Ken het probleem, heb ik ook last van (gehad)! Als het goed is zo het na de volgende stappen opgelost moeten zijn:
Als je een nieuw album in iTunes geïmporteerd hebt, moet je bij elk nummer instellen welke nummer het van de hoeveel is!
Rechtsklik op het eerste nummer van het album, Info tonen, tabblad Info, Tracknummer, en dan vul je dus bijv 1 van 20 in.
Dit doe je bij alle nummers (heb je een album met 2CD's, dan doe ik altijd gewoon aantal nummers bij elkaar optellen, nr 1 van cd2 wordt dan bijv 21 van 40).
Daarna selecteer je alle nummers en ga je weer naar Info tonen, tabblad Opties en vink je bij Deel van verzameling en Aaneensluitend album JA aan.
Dan zou het als het goed is opgelost moeten zijn.
Ik heb zelf een beschermhoesje van Incase en ben er erg tevreden over! Ze hebben ook producten voor de iPod Touch, zie hier! Ik heb zelf de Hard case voor de iPod Classic, en zo'n zelfde hebben ze ook voor de Touch, met als het goed is ook bescherming voor het scherm. Ik vind die Hard Case een erg mooi hoesje, sluit mooi aan en ziet er mooi uit!
Je kunt de meeste Incase producten bestellen via de Apple Store! Ging bij mij erg snel, 30dec besteld, 2jan in huis! Zie hier voor die Hard Case van Incase!
Is er dan misschien nog iemand die de vraag van Dusky Demon op pagina 35 kan beantwoorden? Ik heb namelijk het zelfde probleem (zie ook pagina 35)!
Laatst bewerkt: 5 jan 2009