1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb dit hoesje al 1,5 jaar. Destijds via internet besteld.

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    n00b vraagje:
    Hoe zet je filmpjes op je touch?
    Converter downloaden?

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    iTunes kan het voor je converteren (sleep maar eens een willekeurige film vanuit iTunes naar je iPod touch, dan moet er een melding komen dat het geconverteerd dient te worden).

Mocht je meer mogelijkheden willen dan heb je voor Windows bijvoorbeeld Videora

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Idd Videora! Super programmatje! Mooie is dat als je bijv een aflevering van een tv-serie wilt converten voor je ipod en je hebt in dezelfde map een subtitle bestand staan, Videora de ondertiteling erbij converteert!! Erg fijn vind ik zelf!

5. harm_ltc

harm_ltc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een Ipod Classic 120 Gigabyte en ik ben nu ook bezig mijn Itunes op orde te krijgen zodat mijn muziek ook met een complete coverflow op de Ipod te bekijken is. Ik heb al wat research gedaan op internet en kwam erachter dat je bij bijvoorbeeld verzamelalbums gewoon alle nummers kunt selecteren (shift+klik) en dan met rechtermuisknop en info 'Deel van verzameling' kunt aanvinken. Dit werkt voor mij perfect, maar toch kom ik bij enkele collecties tegen dat er niets verandert.
    Zo heb ik een map met 'The Rolling Stone Magazine's 500 Greatest Songs of All Time'. Dit zijn dus 500 nummers van veel verschillende artiesten. Als ik deze allemaal selecteer staat de albumnaam bij allen op 'The Rolling Stone Magazine's 500 Greatest Songs of All Time' en Deel van Verzameling op Ja. Toch laat hij bij Coverflow van deze afspeellijst 500 plaatjes zien... Bij andere albums lukte het wel gewoon.. Heeft iemand dit al vaker gehad? Is er een instelling die ik over het hoofd zie?

Alvast bedankt!

*Ik zie nu dat als ik in die afspeellijst (waarin de 500 tracks staan) zoek op bijvoorbeeld Bruce Springsteen, die 3 nummers erin heeft staan, dat er wel 1 cover in coverflow wordt weergegeven. Het is dus alsof de 'Deel van Verzameling' functie hier geen effect heeft. De Album naam is van deze 3 nummers namelijk gelijk.

EDIT: Ah als je de Album Artiest op Various Artists zet dan klopt het al weer..

Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    [yt]pebXCM_mu-A[/yt]

Sinsds ik mijn iPod heb is dit probleem al twee keer naar voren gekomen, nu heb ik er een tijdje geen last van gehad en nu net opeens. Al mijn gedownloade apps starten niet meer op. Hoe los ik dit op want elke keer mijn iPod resetten in iTunes is ook niet echt jé van het. In het filmpje weet die dude ook geen oplossing en ook in de comments kom ik niet echt verder...

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Loop ik stad en land af voor een goede lederen Belkin case voor mijn iPhone , blijkt Bol.com ze te verkopen.

Zat vanmiddag wat in te typen op de iPhone en toen bleef de Backspace weer eens hangen.
    Met als resultaat alle tekst weer weg.
    Bij de Touch gebeurde dit ook wel eens , maar bij de iPhone is dit behoorlijk irritant.
    Heeft iemand hier een oplossing !!

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb je wel de nieuwste firmware 2.2.1?
    Ik heb hier nog nooit last van gehad eerlijk gezegd! :eek:

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb de laatst mogelijk update op mijn iPhone.
    Het gekke is dat ik mijn Touch het zelfde probleem had.

Ik druk op de Backspace en deze lijkt dan gewoon vast te zitten.
    Had vanmiddag een met moeite een lap tekst in getypt , drukte 1x op de backspace en deze verwijderde vervolgens alle letters/cijfers :mad:
    De touch-screen reageert pas als de backspace er mee stopt , je ziet op het scherm dat de backspace ingedrukt blijft.

Werk in de bakkerij wereld en had vanmiddag wat plantaardige olie aan mijn vingers.
    Morgen eventjes een testje doen !!

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij reageert ook alleen op vingers. Zodra er iets aan je vingers zit dan werkt het niet goed. Mogelijk is het blijven plakken op het scherm waardoor het scherm een "touch" detecteert..

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb ook sinds 2 dagen de Ipod Touch 8Gig!
    Nu ben ik Discjockey en heb ik veel mixtapes op mijn Pc staan. Wanneer ik deze in Itunes zet klopt de volgorde nog gewoon.

Vervelend wordt het wanneer ik ze op de Ipod touch zet! Dan speelt hij de muziek niet in de volgorde af. Met een gewone Cd maakt dit niet uit, maar bij een Mixtape is het zwaar irritant. Ik heb de Shuffle mode gewoon uitstaan, en ondanks dat klopt er niets van.

Is dit een bekend probleem? En kan dit opgelost worden? Anders is het een aardige tegenvaller. Met mijn Ipod mini (3 á 4 jaar terug) had ik dit probleem niet.

Edit:/
    Topic wat door gelezen... Zie dat een optie is om elk nummer een volgorde te geven? Dit is in Itunes bij mij al correct. Dus in de Itunes Library klopt de volgorde van afspelen.
    Zodra ik het album op mijn Ipod Touch gooi gaat hij echter shuffelen om een of andere reden.

Edit 2:/
    Heb het volgende ondekt. Wanneer je het Album met daarin de nummers vanuit de Itunes bieb naar je Ipod touch sleept gaat hij zelf creatief (irritant) een volgorde neer zetten. Wanneer je eerst het Album opent, en vervolgens alle nummers met CTRL A tegelijk op je Ipod touch zet klopt de volgorde wel :D Het kost 2 muisklikken meer, maar het werkt.

Beetje duidelijk? ;)

Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kloppen de ID3 tags (nog) wel of de tracknummers?

Heb zelf ook wel eens dat ie nummers alfabetische volgorde gaat afspelen en dan hoor je halverwege intro en outro.

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dan kloppen de tracknummers! Kom nu alleen volgende probleem tegen...
    Het ging met 4 Cd's goed... Ik heb dus niet het plaatje "Album Naam" (met daarin alle nummers) in Itunes gezet. Maar deze map geopend, en dan alle nummers tegelijk in Itunes gesleept.
    Automatisch maakte Itunes dan 1 map aan met het "Album naam" en daarin al die nummers. Nu doet hij dit met 1 Cd niet! Waarom is mijn niet duidelijk, maar deze Mix Cd heeft dus in eens 20 nummers apart in Itunes staan, in plaats van ze in 1 map te zetten. En in Itunes krijg ik in de Bibliotheek ook geen map aangemaakt, om ze in te zetten.
    Wat is de ID3 tags?

Edit 1/:
    Pff, je blijft wel bezig zo op je Vrije Vrijdag ;)
    Volgende ga ik nu proberen. Ontdekt dat je in het Menu van je Ipod Touch ook op tracknummers kunt sorteren. Zal straks weer meer laten weten, voor de mensen die hetzelde probleem kennen.

Edit2:/
    Het werkt allemaal niets... Hij sorteert eenmaal op de Ipod Touch gezet alles op Artiest. Heb niet kunnen ontdekken waarom hij dit doet. Ondanks dat ik in Itunes de nummers totaal anders selecteer.

Iemand die mij en vast anderen kan helpen? :D Je zal mij er ontzettend groot plezier mee doen.

Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zet even bij elk nummer dezelfde albumtitel neer en vink Part of Compilation aan.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik ook last van gehad. Daarna aan mn pc gehangen en toen deed ie het weer. Mijn probleem was trouwens door een verkeerd geinstalleerde app via de store. Of iig.. ineens sloeg de installatie vast en deden alle apps het niet meer. Met aankoppelen en syncen (niet restoren) deed ie het weer.

Heb overigens geen jailbreak of weet ik veel hoe die zooi heet, maar gewoon originele firmware en shit.

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Oorzaak al gevonden , is een combinatie van de gebruikte screenprotector en de Snijolie die we gebruiken hier.
    In de bakkerij-wereld gebruiken ze hele dunne olie plantaardige olie (snijolie) , overal zijn mijn vingers altijd een beetje vet van die troep.
    De touch screen van de Touch en Iphone blijken heel gevoelig te zijn.

Zit ook weer met een andere probleem , de gladde achterkant van de iPhone en vette vingers zijn geen goede combinatie.

17. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    [​IMG][​IMG]

Best Skin Ever (letterlijk de naam van de manufacturer) \o/

Geweldige bescherming voor je iPhone, die van mijn ziet er nog even goed uit sinds de dag dat ik hem had (half jaar geleden).

Vlekken kun je zonder zorgen afvegen en ik doe hem zelfs regelmatig in de zelfde zak als mijn sleutelbos.

18. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien een programmaatje beschikbaar die bij elk liedje het juiste album zoekt ? Vind die afbeeldingen zo mooi staan ;)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zorgen dat de album titel goed staat ingesteld bij de Info van het nummer. Dan vind iTunes de coverart vanzelf.

20. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er is geen programmaatje dat de juiste album titel bij het bedje zet ? Want om nou elk nummer zelf af te gaan is ook weer zoiets.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina