1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    khbe een vraag, ik heb wat nummers toegevoegd in me itunes net, alleen als ik dan op info doe bij elk nummer en dan dingen zoals titel en zo wil veranderen, dan kan dat opeens niet meer:confused::confused::confused:. Bij alle andere nummers wel nog, weet iemand hoe dat kan?

2. MennoDePenno

MennoDePenno HardrocK PosteR

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe ik de muziek van mijn ipod mini weer op mn computer kan zetten? Via Deze Computer lukt het niet :confused:
    zijn hier speciale programma's voor?

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ipod agent heb je nodig

4. MennoDePenno

MennoDePenno HardrocK PosteR

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :)
    Je bent geweldig _O_ ;)

5. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat blaat je nou? Je kan de shuffle functie ook gewoon uitzetten en normaal je muziek afspelen man.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou man, hoe wil je nou zien wat voor muziek je afspeelt. Dat het zo is dat je die shuffle functie uit kan zetten, dat zou best kunnen. Maar als je die uit zet dan begin je vrolijk bij nummer 1 in je lijstje met nummers. En dat is waar je mn punt mist. Ik heb het gewoon over een cd die je erop zet, en dat je die graag wilt luisteren maar dat je dan niet simpel die cd kan selecteren. Als je dus een cd erop hebt gezet dan kun je vrolijk blijven klikken op de knop zodat hij naar het volgende nummer gaat tot je een punt van herkenning hoort van de desbetreffende cd. Ook kun je geen playlist neem ik aan aanmaken aangezien je die niet in een menu kan selecteren. Of je moet de handicap hebben dat je die playlist in iTunes moet selecteren, en dat je dan alleen die muziek kan luisteren tot je hem weer op iTunes aansluit. Dus voor je die toon tegen me loopt te verkondigen moet je denk ik eerst maar eens goed lezen wat ik nou eigenlijk bedoel te zeggen.

7. Ice Thunder

Ice Thunder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar.

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry or maar hoeveel mb is 40 GB dan?
    4000?

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    more lik 40.000

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mja, 40GB = 40960MB
    Maar, aangezien een schijf nooit precies 40GB heeft is het altijd minder...
    Zeg 35 ~ 39GB

11. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    waarom doen jullie allemaal zo moeilijk over die shuffle functie? ik heb een ipod mini en die kun je gewoon aan en uit zetten

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Met de iPod Shuffle kun je dat ook kiezen.... je kan het volgens de playlist die je in Itunes maakt laten afspelen of gewoon de shuffle stand kiezen.

Overigens maakt een schermpje mij vrij weinig uit. Het enige waar ik een Mp3 speler voor gebruik is tijdens het fietsen/sporten en dan kijk ik toch niet op het schermpje. Zorg gewoon dat je veel geode muziek erop hebt staan en dan komt alles wel goed. _O_

Het design en de prijs zijn gewoon de sterkste puntjes van de Shuffle. Apple had geen zin in een klein, scrollend, slecht leesbaar scherm en besloot daarom maar geen scherm te doen, een keuze die ik wel kan begrijpen.

13. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    is een goede keuze, alleen ik heb een vraag over het editen van sommige nummers.

Je kunt nummers met iTunes editen : dan doe je rechtermuisknop op t nummer en dan info tonen. En dan kun je titel, artiest, album en genre etc. instellen, alleen nu, heb ik bepaalde nummers die ik niet kan editen, dan is dat info tonen schermpje gewoon lichtgrijs, en kan ik geen een vakje aanklikken?? zo wazig, weet iemand hoe k dit oplos?

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hey,
    Ik heb hier nu een ipod photo thuis liggen.
    Ik heb nu een probleempje; als er al foto's op de ipod staan, en ik wil er meer opzetten dan verwijdert hij de oude, en zet de nieuwe er op. Ik moet dan dus alle foto's opnieuw eropgooien. Hoe kan ik dus foto's erbij plaatsen?

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    OEOE dat klikt zeker goed. Kan ik gelijk heel m'n computer op m'n Ipod zetten. Maar jah, zo'n ding is wel net zo groot als m'n koelkast.

16. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    kleine koelkast heb je dan, waar koop je die?

17. BIG TIM

BIG TIM StRiP It GiRL

Leuk Bevonden:
    0

ik vraag me af als je die om je nek hebt met dat koort aan het dopje dat die niet afvalt

als je begrijpt wat ik bedoel *) wel een mooi ding en handig

Edit: en het is toch veel Mb voor weinig geld of niet dan en zonder schermpje gaat de baterij langer mee en sowiezo WIE KIJKT DER OP DAT SCHERM ( als je hem gebruikt voor het fietsen naar school of onder het sporten ?)

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  18. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    maarum ik heb een vraagje, al vaker gesteld maar niemand lijkt er een antwoord op te hebben. In iTunes kan ik sommige nummers nie bewerken, dat betekent dat ik de titel, artiest en genre van dat nummer bijv, nie kan bewerken, omdat als ik dat wil doen het schemrpje lichtgrijs is, ipv wit? weet iemand wat er scheelt?

EDIT: voor de mensen die dit ook hebben, dan staat het bestand als alleen-lezen aangevinkt, dat moet je veranderen en klaar is kees

Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  19. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin nu toch heftig te twijfelen... ik dacht dat de iPod een super apparaat was, maar nu zit ik er toch wel aan te denken een Creative Zen te kopen... hoe zit het nou met dat gelul over die batterij en dat iTunes... voel me nogal dom snap er de ballen niet van hoe dat nou zit met dat iTunes gebeuren

20. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zag die Ipod shuffle bij dixons voor 100 euro. en nu twijfel ik of ik hem zal kopen.
    ik vraag me af of er geen addertjes onder het gras zitten aangezien hij zo goedkoop is vergeleken met de gewone Ipod.
    en istie schokbestendig heb nu zo'n gaar goedkoop ding en al rij je over een klein hobbeltje heen dan begintie al te kraken of valtie uit.
    dus raden jullie hem aan

edit: zat net op apple.com te kijken en daar hebben ze het de hele tijd over Itunes waar je tegen betaling muziek kan downloaden. betekent dat dat je niet gewoon lekker illegaal via kazaa muziek erop kan zetten. of kan het allemaal

ps: ik klink misschien dom maar heb geen verstand van dat soort dingen :+

Laatst bewerkt: 11 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina