Ik heb sinds kort een Ipod Classic 120 Gigabyte en ik ben nu ook bezig mijn Itunes op orde te krijgen zodat mijn muziek ook met een complete coverflow op de Ipod te bekijken is. Ik heb al wat research gedaan op internet en kwam erachter dat je bij bijvoorbeeld verzamelalbums gewoon alle nummers kunt selecteren (shift+klik) en dan met rechtermuisknop en info 'Deel van verzameling' kunt aanvinken. Dit werkt voor mij perfect, maar toch kom ik bij enkele collecties tegen dat er niets verandert.
Zo heb ik een map met 'The Rolling Stone Magazine's 500 Greatest Songs of All Time'. Dit zijn dus 500 nummers van veel verschillende artiesten. Als ik deze allemaal selecteer staat de albumnaam bij allen op 'The Rolling Stone Magazine's 500 Greatest Songs of All Time' en Deel van Verzameling op Ja. Toch laat hij bij Coverflow van deze afspeellijst 500 plaatjes zien... Bij andere albums lukte het wel gewoon.. Heeft iemand dit al vaker gehad? Is er een instelling die ik over het hoofd zie?
Alvast bedankt!
*Ik zie nu dat als ik in die afspeellijst (waarin de 500 tracks staan) zoek op bijvoorbeeld Bruce Springsteen, die 3 nummers erin heeft staan, dat er wel 1 cover in coverflow wordt weergegeven. Het is dus alsof de 'Deel van Verzameling' functie hier geen effect heeft. De Album naam is van deze 3 nummers namelijk gelijk.
EDIT: Ah als je de Album Artiest op Various Artists zet dan klopt het al weer..
Laatst bewerkt: 26 jan 2009