Je hebt dus bij Settings > Notifications op ON gezet? Open vervolgens je msn app (bv. Palringo), het zal je dan iets vragen als 'Palringo wants to use Push Notifications - Don't Allow or Allow'. Druk op Allow. Als je nu terug gaat naar je Settings > Notifications menu zal het desbetreffende programma daarbij staan met opties om apart sounds, badges & alerts aan/uit te zetten. Edit: En weer eens te laat)
Ik heb het aanstaan, en als ze vragen van toestemming enzo geef ik toestemming maar nog steeds niks...
Je krijgt wel de vraag? Krijg je vervolgens ook gewoon het programma in je notifications list of dat al niet? Of is het gewoon zo dat je in het programma zelf de notifications niet ontvangt? Het is toch niet zo dat je programma misschien push niet deftig ondersteunt, heb je er al meerdere geprobeerd? Edit: Voor de zekerheid, je hebt dit gedaan?
Ik zie die programma's WEL in lijst staan ja. En ik heb het bij alle apps, dus niet alleen bij eentje. jouw edit: Ja dat heb ik dus gedaan
Doet het ook, maar voor de iPod touch heeft dat weinig zin aangezien je daar sowieso niet mee kunt bellen. Dus dan is een vliegtuig-modus niet zo van belang.
Maar in ieder geval: Ik vergat te vermelden dat de vliegtuigmodus aan/uitschakelen Push berichten kan fixen als ze tijdelijk niet willen werken.
Ik ga binnenkort een ipod touch 32 gb halen. Zit nu alleen nog te kijken waar die het goedkoopst is. Zijn er ook nog nadelen aan dit toestel? Die ik niet weet?
Mijn ipod wil geen filmpjes meer erop zetten, Ik heb de film die ik wil in AVI formaat maar het lukt met geen mogelijkheid om hem er op te zetten, slepen, toevoegen lukt niet en verder zou ik het niet weten.