Klik

13. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ook in Nederland? :cool:

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben van plan wat betere oordopjes te kopen voor mijn iPhone. Een mic hoeft niet persee dus vraag ik het hier maar. Was eerst van plan om Bose oordopjes te kopen, maar allerlei ervaringen overal op internet leren eigenlijk dat het gewoon een marketing technisch slim bedrijf is en dat de kwaliteit vaak wel mee valt.

Daarom mijn oog gevallen op de Shure SE210-K, heeft iemand ervaring met dit merk of beter nog; met deze dopjes?

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
  16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe.. die al gelezen ;) Maar ben nog niet helemaal overtuigd, want waar luisteren jullie mee als ik vragen mag?

edit: Hmm.. kzie iig bij play dat die zooi best goedkoop is. Sowieso nu met de pond op 1:1 ongeveer. Das wel relaxed..
    edit2: Hmm.. Kzie dat de Shure SE420 net 150 euro kosten. Dat val nog wel mee. Die dingen gaan hier voor 300+ over de toonbank. Dan is dat nog wel te doen. En free delivery goldt ook voor Nederland toch? Hmm..

Laatst bewerkt: 4 jan 2009
  17. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een iPod Touch. Als ik nu een album wil afspelen dan speelt hij de nummers niet in de goeie volgorde af. Alsof ik automatisch de shuffle aanzet. Als ik nu een album aanzet dan speelt hij bijvoorbeeld eerst nummer 2 af en gaat daarna naar nummer 8 en weer terug naar nummer 5. Weet iemand wat ik moet doen zodat mijn iPod de nummers gewoon in de goede volgorde afspeelt?

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Staan de nummers wel goed in iTunes.
    Anders controlleer even de bestandsnaam !!

Ken het probleem namelijk niet !

19. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand een suggestie voor een clear case voor de Touch 8GB 2G? Weet niet of het scherm bij die dingen ook beschermd wordt, maar dat is wel mijn bedoeling.

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Meestal zit er een screenprotector bij. Je hebt van die cases die je in elkaar schuift. Mijn ervaring is dat die super snel los gaan zitten. Met als resultaat dat je een keer je iPod touch uit je broekzak haal en dat het onderste gedeelte op de grond pleurt met je iPod er achterna.

iig dat had ik eerst voor mn iPhone, nu heb ik een die met rubber om de iPhone zit met een plastic vasthoud systeem daarweer achter. Heb daarnaast een mirror screenprotector om het scherm te beschermen. Ik ben ff de naam kwijt van de producent, maar wellicht dat ze ook iPod hoesjes maken..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina