1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee. Misschien om ook een album artiest aan de ID3 tags mee te geven, zodat ie toch onderscheid ziet?
    Heb zelf wel eens dat iPod een album op lijkt te splitsen. Aantal nummers in 'album a' en eronder nog een paar nummers in 'album a'. Album titels zijn gelijk (is ook gewoon 1 album), maar toch scheidt ie ze.

Wellicht een stomme vraag. Maar kan een iPod touch nou hetzelfde als een iPhone, op het bellen/sms-en/G3 verbinding na?
    Bel zelf weinig, dus dan lijkt een iPod touch me een betere en voordeligere optie. Nog niet zeker of ik hem ga kopen. Maar zou wel handig kunnen zijn, vanwege agenda/calendar/notes etc. En die dan via WiFi zien te syncen met Macbook of PC. Weet ook niet of WiFi op hogescholen problemen geeft op een iPod touch. Op de Macbook moest ik eerst het een en ander in stellen.

2. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over het gebruik van de Ipod als externe schijf. Ik krijg namelijk dit bericht te zien als ik het 'gebruik als schrijf" aanvink. Maar wat houd het bericht precies in ? Dat ik Itunes telkens handmatig moet afsluiten voordat ik de Ipod verwijder uit mijn computer ?

Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat je elke keer de iPod handmatig moet uitwerpen ;). Bij je iPod in iTunes staat een eject-tekentje. Daar moet je op klikken en wachten totdat die verdwenen is voordat je de usb-kabel er uit jast..

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm heel raar.
    Ik wou me net inloggen @ de apple store, alleen ik was mn ID kwijt. Dus ik mn gegevens invullen, krijg ik ineens een melding dat deze apple ID niet bestaat. hoewel ik toch zeker wist dat ik er een had. maargoed dacht ik, laat ik maar een nieuwe aanmaken. Dus ik ga dat doen.
    Krijg ik de melding dat mijn mail adres(dus ook mijn ID) al in gebruik is:confused:

iemand een oplossing?

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Je mail adres is je Apple-ID, dat weet je? :)

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    O-)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb bij alle albums de album artiest er aan toegevoegd. En de album art. Dus dan vind ik het toch raar. Hij ziet ook wel meerdere 'Greatest Hits' trouwens, maar als je het album omdraait door er 2 keer op te tappen (iPod Touch) dan staan daar alle nummers van alle Greatest Hits's.

iPod Touch is vrijwel hetzelfde als iPhone. Zeker de 2e generatie. Het is wel echt een relaxed ding en ik zou geen andere willen. Ik weet maar 1 nadeel te bedenken. Als je in de winter op de fiets zit en je wilt een ander liedje opzetten, dan moet je helemaal je handschoen uitdoen omdat dan het touch screen niet werkt :+

Maar Notes is wel makkelijk, dat gebruik ik af en toe. Kalender/Agenda gebruik ik eigenlijk nooit, dus daar kan ik ook niet veel over kwijt. Maar ik meen wel dat dat echt kut werkt (ook op iPhone dacht ik).

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet waar ik het anders moet vragen, dus ik doe het hier maar:

Ik zoek nieuwe oordopjes voor mijn iPod Classic. De standaard Appledingetjes hebben niet geweldig geluid en mijn oog was gevallen op de Sennheiser cx300. Nu zocht ik deze op bij bol.com, maar toen kwam ik de cx400 tegen.

Mijn vraag: is dit de opvolger en is deze set van oordopjes dus beter? Hier een linkje naar bol:http://www.bol.com/nl/p/elektronica...lefoon-cx-400-wit/9000000005572000/index.html

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de Sennheiser CX400, en ik vind ze echt goed! me vriendin heeft de CX300 en ik hoor eigenlijk niet echt verschil ofzo,, goeie bassweergave, mooie klanken, en noise canceling zodat je geen last heb van je omgeving

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hej,

bedankt voor je snelle reactie! Heb ze inmiddels, half uurtje geleden, ook besteld. Vond 30 euro wel een mooie prijs voor deze oordopjes...!

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    Ik wil graag een ipod nano 4e generatie kopen (de nieuwste modellen).
    Weet iemand nog een winkel waar je ze goedkoop(er) kan scoren? Geen internetshops a.u.b.
    Verder zit ik in een dillemma: welke kleur? zwart of zilver? 8)

13. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met de ipod nano kon je het nummer skippen en doorgaan naar het volgende nummer zonder dat je de ipod bijvoorbeeld uit je jaszak haalde door gewoon op het rechter knopje te drukken, maar je zoiets ook bij de ipod touch doen, dus dat je naar het volgende nummer kan gaan zonder de ipod uit je zakken te halen?

14. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Op de nieuwe oordopjes zit een knopje, waarmee je het op pauze kan zetten/volgende nummer kan doen.

Zo ziet het eruit bij de Apple in Ear oordopjes:

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij niet helemaal handsfree. Wat je wel kan doen is 2 keer snel op de "Home-knop" drukken, als je iPod Touch gelocked is. Je zal dan een snelmenu krijgen :)

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die werken niet met een Nano. iig niet met de mijne (G:cool:

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Werken alleen met de nieuwste generatie, als het goed is.

18. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee met de nano maakt voor mij niet uit, die knopjes kan ik wel vinden in me jaszak :p
    maar bij de ipod touch is het touchscreen en dat was volgens mij wel lastiger

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    Wat is de beste gratis converter om filmpjes op de nieuwste versie van de ipod nano te zetten?

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina