1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De plastic doosjes is de nieuwe verpakking van Apple voor de iPod.
    De kartonnen doosjes hebben ze laten vervallen wegens het milieu. Alleen de 1ste generatie iPod touch zat in een kartonnen doosje.
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De uitzondering daarop is de iPod classic, die zit nog steeds in een kartonnen doosje :).

    Over degene die twijfels heeft over de echtheid, dan ga je volgens mij echt naar de verkeerde winkels.. De prijzen liggen over het algemeen met de iPods zo dicht bij elkaar dat ik voor 10-20 euro niet een of andere louche toko als leverancier zou kiezen..
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dus m'n Ipod touch registreren via iTunes, daarna moest ik automatische en Apple ID aanmaken en daar moest ik ook een betalingsmiddel kiezen voor iTunes. Ik heb geen CC en ik wil ook geen click&buy account aanmaken want ik ga dat account toch niet gebruiken en heb dus maar gekozen voor annuleren. Is m'n touch nu wel geregistreerd ofniet?
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik kreeg een mailtje dat ik m'n ipod was geregistreerd.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh hoe the hell zorg ik ervoor dat mijn vista niet bij elke kut dingetje vraagt om toestemming en machtiging?!?! En ik heb wat games en ik wil die erop zetten en bij elke sync vraagt hij daarom!?
     
  7. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb sinds vanochtend een probleem met mijn iPod Classic 160gb.
    Vanmorgen toen ik hem aan de PC plugde, liep de iPod ineens vast en moest ik die knop gebruiken(Menu+Enter dinges) Sindsdien speelt ie nog maar een kwart ofzo van mijn liedjes af. Heb al geprobeerd via Itunes te herstellen enz. maar hielp niet. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
     
  8. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je misschien een virus ofzo in je PC :confused:?
    Want dat zijn dingen .. xD
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn Ipod gaat altijd zo enorm snel leeg, slaat ook nergens op. Maar goed had hem gewonnen dus zo erg is het ook weer niet:+
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    zit nu te kloten met sommige apps niet normaal! Heb nu de complete Wolfenstein game! Hij is echt zooooo goed! Echt waar voor je geld! Zoek nog andere fps games! en als kan zelfde bediening als die van wolfenstein :)
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoe kan ik een pdf / doc file openen op mijn iPod Touch? Ik weet dat het in de mail kan, maar mail aanmaken dat wil me niet lukken omdat ik @msn.com heb. Hulp iemand?
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je nog garantie hebt kun je gewoon Apple bellen hoor, ook al is het een gewonnen ding.
    Ik zou niet naar een APR gaan, gewoon Apple bellen, indien garantie krijg je doosje thuis gestuurd en kanj e em daar in doen.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moest mijn defecte Extreme van Apple naar een APR brengen.
    Ben hem daar 4 weken kwijt geweest.

    Ik moest alles Exterme+Voeding+Doos inleveren en kreeg 4 weken later de zelfde voeding+ doos terug.
    Ze hebben de defecte Extreme gewoon omruilt en dat moest 4 weken duren :mad:
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is ook geen iPod ;) haha.. neej...nja dat kan gebeuren. Ligt dr aan wat ze daar zeggen. Volgens mij kan je er ook om vragen. Wat betreft alles meesturen is gewoon standaard policy. Blijkbaar willen ze alles testen. Misschien niet eens zo'n slecht idee, wellicht zat het probleem in de doos van je extreme :+ zou best zuur zijn als je dan nog een keer terug had gemoeten..
     
  15. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Mijn apps sluiten steeds automatisch af,... Hoe kan da 8) Is echt fakking irritant.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, toen ik m'n Itouch voor de eerste keer aansloot zette Itunes automatisch alle muziek erop. Heb hem eergisteren hersteld maar nu doet hij dat dus niet. Heb nu maar 10 nummers ofzo erop :+. Hoe fix ik dit weer? Heb geen zin om afspeellijsten te maken.
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Halp?!
     
  18. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Ik ben eerst! :+
     
  19. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Iets aanvinken met automatisch synchroniseren? Zo moeilijk werkt iTunes niet, gewoon op wat knoppen drukken.
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan, als ik daarna rechtsonder op toepassen/synchroniseren klik werkt het dus niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina