Heel simpel. iPod touch (2G) is model A1288 en iPod touch (3G) is model A1318. Kun je checken op de achterkant
Volgensmij zijn ze niet helemaal hetzelfde. Maarja, ik kan toch niet multi-tasken op dat kut ding, dus zoveel maakt het ook weer niet uit... Damn you Steve Jobs!!
Ah geweldig. \o/ Ik heb met heel veel moeite mijn iPod Touch 2g 8GB MC Model gedowngrade van 4.0 naar 3.1.2 Shit, wat is 4.0 kut zeg. :{ Het werkt gewoon niet nu, niet jailbreakbaar, waardoor je gewoon heel veel functies mist... 4.0 heeft het niet waargemaakt voor mij. Maar wachten dus op een jailbreak voor iTouch 2G MC, óf op een nieuwe update.
M'n iPod Touch is naar de klote neem ik aan. Gisteren in de harde regen naar huisgefietst en omdat hij dient als mp3-speler had ik hem in m'n broekzak en toen is hij dus te nat geworden. Gisteren flipte hij 'm helemaal; elke keer zette hij zichzelf uit/aan etc. En nu werkt het touch gedeelte nog super kut (reageert slecht). Ontgrendelen gaat bijvoorbeeld al super moeilijk en je kan bijna niet door het menu bladeren naar programma's. Kan ik hier nog iets tegen doen (vooral omdat het waterschade is, je bent dan toch gewoon de lul?) of is dit gewoon einde latijn voor m'n iPod Touch?
Wil de apple ipod van 8gb ook gaan halen binnenkort. Iemand tips waar hij het goedkoopst is en is hij het geld waard? Of iets wat verder handig is om te weten?
Als ik jou was zou ik tot september wachten, want dan komen de nieuwe iPods uit. Ook is de 8GB iPod slechter dan de 16/32GB iPod touch. Zo kan je op de 16/32GB mooiere spellen spelen
Zoek de verschillen: Apple heeft de iPod touch 8GB niet geupgrade, deze is precies hetzelfde als de 2e generatie. De 32/64GB hebben ze intern wel aangepast, daarom zijn deze ook beter. Ook staat alleen onder de onder de 32/64GB ''derde generatie''
De vierde komt in september? Zal wel als de nieuwe iphone eruit gaan zien denk? Als die nou es niet es potjandorie te duur wordt, koop ik die.
Gisteren bij de mediamarkt in hengelo geweest maar daar was die uitverkocht... Weet iemand nog andere winkels die voor een redelijke prijs ipods verkopen? Of waar je de jouwe hebt gekocht? En ik ga em niet op het internet bestellen..
Je kan bij een Apple Premium Reseller langs gaan, bijvoorbeeld de Xando in Enschede. Die hebben ze vast ook. En waarom zou je het niet bij de Apple Store online bestellen?