1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik open deze thread omdat ik van plan ben een ipod te kopen. Voor de mensen die niet weten wat een ipod is, zie hier:

    [​IMG]

    En in het donker:

    [​IMG]

    Het zijn een soort super deluxe mp3spelers.

    Ipods zijn er in verschillende maten: 10 GB, 20 GB en 40 GB wat dus neer komt op ongeveer 2500 nummers, 5000 nummers en 10000 nummers.

    Ze kosten 350, 450 en 550 euro. Zie voor meer info hier en voor een filmpje hier.

    Er schijnen een soort mini ipods aan te komen van 2 en 4 gb die iets van 100 à 150 euro moeten gaan kosten. Ik heb er een mogelijk plaatje van gevonden:

    Link omdat je geen plaatjes daarvandaan mag halen, grr

    Misschien worden de prijzen van de grote ipods dan ook wel verlaagd.

    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met een ipod. Dus post ze hier.

    Edit: Damn sorry voor het verneuken van de layout. En dat plaatje van de mini ipods haal ik weg. Ik post de link.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat plaatje doet t niet maarre vriend van me heeft er 1 met 40 GB en khoor hem nooit klagen... schijnt super ding te zijn..
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er geen maar ik wil er al een tijd lang 1 hebben
    ik wacht nog ff tot de prijs omlaag gaat
    2 en 4 gig klinkt trouwens erg interessant
     
  4. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ipod is niet alleen muziek je kan er bijna alles opzetten wat je wilt je kan hem ook als externe hard disk gebruiken over die mini ipod heb ik ook van gehoord om dat deze versie vrij prijzig is en ze willen via de mini ipod ook de minder bedeelde mensen aan hun mp3 spelers helpen.
     
  5. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook van plan een te kopen, wel de 20gb, deze vind ik precies op maat. Er zit namelijk 10gb meer dan het standaard-model, een afstandbiedening enz.

    EDIT: Oja, apple komt ook met een "normale" mp3 speler, met flash-geheugen (dus waarschijnlijk Secure Digital) Ik zoek ff de bron op.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  6. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat die mini ipods deze maand al uit zouden komen. Ik zit zelf namelijk te twijfelen tussen de aankomende ipods en de iriver 590
     
  7. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij bedoel je dat er 10000 nummers op een 40 Gb gaan en geen 1000
     
  8. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja verbeterd.... :{
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil ook een iPod gaan kopen.
    Ik wacht heel even, komen binnenkort modellen uit met 1 en 2 gb.
    Dat is ook al genoeg, ze gaan onder de 100 euro kosten las ik.

    Apple is een topmerk, volgend jaar weer een Mac kopen. Ben PC weer beu.
     
  10. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de 10 GB versie.. en raad hem iedereen aan :D. Voor muziek is ie echt relaxt maar hij werkt ook zeer goed als externe HD op de apple en windows. Top ding.

    @ Masterchief:
    LOL pc beu.. zo dacht ik ook, dus ook mac nu :D.
     
  11. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben ook van plan om er 1 te kopen, maar hoeveel nummers kunnen er dan op 1 van 2 of 4 GB??
     
  12. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Lag laatst (half jaar geleden maar dat doet er niet toe) volgens mij ook in de Bijenkorf (A´dam) Wel relaxt ding!
     
  13. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou reken maar uit. Op een iPod van 10 GB kunnen ongeveer 2500 nummers. Op een iPod van 1 GB zouden er dus iets van 250 op kunnen, van 2 GB 500 en van 4 GB 1000. Maar dat weet ik niet zeker.
     
  14. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een aantal maanden ook een iPod 20GB (windows versie, hoewel dit bepaald wordt door de indeling van de harddisk) en hij bevalt prima, gebruik iTunes als Music Library, ik heb er nu ongeveer 10GB muziek opstaan, verder gebruik ik zo nu en dan de iPod als externe harddisk. Het enige dat tegenvalt is de prijs, misschien dat een mini iPod hierin verandering kunnen brengen.
     
  15. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat ook te denke aan een Ipod maar 10 GB gebruik ik nooit en ik hoor dat ze bij mij nogal snel gejat worden....
    Maar zou wel zoon mooi apparaat willen... missschien als er versies komen van minder GB
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil dr ook 1 maar kheb er helaas geen geld voor... maarja komt nog wel is :D
     
  17. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar is ie dan. De nieuwe kleinere iPod. Vind hem zelf niet echt mooi.. maar hij is wel mega klein "en".... goedkoper :D.

    Naja 250 dollar is nog niet nix. Voor 300 dollar heb je namelijk de 15 GB :confused:

    Hier het linkje:
    Da Mini iPod
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom las ik ergens dat er ook een 1 gb versie kwam die rond de 100 euro zou kosten?!
     
  19. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilde net het nieuws over de mini ipod gaan posten, maar goed een toelichting dan.

    Het is nu dus officieel bekent. Er komen mini ipods in verschillende kleuren: zilver, goud, blauw, roze, groen. Een plaatje:

    [​IMG]

    Ze hebben een cappaciteit van 4 GB en kosten $250,-. Een behoorlijk bedrag dus. :'-(

    Het 10 GB model gaat eruit en wordt vervangen door een 15 GB. Een pluspunt is dat de prijs hetzelfde blijft. Een minder punt is dat de 20 en 40 GB modellen even duur zijn gebleven.

    Ik denk dat ik zelf voor de 15 GB ga nu en niet wacht tot april tot de mini´s uitkomen. Ik vind ze niet zo mooi en veel te duur. Helaas!
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik vind de grotere versie ook mooier, wel jammer dat de 15 gb versie geen ipod docking en clip enzo heeft... maar goed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina