1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ken het probleem, heb ik ook last van (gehad)! Als het goed is zo het na de volgende stappen opgelost moeten zijn:

Als je een nieuw album in iTunes geïmporteerd hebt, moet je bij elk nummer instellen welke nummer het van de hoeveel is!
    Rechtsklik op het eerste nummer van het album, Info tonen, tabblad Info, Tracknummer, en dan vul je dus bijv 1 van 20 in.
    Dit doe je bij alle nummers (heb je een album met 2CD's, dan doe ik altijd gewoon aantal nummers bij elkaar optellen, nr 1 van cd2 wordt dan bijv 21 van 40).
    Daarna selecteer je alle nummers en ga je weer naar Info tonen, tabblad Opties en vink je bij Deel van verzameling en Aaneensluitend album JA aan.
    Dan zou het als het goed is opgelost moeten zijn.

Ik heb zelf een beschermhoesje van Incase en ben er erg tevreden over! Ze hebben ook producten voor de iPod Touch, zie hier! Ik heb zelf de Hard case voor de iPod Classic, en zo'n zelfde hebben ze ook voor de Touch, met als het goed is ook bescherming voor het scherm. Ik vind die Hard Case een erg mooi hoesje, sluit mooi aan en ziet er mooi uit!
    Je kunt de meeste Incase producten bestellen via de Apple Store! Ging bij mij erg snel, 30dec besteld, 2jan in huis! Zie hier voor die Hard Case van Incase!

Is er dan misschien nog iemand die de vraag van Dusky Demon op pagina 35 kan beantwoorden? Ik heb namelijk het zelfde probleem (zie ook pagina 35)!

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Senheisser MM50 ondersteund ook de mic functie en geeft goed geluid ;)

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Net bij Dynabite een hoesje gehaald. Hard plastic, beschermd vooral de achterkant prima. Maar de voorkant wordt alleen beschermd met een screen protector, echter viel ie net op de grond en is de sticker dus vuil. Hoe krijg ik schoon?

Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  4. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    ^

En, weet iemand hier (Rivanov of Melbuuln) een goed dock voor de iPod Touch 2G? Bij mijn Touch zat een vaag stuk plastic maar dat kan je niet als dock gebruiken right? xD

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee dat is een hulpstuk dat je in het Universal Dock moet klikken, waardoor je je iPod touch in het Dock kunt plaatsen. Ik heb een Dock van eBay voor €10,-
    Kan zowel mijn iPod touch als iPhone 3G in.

6. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Zou je mij een link kunnen geven daarvan? Dan weet ik namelijk zeker dat ik de goede koop :)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Tnx, heb hem ook besteld :) Gelijk mijn eerste aankoop op Ebay, ben benieuwd :D

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb er ook zo 1, maar dan via deal extreme.com
    Stop ik mijn iphone erin. Zegt ie dit accesoire is niet geschikt voor de iPhone, en dan start ie ipod op. Of zet de taal in het engels. vind het maar een raar geval.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij vraagt ie of de Airplane Mode aan moet zetten. Maar als ie dat vraagt moet je gewoon op Nee drukken. Bij mij geeft hij ook die melding, maar als je op Nee drukt dan doet hij het gewoon. Kan gewoon bellen en smsen als hij in het dock zit.

Taal switch naar Engels weet ik niet, want ik heb al mijn devices standaard op Engels staan.

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

Kan iemand mij snel stap voor stap even uitleggen hoe ik een nieuw bestand toevoeg aan mijn afspeellijst van iTunes? Ben pas sinds vandaag in het bezit van een iPod 8GB 2nd Generation.
    Heb hier een avi file (film) die ik er graag wil inzetten.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Importeren in iTunes. Dan converteert iTunes hem automatisch naar het geschikte formaat. Daarna naar je iPod gaan in iTunes en het tabblad Movies selecteren. Daar kun je kiezen welke je over wilt zetten.

13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    ee ik wilde graag weten waar je een Ipod touch 8GB 2ND gen het goedkoopst kan halen (media-markt)?
    Welke hoesje jullie me aanraadde voor de Ipod en of er überhaupt iets bekend is over wanneer de 3e generatie Ipod uitkomt..?

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    De derde generatie iPod is niet eens meer te koop: flauwe klik..
    Wat betreft de iPod touch van de derde generatie denk ik dat we pas in September weer iets gaan krijgen :).

Prijzen zijn ongeveer gelijk overal, scheelt hooguit een paar euro ;). Ik zou daarbij er ook naar kijken of de winkel waar je hem koopt zelf ook de garantie-afhandeling doet. Als dit niet het geval is kan je doorgestuurd worden naar Apple Premium Resellers. Die willen best iPods repareren die niet bij hen gekocht zijn, maar vaak betaal je dan een klein bedrag (omdat ze eigenlijk de garantie-afhandeling overnemen) en dan ben je winst alweer kwijt ;).

Ik zou voor een InvisibleShield gaan, dan weet je zeker dat je iPod mooi blijft, zonder dat het hoesje hem lelijker maakt.

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Check mijn post bovenaan deze pagina voor een mooi hoesje voor de Touch :thumbs:!

16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    allebei
    Thankyou very much!;) :thumbs:

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Heeeeeeeeeeeeee,

Ik heb net een nieuwe redelijke koptelefoon gekocht. Op mijn ipod klinkt het geluid gewoon geweldig. Maar als ik hem op mijn pc aansluit niet... Dan mis ik de de bass o.a.

Hoe kan ik dat verhelpen?
    alvast bedankt.

18. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    wat de koptelefoon of de ipod??

kan aan je pc liggen! wat voor geluidskaart heb je.

ik gebruik wel een silicone hoes voor mijn touch2.0 16gig, inderdaad lelijk maar hij houdt nu fijn vast en behoed tegen alle krassen. ook nog een sticker voor over het scherm gedaan.

werkt perfect

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2009
  19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik zelf zo'n Belkin Case voor mijn Touch.

20. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    mm die is wel een stuk vetter.

hoe duur?

toen ik die wou kopen hadden ze die alleen voor de phone.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina