1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Op het Apple forum werd het volgende gezegd:

Nu weet ik niet hoe serieus ik dit moet nemen. Nog nooit problemen gehad. Iemand enig idee? Nieuwe voeding? Een USB poort die stoer doet? Iemand een idee.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    is je stroom kabel geaard? dus in het stopcontact?
    Probeer het is op een andere pc. kijk of je daar ook zoiets kan krijgen. anders ligt het aan je pc.

3. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Oke. Ik ga straks thuis de iPod aansluiten op mijn laptop en de computer van mijn zus. Kijk wat er dan gebeurd. Iemand enig idee wat ik kan doen als het aan mijn computer ligt? Nieuwe voeding kopen. Heb er niet veel trek in om hem naar een computer winkel te brengen, als het zelf makkelijk is op te lossen.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    kijk eerst is of je stopcontact geaard is.

5. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Zal eens kijken. PC zit nu gewoon op een stekkerdoos.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Kan zijn dat de stekkerdoos geaard is, maar het stopcontact waar de stekkerdoos in zit niet geaardis.

7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Dat is hier zo. Net gekeken. iPod nu wel aan het opladen. Erin gestopt voordat ik de PC aandeed. Moet toch muziek luisteren morgen ochtend. Vaag probleem en ik weet ook echt niet wat ik kan doen om het op te lossen:emo:

8. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De nieuwe iPod Shuffle!

Apple heeft een nieuwe iPod shuffle uitgebracht. De iPod is nog kleiner geworden, kan tegen de gebruiker praten.

De nieuwe VoiceOver feature is in staat om titels en namen van artiesten, nummers en afspeellijsten uit te spreken. Hierdoor kan men er doorheen bladeren zonder dat er een scherm op de iPod zit.

Zoals je misschien al ziet zit er geen bediening op de iPod zelf. Dit wordt namelijk allemaal geregeld via de hoofdtelefoon maar een afstandsbieding aanzit.

De iPod spreekt 14 talen, waaronder English, Nederlands, Frans en Duits.

Beluister Nederlands.

De nieuwe iPod shuffle heeft 4 GB geheugen, en is er in de kleuren grijs en zilver. Hij kost 75 euro. Ook het vorige model van de iPod shuffle blijft verkrijgbaar.
    [gb]Foto’s=(/gb]

Info: Apple.nl
    Bestellen: Apple Store Nederland.

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de nieuwe shuffle echt super vet :D. Ben alleen benieuwd of er snel andere kleurtjes gaan uitkomen, grijs en zwart zijn wat saai..

Vanaf volgende week ook te zien bij de APR's!
    Maar ik heb het gevoel dat dit een mooie aanvulling gaat zijn in de collectie :).

10. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Stijlvol dingetje! Al heb ik er zelf toch het liefst gewoon een scherm op, dat VoiceOver is wel leuk bedacht daarentegen :) Al zal de uitspraak niet bij elke artiest en nummer kloppen gok ik :p

Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk niet dat dat Voice gedoe gaat werken. Gaat veels te sloom denk ik.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Benieuwd of deze gaat aan slaan. Het is ook een extra Shuffle en geen vervanger. Met name het feit dat je alleen speciale Apple oordopjes kunt gebruiken is nogal een nadeel. Zonder die knopjes aan de headset heb je aan de Shuffle namelijk niets.

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij gebruiken ze gewoon dezelfde mogelijkheden als met de iPhone, Unibody notebooks en iPod touch ed. Dan zou je gewoon andere headsets kunnen gebruiken in combinatie met een remote-gedeelte :). Maar dat is nog even afwachten..

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat als je slist of een accent hebt :+
    Mijn TomTom met voice gedoe wordt soms stapelgek van mij.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jullie snappen de VoiceOver functie niet. Jijzelf kunt niets zeggen, de iPod Shuffle heeft Alex (de Leopard stem) ingebouwd die de titel en artiest van het nummer opleest. Ook leest hij de Playlist op. Deze Shuffle is namelijk de eerste die playlists ondersteund.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik herken nummers altijd vrij snel, zo'n stem lijkt me alleen maar onhandig en irritant.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is voornamelijk bedoeld om tussen de verschillende playlists te switchen. Zodra je het knopje langer indrukt gaat hij de playlists oplezen. Hoor je de gewenste playlist druk je nog een keer op het knopje waarna hij de playlist start.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dat wist ik wel, daarom zei ik ook dat het veels te sloom gaat denk ik.
    Melbuuln dacht iets anders denk ik;)

19. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je aan je Itunes bibliotheek ook FLV filmpjes toevoegen ? Als ik namelijk een video probeer te slepen of een map probeer toe te voegen gebeurd er niets.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet het via de Import functie in iTunes plaatsen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina