1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net op bol.com de iPod touch 3 besteld die 20 maart uitkomt :)
    wat is eigenlijk het verschil met de 2?

Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb even gesurfd, maar niets kunnen vinden over een Touch 3G, op een klein vaag geruchtje na. Denk dat je de 2G krijgt.
    Is 10 euro goedkoper dan via Apple store, maar de mogelijke inscriptie zal je denk niet boeien. :)
    Via Apple Store is ie iig wel gelijk leverbaar.

3. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    op google kon ik ook niet zo veel vinden.. maar --> http://www.bol.com/nl/p/elektronica/apple-ipod-touch-16-gb-versie-3/9000000006288538/index.html staat toch echt versie 3

4. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij ziet eruit als een 2G... En de eerste review op Bol.com komt uit oktober...

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    De specificaties zijn ook van de 2G. En het lijkt me sterk dat bol.com al weet dat er een nieuwe versie komt, terwijl alle geruchtensites stil zijn...

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij gaat het met Versie 3 alleen om de kleur van de achterkant. Mat of glossy. Weet het niet precies.

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je daar ook een bron voor? Want dat zou wel nieuws zijn namelijk ;).

Als je het over de iPhone gehad zou hebben klopt het (die is van 2G, mat metaal, naar 3G, glossy plastic, gegaan).

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Vond destijds dit topic op Mastaline. Heb mijne ook bij Bol.com vandaan en vond het toen ook al vreemd dat er versie 3 bij stond. Echter is het gewoon de 2G versie. Mijne heeft overigens een glossy achterkant.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bol.com heeft eigenlijk wel gelijk.

1. iPod touch 1G (de launch iPod touch)
    2. iPod touch 1G (met januari update (weather widget etc))
    3. iPod touch 2G (de huidige iPod touch met speakertje etc)

Dus op een bepaalde manier is het versie 3.

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Als je een Apple vraag hebt, gewoon wachten op het antwoord van Rivanov. Dan zit het altijd snor! :thumbs:

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt het tevens aan de box zien.

Versie 1 [Macy Gray]:

Versie 2 [John Lennon]:

Versie 3 [Plastic case]:

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff, zo kun je het wel bekijken, maar ik vind het toch raar hoor ;). Als Apple zelf spreekt over 1.1.. revisies, waarom ga je daar als winkel dan van afwijken? Want de eerste 2 versies die jij aangeeft waren hardwarematig 100% identiek...

/Edit: die Mastaline link is ook ernstig achterhaald moet ik zeggen en die is 100% niet juist..

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hardwarematig wel inderdaad. Maar het verschil zat 'm in software en dan zien ze het als twee verschillende versie's.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wel jammer van die plastic case trouwens. iPod mini had een mooi doosje die nog steeds op de planken pronkt. De iPod nano 3g heeft zo een plastic case, die je niet mooi neer kan zetten en als ik het zo zie de nieuwste iPod toch ook niet.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, de nieuwe iPod's hebben voortaan allemaal zo'n plastic doosje. Allemaal voor het goede milieu etc.

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Definieer 'ze'?
    Apple werkt met een typenummer eindigend op een twee-letterige code. In het geval van Nederland is dit voor de eerste generatie touch 8gb MA623N/A en met de komst van de 1.1.4 software voorgeïnstalleerd is dit MA623N/B geworden en MB528N/A voor de iPod touch 2G 8Gb.

Voor bol.com kan ik niet inschatten hoe ze hiermee omgaan :).

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    'Ze' definieer ik dan als de "domme" winkels die zoiets zien als twee verschillende apparaten en er dus twee verschillende versies van maken.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Damn, ik had afgelopen week een probleem met mn Ipod Touch.
    Ik sluit hem ff aan op Itunes op de pc, staat er: Hij kan maar op 1 Itunes tegelijk terwijl ik hem altijd op deze pc doe....stond ik niks geen films/muziek meer in mn bieb.

Nu heb ik de helft erweer opgezet opnieuw....

Nu nog een ding:
    Ik heb een bmx film gedownload en geconvert.
    Nu zeg ik openen met Itunes, gebeurt er niks....hoe kan dat?

19. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik schrok me net de pleuris!

Toen ik net mijn Touch 2G wou connecten door het standaard kabeltje van de iPod er op aan te sluiten voelde ik gewoon stroom door mijn vinger gaan! Ik probeerde het nog een keer, hield mijn vinger op de volume knop (niet in gedrukt ofzo) en voelde het toen nog een keer toen ik het kabeltje erin wou doen. Van schrik liet ik de iPod los.

Dit kan niet de bedoeling zijn. Iemand enig idee wat ik kan doen? Kan zo mijn iPod niet opladen. Het gebeurde al eerder toen ik hem uit het dock wou halen. Dacht dat het aan het dock lag maar die gebruik ik al een tijdje niet meer. Nu kreeg ik het dus ook gewoon met het kabeltje.

Wat zijn dit voor fratsen wat is de oplossing? :{

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    WinterBase, zit je computer aangesloten op een geaard contact?
    Ik weet dat er met een laptops ook wel dit soort klachten zijn dat de stroom doorgegeven wordt. Verder zou ik ook eens een andere usb-poort proberen.

Mocht het dan blijven, dan zou ik teruggaan naar de winkel waar je de iPod gekocht hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina