1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Welke Nano heb je? Ik heb mijn 1st Generation Nano White 1GB voor 45euro excl. verzendkosten weten te verkopen op Marktplaats.
     
  2. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een eerste generarie zwart 4 gig. maand of 5 oud (nieuwe gekregen door reparartie) en hij jeeft een kleine beschadiging an het linker boven hoekje.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan zul je er wel iets meer voor kunnen krijgen, denk ik. Aangezien hij 4GB is. Gewoon 's op Marktplaats zetten en kijken wat men er voor wil geven.
     
  4. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Sinds het weekend EINDELIJK in het bezit van een iPhone 16 gig !! De touch de deur uit en de iPhone in huis! DAmn wat een apparaatje \o/


    [​IMG]
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Join the club :). Ik ben sinds begin december verslaafd aan dit nieuwste speeltje van Apple ;). 'Helaas' maar de 8gb, maar ik red me er nog mee..

    Ik hoop alleen dat ze binnenkort toch echt in Nederland te koop zijn. Ik word er namelijk een beetje moe van om mensen steeds weer te vertellen dat nog niet bekend is wanneer hij in Nederland te koop gaat zijn...

    Werk je ook met een Mac of gebruik je Windows?
     
  6. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je hem nu naar Nederland halen? Maakt het niet uit, uit welk land je hem haalt?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik was in eerste instantie ook van plan om een iPhone te kopen. Maar de reden dat ik voor de touch ben gegaan is omdat ik geen muziek wil luisteren op m'n GSM. Het risico dat de accu leeg is wanneer ik wil bellen vind ik altijd te groot! :+

    Daarom heb ik een Nokia N73 voor te bellen, en een iPod voor muziek. En het enige verschil tussen de iPhone en iPod touch is de belfunctie en camera. Maar daar heb ik m'n N73 al voor (heeft ook nog 's een betere camera).

    Dus voor mijn doeleinde heb ik de perfecte combinatie!
     
  8. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd ook liever twee losse apparaten, als je mediaspeler leeg is kun je meteen niet meer bellen. Of je kunt niets kijken/luisteren omdat je nog moet bellen. Ik gebruik mn Touch dan ook alleen voor "langere" reizen.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit als ik naar school moet (Eindhoven) 2x 45minuten in de bus. Dan is het gewoon fijn om muziek bij te hebben. En nu met de touch kan ik ook af en toe een filmpje kijken! :)
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het maakt niet uit waar de telefoon vandaan komt, alleen qua prijs is de VS het meest interessant. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je geen garantie op de iPhone in Nederland hebt. Als er dus wat kapot gaat zul je hem zelf moeten maken of terug moeten gaan naar het land van aankoop.

    Daarnaast is hij officieel nog niet te koop in Nederland en over de mate waarin de sim-unlock legaal is, bestaat nog wat onduidelijkheid.

    @Rivanov en anderen, de batterijduur is inderdaad niet geweldig. Hij gaat bij mij elke dag aan de oplader. Maar ik vind het juist een pluspunt dat ik een alles in 1 oplossing heb. En over de meeste mp3afspeelmogelijkheden op telefoons ben ik niet tevreden, maar de iPhone is natuurlijk ook gewoon een iPod en daar ben ik wel tevreden over ;). Daarnaast kan ik gewoon overal op de hoogte blijven met mijn mail, kalender en internet (dit had ik bij mijn vorige telefoon ook al, maar dan sleep je alsnog je iPod los mee). Het is ook ideaal dat je gewoon je oordopjes in kunt houden als je muziek aan het luisteren bent en gebeld wordt ;) (again, dit is ook niet iPhone specifiek maar wel bijzonder prettig).
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    Daaamn, door jou ben ik gaan twijfelen. :+
    Ik wilde eerst een iPhone gaan halen als ik in de meivakantie in London ben, maar nu twijfel ik toch. Ik zou hem het meeste als mp3-speler gebruiken, maar nu ik het bekijk kan ik net zo goed 100 euro besparen + garantie in Nederland hebben, en dan maar mijn K320i als telefoon houden...
    Mwah, nu ik het zo opsom... Jep, 75% zeker dat ik de iPod touch ga halen :+
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Persoonlijk zou ik je die keuze aanraden. Niet omdat ik zelf opeens een iPod touch heb, maar zo heb ik er namelijk altijd overgedacht. Ik zie ongelofelijk veel mensen muziek luisteren vanaf z'n GSM. Niets mis mee natuurlijk, want de kwaliteit is ook gewoon goed. Het gaat mij gewoon puur om het feit dat het je batterij-duur sterk verminderd.

    En aangezien je met de iPod touch tóch evenveel kan als met de iPhone was voor mij de keuze makkelijk.

    En Rox, je hebt inderdaad gelijk dat je alles-in-één hebt, maar voor mij persoonlijk maakt dat niet veel uit. De iPod zit in m'n binnenzak, en m'n GSM zit in m'n broekzak. Veel last heb ik er niet van! :)
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Aangezien de iPod touch geen speaker heeft, vroeg ik mij af of iemand hier een extern speakersetje heeft gekocht (niet te duur, geen dockingstation oid), en mij even kan laten weten hoe het klinkt e.d.

    Edit: Huh, hoezo heeft te touch geen FM-radio ontvanger? Damn, dat is best jammer...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2008
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je wel is een ipod met radio ontvanger gezien dan?
    of een samsungtelefoon met radio ontvanger?

    volgens mij hebben sommige bedrijven die rechten gewoon niet ofzo :confused:

    edit: kreeg vandaag mn ipod shuffle binnen, wat een schattig dingetje :D , maar volgende maand maar even de touch regelen
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En dáár heb ik dan weer m'n Nokia N73 voor! :+
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Samsung GSM met FM reciever? Alstublieft en dat is maar 1 van de vele ;) :+.
     
  17. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dahaag. Megapixels geilen zeker ? De camera van de iPhone maakt prima foto's. Zelfs beter dan de N73. En je koopt een telefoon toch niet om mee te fotograferen. Je belt toch ook niet met een DSLR? De iPhone is veel handiger vind ik. Maar 1 prachtig apparaat in je zak dan een mooie iPod en lelijke GSM. Alles zit erin. Batterijduur is ook meer dan prima. Ik luister 2 a 3 uur per dag muziek , telefoon staat 24 uur per dag aan. Als ik thuis ben , heb ik WiFi ook aan. En de accu gaat een dag of 5 mee. Dat maakt verder niet uit want elke dag zet je hem in z'n dock. Dus ik zou het omgekeerde zeggen. En ja ik heb ook een iPod touch gehad maar ik vind de iPhone fijner , mooier en alles in één. Maar iederen voor zich natuurlijk.:thumbs:
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt ieder voor zich. Heb ik toch nog een vraag over de accu. Wordt die zwakker op den duur? Want telkens als je 'm aan de computer hangt, begint ie te op te laden. Bij de Nano had ik het idee dat die accu zwakker werd na een tijd.
     
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Meer dan 2 1/2 jaar geleden had ik al een Samsung met radio ontvanger hoor! Samsung E730. ;) En mijn huidige (G600) heeft heeft het ook gewoon.
     
  20. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het idee dat mijn Nano meteen al zeer zwak was.. Ik heb hem met dit probleem terug gestuurd, en netjes een nieuwe gehad. Maar had nu niet echt het idee dat deze heel veel beter was.. Hmm..
    iPod Classic hoop ik binnenkort. Me zus heeft al €55 geboden op me oude (4 gig. Nano) binnenkort even op Marktplaats zetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina