1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

windows }:] maar Mac is ook nice 8)

en trouwens, een Touch heeft GEEN bluetooth, speakers..

Maar ik heb de iPhone om dat het alles in 1 is en ook nog erg mooi om te zien. Ben er heel blij mee en de accuduur is heel lang. Net wat je zegt als je hem in dock zet laat ie op, maar de standby tijd is lang genoeg.

Dan garantie, ik heb gewoon volledig garantie op deze US iPhone. ALS hij stuk zou gaan (wat hij niet gaat, zo stabiel is apple) dan heb ik garantie via Amerika. Dus opsturen en klaar. Maar ik heb nog maar heeeel weinig mensen gehoord over een kapotten iphone :D

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zaterdag deze Nokia MD-4 gekocht bij de Phonohouse van € 59,95 voor € 19,95
    De speakers wordt geleverd met 4 batterijen , opbergtasje en diverse Nokia adapters.

3. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad iPhone met hardware problemen komen zeer weinig voor. Meestal is het zo dat de consumenten zelf zo slim zijn om bijvoorbeeld laten vallen en dat het scherm kapot is. Verder is het een uitstekend product. Heb een paar weken terug ook een 16 GB gekocht voor de extra opslag. En toen de 8 GB weer verkocht. _O_

4. Shizzel

Shizzel Guest

Da's een zeer nette prijs, en ziet er ook nog mooi uit ook. Maar 4 batterijen? Hoe passen die 4xAAA erin dan?

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    In elke speaker zitten 2xAAA batterijen.

Tussen de speakers zit de schakelaar on/off , als je de speakers tegen elkaar drukt gaat de speakers vanzelf uit.

Heb bij de Phonehouse meteen een 4GB MicroSD kaartje erbij gekocht voor € 24,95

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    mn enige sterke weerhouding mbt een iPhone kopen is dat je er volgens mij voor geen meter mee kan sms'en, aangezien ik redelijk wat sms...gaat dat niet echt opschieten denk, zeker al kom je uit de kroeg :D

7. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

LOL!!!!

met de iPhone kan je juist geweldig !!!! smsen. Het duurd een paar dagen voordat je wegwijs bent met de touchkeys maar het werkt subliem! Ik wil niets anders meer \o/

8. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker. Het kan na een tijdje wennen zelfs met 2 vingers. Dus dan gaat het lekker rap. :)

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelf een MDA Vario II (HTC TyTn met full qwerty keyboard) en ik kan echt never nooit even snel typen zoals ik op dat ding doe dan op m'n iPod Touch. Maar niet alle toestellen hebben ofcourse een full qwerty keyboard:p

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    M'n Belkin Leather Folio voor m'n iPod touch is zojuist binnen gekomen! :)

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn ze allebei toch ook mooi ;).

Veel plezier ermee in ieder geval en je moet echt eens ophouden met OMT en GoT vol te spammen ;).

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik mag toch wel kennis opdoen en delen? :+

13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje
    itunes ( :'-( ! ) vroeg me of ik mn iPod wilde registreren, ik dacht vooruit dan maar, maar toen kwam een vraag over een creditcard, die ik niet heb
    dus is er een andere manier van registreren/account aanmaken
    en wat is het nut van dit account?

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Registeren en dan de vraag om een CC? Je zult eerst een iTunes account aan moeten maken. Je hebt hier geen CC voor nodig. En het registreren is trouwens ook niet verplicht volgens mij.

15. Shizzel

Shizzel Guest

Rivanov: Past je touch nog wel in je broekzak met die leather case eromheen? Dan weet ik dat alvast, want....

Het staat 99% vast dat ik zaterdagmorgen een 16GB iPod Touch op kan halen voor 280 euro; verkoper had hem gewonnen maar heeft er niets aan, en de iPod touch heeft dus geeneen krasje :D.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja gaat echt prima. Iedereen denkt dat de case heel dik is, maar dat is dus absoluut niet. Het is gewoon nog een heel dun geheel en gaat perfect in je broekzak! Heb het zelf meteen getest..

17. Shizzel

Shizzel Guest

Oke, dat is mooi, want het is nu 100% zeker!
    16GB zo goed als nieuw voor maar 280 euro, niet slecht al zeg ik het zelf :D.
    Zit wel te twijfelen tussen die case en een Fabrix 'sok', maar denk dat die case toch wat handiger is.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, want je moet 'm constant uit die sok halen..wat dus niet echt praktisch is. Hier is het klepje openklappen en gaan! :)

19. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon geen hoesjes, ziet er toch niet uit :'-(
    die paar krassen, dat maakt hem uniek *)

20. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Idd ;) en anders doe je er gewoon een screenplaatje op (doorzichtige shit)
    Maar zo'n leren case is tog geen gezicht?!
    Als je op de fiets zit en je wil een volgend liedje wil je tog gewoon 1 keer op je broekzak drukken, niet ding eruit halen, case open, volgend nummer, case dicht, in je zak.
    T moet gemak brengen, geen ongemak :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina