1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 4 mei 2010.

1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de interface van een iPod veel fijner is.
    Omdat je op een horloge sneller even de tijd kan zien en het is een accesoire.

Het lijkt me sterk dat foto's met een iPod veel beter gaat dan met een mobiele telefoon.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Omdat het kan.

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje:

sinds gisteren doet mijn iPod Classic het niet meer. Het enige dat nog werkt is het 'Turnwheel', maar daar heb ik vrij weinig aan. De rest van de knopjes reageert niet meer. Ik heb hier bij mijn schoonouders geen kabeltje bij, dus kan niet kijken of hij het weer doet zodra ik hem op de PC aansluit...

Kan je een iPod Classic ook een reset geven als hij aanstaat? Zit er ergens zo'n verborgen knopje ofzo?

Weet iemand wat het kan zijn?

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, dat had ik natuurlijk ook al gezien... Maar dat lukt dus niet ;) Want de knopjes reageren helemaal niet...

Edit: WTF, hij deed nu wel iets... Gisteren een half uur mee bezig geweest... Hij doet het ineens weer...! Beters!

Binnenkort haal ik trouwens ook een iPod Touch... Althans, als de 'Back-to-school' actie daar weer aan meedoet :)

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  6. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn scherm van me iPod touch is kapot, en nu wil ik hem gaan vervangen en dat kan je zelf doen zag ik.
    Dus nu wil ik het scherm bestellen en heb even rondgekeken en nu zag ik op ebay iemand die ze verkoopt uit Hong Kong.
    Ik heb wel vaker gehoord dat je daarvandaan heel goedkoop sommige producten kunt kopen, is dit betrouwbaar?
    Het gaat om de verkoper;
    iunicom
    (Feedbackscore van 12539)
    99,4% Positieve feedback
    nog een link naar de advertentie: http://cgi.ebay.nl/Apple-iPod-Touch...dy_Zubehör&hash=item1e5bfd292f#ht_1786wt_1137

als dat betrouwbaar is dan koop ik het al moet ik een maand erop wachten voordat die hier is, dit is heel goedkoop om mijn scherm te repareren!

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja is wel betrouwbaar. Of het origineel Apple replacement spul is weet je alleen nooit zeker, dus in het ergste geval past het niet 100%. Maar dat zal wel meevallen.

Voor die paar euro kan je de gok wel wagen.. ;)
    Wel grappig een Duitse Chinees..

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik krijg net mijn iPod Nano G5 Red binnen.
    Wat een licht en klein ding is het zeg! :eek:

Nu maar even iTunes installen en m'n muziek overzetten. :cool:

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nieuwe Nano is erg licht inderdaad. Heel mooi ding! Vooral in Product Red. :)
    Have fun with it. :cool:

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb een probleem met mijn Ipod Nano: vanmorgen haalde ik m'n Ipod van de oplader en op de fiets zette ik hem aan en toen kwam ik, zoals gebruikelijk, in het hoofdmenu (Muziek, Extra's, Instellingen, Huidig nummer) en toen via Muziek naar Speellijsten. En toen ik op Speellijsten drukte zag ik dat er letters weggevallen waren.

Zo kreeg ik dus Min avorieten ipv Mijn Favorieten en Muiekvideos ipv Muziekvideos.
    Maar het rare is dus dat voordat ik op Speellijsten drukte, er nog geen letters waren weggevalen.

Waar kan dit aan liggen en hoe moet ik aansprake maken op garantie?

11. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ipod herstellen?:)

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Doe eerst maar 's een restore inderdaad. Voordat je garantie gaat claimen etc. 8)

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik deed m'n Ipod 2 sec in de USB oplader en haalde hem er toen weer uit, en toen waren meteen de letters weer goed. Sorry van die garantie claim. :9

14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Nu ik een macbook heb en iTunes goed ingericht wil ik ook graag een iPod.
    Probleem is echter dat ik volgend jaar een iPhone wil en nu niet weet of ik voor de iPod Classic of Touch moet gaan.
    Is de Classic nogsteeds de moeite?

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Classic is zeer zeker de moeite. Je kunt er minder mee dan met een iPod touch, maar als je toch van plan bent om voor de iPhone te gaan, raad ik je de Classic aan.
    Ik heb een iPhone en iPod touch en gebruik van de touch alleen de Music functie.

16. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb problemen met mijn ipod, 1 oortje doet het nooit. NU heb ik ook een grootte barst in het scherm zitten. Nu ben ik vandaag naar de MACwinkel gegaan om te repareren, dat willen ze niet doen omdat er een barst inzit. Kan ik ergens dat schermpje maken ofzo want wil het wel graag weer werkend hebben, of heeft iemand een beter idee?:)

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ff een vraagje over m'n Ipod Touch, die ik al heel lang heb maar hem nooit echt voor meer heb gebruikt dan muziek en internet;
    Ik heb een blu ray film gedownload en ik wou die op mn Touch zetten maar als ik probeer te synchronizeren negeert hij die hele film terwijl het een MP4 is en ik gewoon genoeg ruimte op m'n Ipod heb.

Films/video's die ik al eerder op mn Ipod touch heb gezet die gingen er moeiteloos op.
    Ligt dit misschien aan een te hoge kwalititeit van de film (is dus blu ray), of moet ik misschien een nieuwere Ipod versie downloaden.
    Ik heb zelf een hele oude versie nog, omdat de Ipod gehackt is en dat al was tijdens de aankoop lang geleden (2de hands)

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Waarom een BR film downloaden voor je iPod. 8) Klein scherm kan nooit zo een reso aan. En wellicht dat de processor in de iPod niet zo een groot (video)bestand aan kan om af te spelen.
    Zou dan gewoon een divx of dvdrip proberen, wat vaak ook een prima te pruimen kwaliteit heeft, of met een converter naar iPod formaat (en reso) omzetten.

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik had hem al gedownload om gewoon te kijken op de pc, maar ik dacht: ik zet hem op mn ipod. Ik dacht dat de kwaliteit dan ook wel nice zou zijn.

20. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Probeer Any Video Converter. Convert hem dan naar Customized mp4. Gaat je wel 2 uur duren aangezien de duur en grootte van de film ;).

Ik zelf zet er nog wel eens een paar Scrubs afleveringen op :).

Deel Deze Pagina