1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook een aanrader als je wat meer geld over hebt. hij is gewoon bijna perfect...alleeb al hoe die er uit ziet, is tog schitterend zon ding!!

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kick ik zou nog wel wat actuelere info willen horen over de mini en de normale.

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    www.apple.nl
    www.apple.com

Kijk hier is op. Staat alles over de iPod en dergelijke Apple producten

*Misschien maar weer is een Apple kopen zoals mijn iMac die ik 3 jaar heb gehad en perfect was met een iPodje* :9

4. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    nou wat wil je weten over de 'oude' iPod? ik heb er een.

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    gvd, mijn ipod is waarschijnlijk kapot |:- :'-(

Een paar dagen geleden begon ie soms plotseling te vragen of ik foto's wou importeren ofzo :{ telkens onder het muziek afspelen.. en dan stopt de muziek, heel erg storend!!
    Ook springt mijn ipod soms zomaar aan |:- Terwijl hij uit staat en op "hold" !
    Dit houd dus in dat ik soms muziek wel luisteren en dat ik dan zie dat mijn ipod alweer bijna leeg is :mad:
    En nu begint de muziek ook nog eens te stotteren af en toe :'-(

Heeft iemand hier ook last van gehad.. of weet iemand wat ik kan/moet doen?

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nooit last van gehad, maar als hij vraagt om foto's te importeren dan zul je neem ik aan een iPod photo hebben? Wat ik je aanraad om gewoon naar apple.nl te surfen, want daar heb je een soort van service/garantie gebeuren. Als je daar je probleem voorlegd dan zullen ze vast en zeker na 1 of 2 dagen bij je op de stoep staan om het apparaat mee te nemen. Mits je dus nog garantie hebt. Ik hoop tenminste niet dat ik zoiets ooit nog hoef mee te maken...

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je hebt nog garantie neem ik aan. Ga naar de apple website en vul het reperatieformulier in. Je krijgt dan binnen 2 weken een prachtig doosje thuisgestuurd waarin je je ipod kunt opsturen. Je krijgt hem dan gerepareerd terug. Waarschijnlijk is dit niet dezelfde, dus maak een back-up van je muziek :)

8. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb een vraag, sinds kort heb ik t probleem met mn ipod mini dat als ik Itunes gebruik op t schermpje blijft staan: de ipod wordt bijgewerkt, koppel niet los. Terwijl ondetrussen in Itunes zelf staat dat ie bijgewerkt is en losgekoppeld kan worden, weet iemand hoe k dit oplos?

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb t ook wel eens gehad. Software opnieuw installen. Kans bestaat dat je je nummers kwijtraakt btw.

10. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    je bedoelt me library???

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Op je Ipod ja:)

12. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ipod Random, wat zijn hier de nadelen van? Ik ben van plan er zo een aan te schaffen namelijk :).

13. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het grappige is dat ik niet eens een foto ipod heb :9
    Ik heb nu ook bijna geen last meer van krakent geluid :eek:
    Maar ik kan me ipod nog steeds niet uit doen :'-( dus ik ga hem toch ff opsturen :cool: toch bedankt vor reacties!

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lol, je bedoelt zeker een ipod shuffle? Zo denken ik en iemand die ik ken gemaand Randy over dat ding. No offense btw tegen jou. Het geeft overigens wel een grappig effect met de tekst die boven je ava staat, nou ja, meer met de stijl van die tekst ;)

*dat (...) betekent dat daar dingen staan die niet echt van toepassing zijn O-)

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu al een tijdje mijn iPod en had er vandaag met een klasgenoot over (hij heeft een mini) hoe je de muziek van je iPod op je HD kunt zetten... Kan dat eigenlijk wel!? We hebben wat in iTunes zitten kijken, maar nergens de optie kunnen vinden. Ik wil namelijk een back-up maken van mijn muziek, maar dan moet ik wel weten hoe dat werkt xD

Iemand een manier?!

16. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    dat kan OFFICIEEL niet, maar er is een programma, genaamd Ephpod, waarmee dat wel kan! dit is neem ik aan een illegaal programma want aplle had t nie zo bedoeld, maar moe je maar es zoeken op google of zo. Ik heb t ook en t tis egt een goed programma, je kunt er alles mee wat je met itunes kan, en nog meer

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Tnx, ik ga er ff naar kijken! Wel vaag dat je het er via iTunes niet af kan halen... Maar goed ik spit het proggie zo ff door ;)

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Is niet illegaal. Ephod is gewoon freeware; en Apple zit er ook niet totaal mee. Apple heeft echter een andere bedoeling met iTunes; that's all. :)

19. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ah ja, cynisme is ook niet meer wat het geweest is.

En over dat gesprek, ik zit elke dag een ~80 minuten in de trein naar de universiteit. Als ik dan wat random nummers kan horen, lijkt me dat wel fijn. Dat jij er zo over denkt, vooral doen, maar ik vraag naar meningen die er wel toe doen.

"No offense btw tegen jou"

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ach ja, je kunt het blijkbaar niet waarderen :) Ik kan het dan ook absoluut niet aanraden. Dit omdat shuffle een prachtige functie is, maar soms wil je gewoon een eigen lijst opstellen met nummers. Of je hebt net een nieuwe cd waar je helemaal gek van bent, en die wil je alleen maar luisteren... Dat lukt niet, tenzij je al je muziek er dan afgooit.(Behalve die cd natuurlijk) en daarbij is de opslagmogelijkheid imo echt te weinig. Ik heb een ipod 20 gig, en daar heb ik na de paar maandjes dat ik hem heb alweer zo'n 1400 nummers staan. En het groeit ook nog eens gestaag. Daarom ben ik er ook serieus over aan het denken om een iPod met 40 gig, of een iPod photo te nemen met 60 gig. Die opslagruimtes geven mij namelijk de ruimte die ik graag heb. Verder is wat mij betreft een schermpje ook een must. Ik wil graag zien wat ik draai, en op welk volume ik zit. Ook zie ik graag bij het voor of acteruit spoelen in een nummer hoever ik in het nummer zit. Ik vrees namelijk ook dat dat spoelen er ook niet meer in zit. Nu zal het alleen nog mogelijk zijn met die iPod shuffle om nummers te skippen etc. Die spoel functie lijkt onnozel, maar als je het een keer wilt gebruiken in een nummer, en je hebt het niet, dan baal je. Als je echt maar rond die prijsklasse wilt zitten, dan raad ik je aan een leuke flashplayer te nemen incl beeldscherm ;) Dan heb je ook een spelertje met 512mb, maar een hoop extra functies :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina