1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Er was wel zo'n programma maar de naam is me ontschoten. Dit was geen gratis programma en werkte ook niet optimaal. Beste is toch handwerk.
    Als je dit gewoon goed bijhoudt dan is het goed te doen. In het begin is het even veel werk als je je bestaande library moet bijwerken. Maar als je het daarna goed bijhoudt is het super makkelijk.

2. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das logisch, maar met ruim 5000 nummers weet ik niet of ik tijd/zin hebt om dat allemaal te gaan instellen ;).

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Na veel pielen kan ik dus tot de conclusie komen dat de Ipod touch niet in staat is om een Mixalbum af te spelen?
    Denk hierbij aan Cd's als Sensation White (als voorbeeld). Dit bestaat uit nummers die aan elkaar gemixt zijn, en dus niet klinken wanneer ze apart afgespeeld worden!
    De Ipod Touch zet ze echter in volgorde van artiest, waardoor je een vernaaide mix krijgt. Dikke domper, of heeft iemand oplossing?

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij eigenschap van het nummer kan je toch een track-nummer invoeren ?!
    Of geef het voor het bestandsnaam een cijfer , bijvoorbeeld 01 , 02 , 03

5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    I did!
    Je kunt zelf netjes selecteren op tracknummer! Staat alles fantastisch op volgorde in Itunes... Zodra je echter op je Ipod Touch kijkt, klopt er niets van.
    Begin de moed al op te geven, erg jammer van Apple!

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Part of Compilation aangevinkt?

7. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Heb Nederlandse versie van Itunes. Houd in dat je met "Rechtermuisknop" > > "Info Tonen" op het nummer aanvinkt "Deel van aansluitend album" ?
    Want dat heb ik ook al allemaal geprobeerd...

Hebben jullie ook een Ipod Touch?

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nee Riv heeft een iphone, maar dat is gewoon een ipod touch waarmee je kan bellen.
    Ik weet zelf ook even niet of er nog meer mogelijkheden om het probleem te fixen

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb een iPhone en iPod touch hoor! ;)
    En dat bedoel ik inderdaad in iTunes..anders weet ik het ook zo 1,2,3 niet! :eek:

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ligt aan je hoeveelheid muziek natuurlijk. Momenteel een collectie van ongeveer 59.000 nummers/livesets, waarvan ik steeds een verzameling op mn iPod Shuffle / iPhone zet. Het is onmogelijk om die nummers allemaal te checken op juiste ID3 tags. Dat kost gewoon jaren.. De drempel om veel muziek te hebben cq te downloaden is gewoon ultra laag met dingen als Lan Party's, Usenet en P2P netwerken. Het slaat gewoon echt helemaal nergens op dat je niet gewoon de default titel kan gebruiken als titel voor het liedje of toch kan werken in mappen oid. Dan heb je iig altijd op je phone je muziek in een net overzicht. Nu staat alles gewoon random door elkaar. Vooral met albums die gemaakt zijn met nummers welke wellicht uit een 'ander' (verzamel-) album komen. Die optie moet gewoon beschikbaar zijn.

Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik ga binnenkort een nieuwe iPod kopen maar ik twijfel tussen die ipod touch en de ipod touch 2g. Ik kan namelijk de gewone touch voor goedkoop krijgen maar is het verschil tussen de twee heel groot. Ik weet alleen dat er bij de 2g een speaker is maar ik vind dat niet zo belangerijk.

Greetz

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De 2G heeft ook 2 volume knoppen aan de zijkant , bij de 1G moet je het touchscreen gebruiken.
    Heb altijd een Touch 1G gehad , heb nu sinds 3 weken een iPhone 3G en ik vergeet steeds de volume knoppen.
    Vind het speakertje in de iPhone wel handig met de games.

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb net een paar filmpjes gezien en het verschil is echt minimaal. het is ietsjes dunner en een iets heldere scherm. Ik ga denk maar voor de 1G. :)

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagjes: Er loopt bovenin mijn scherm een witte horizontale streep. Hoe komt dat? En moet ik om podcasts te downloaden in iTunes perse een CC hebben? Want anders kan ik mijn account niet updaten...

Heb de iPod Classic 80 gb, zesde generatie.

Thanks in advance

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Even een Click & Buy aanmaken en daarmee je account koppelen.

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    En die witte streep bovenin het menu/scherm? Voor NL-podcasts hoef je niet CC te hebben zie ik nu :)

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die witte streep zou ik niet weten. Lijkt op kapotte pixels? Terug naar Apple lijkt me een goede oplossing.

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dan zitten die pixels wel op één perfecte lijn zeg :9

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Crosspost, had vraag al in pats topic gesteld, maar hier ook maar even.

De iPod touch, zit daar nou eigenlijk ook internet op, om callender te kunnen beheren en syncen met je mac enzo, of zijn het puur offline apps? En dan niet G3 met een abbo, maar dat je via WiFi op internet kan ofzo? Of moet syncen via blauwtand (als dat er op zit) of usb? Neem aan dat er een agenda / calendar voor is (hoop gratis ook).
    En meeste apps zijn zeker niet gratis?

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op de iPod touch zit WiFi. Verder heeft het alle standaard applicaties die de iPhone ook heeft. Dus Calendar, Contacts etc. Veel apps zijn betaald, maar er zijn ook verschrikkelijk veel gratis applicaties.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina