1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je kan gewoon je eigen muziek erop zetten. het maakt niet uit waar je het vandaan haalt. Dat downloaden daar is wel supersnel en kost maar 0.99$ per liedje :)

@Wasabi: De batterij van de nieuwe ipod van 20gb gaat gewoon minstens 12 uur (luisterend) mee. Of je dit te weinig vindt moet je zelf uitmaken.
    itunes is imo een heel aardig programma, waar je makkelijk de ID-tags kunt aanpassen van de nummers. Het is in ieder geval zeker geen reden om een ipod links te laten liggen.

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een Zen Touch en ben er heel erg content mee. Hij is stukken goedkoper dan de iPod, en ook nog eens een zeer goede geluidskwaliteit (met de juiste koptelefoon dan). Verder zitten er nog wat leuke accesoires bij die het allemaal nog aantrekkelijker maken. Het enige nadeel is dat hij ietwat aan de zware kant is (200 gram) maar dat went. Ik vind het het verschil in ieder geval meer dan waard.

3. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag een ipod 20gig gekocht en ben er echt helemaal aan verkocht. Lekker klein en dun (vooral de 20gig versie). Daarnaast werkt het clickwheel systeem ook fantastisch. Enigste minpuntje is de enorm mooie chrome achterkant, men ziet hiernamelijk alle vingerafdrukken op:p

4. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Maar is ook handig als spiegel ;)

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de Archos vandaag gezien, zo wat een mooi dingetje. Ben verkocht aan het ding, al hoewel de Ipod photo ook een mooie gadget is zou ik persoonlijk liever de Archos Gmini 400 hebben. Beeld kwaliteit is goed en het kiezen van nummers c.q. bestanden gaat ook makkelijk.

*bedankt Pim voor deze geweldige ervaring.

6. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja 1 keer 0.99$ is niet veel maar 140 keer = 140$ en dat is wel veel ;)

en is de Ipod shuffle nou schokbestendig zal maar ff voor de zekerheid

7. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb een probleempje met me Ipod, ik heb em net herstelt, dus alles is eraf, e daarna heb k weer alles erop gezet. Maar nu als ik em aanzet staat er een soort koffertje met een uitroepteken bij, hij wil ook nie aangaan voor de rest, weet iemand wat k moet doen??

8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook ook verkocht, en ik heb hem gekocht. :) Hij is geweldig, maar goed laten we verder kwijlen in het archosgmini400threadje.

9. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan er nou iemand mij vertellen of de Ipod shuffle schobestendig is, het zal denk ik wel maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden op die vraag

10. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    iPod Shuffle speelt af zonder overspringen, iPod en iPod Mini tot 25 minuten zonder overspringen en de iPod photo tot 17 minuten zonder overspringen.
    iPod Shuffle is dus de beste keus als je langer dan 17/25 minuten achterelkaar wild wil doen ;)

/edit: info is trouwens gewoon te vinden op apple.nl...

11. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook vandaag me ipod mini gehad, zit alleen geen NL of ENG handleiding bij. Wel een beetje irritant.
    Je moet zo'n ding toch de 1e paar keer altijd helemaal laten opladen en helemaal leeg laten lopen om de batterij max. te krijgen??

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Volgens mij niet. Je kan hem gewoon gaan gebruiken.

Zoek maar even op www.google.nl naar "ipod batteries" :)

13. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ook een goed beschermhoesje? ik kan alleen die Sok vinden, en die vind ik zo lelijk en nutteloos, moet je em er telkens uithalen als je een nummer wil skippen

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik niet doen. Het is een lithium batterij en die moet je in het begin altijd helemaal vol opladen en daarna weer helemaal leeg laten lopen. Op die manier wordt de battrij het sterkst. Als je dat niet doet gaat de batterij ook een stuk minder lang mee.

15. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zoek ook een goed hoesje:)

16. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook batterijen voor de iPod Mini die langer meegaan dan 8 uur? Ik vind het namelijk een beetje kort als ik een hele dag op school zit.

17. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    kheb net de mini gekocht.... gaat die egt maar 8 uur mee??? tillers:mad:

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Een hele dag op school bestaat over het algemeen van lessen van 9 tot hooguit 5 uur.
    En meestal is het bij die lessen de bedoeling op te letten, niet muziek te luisteren. ;)

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Op site staat dat Ipod mini zo een 18 uur mee gaat, wordt naar verloop van tijd ook wel minder, merk het aan mijn md-batterij.
    Zit er ook aan te denken om een Ipod Mini Green te kopen. Morgen eens kijken wat ze in de stad kosten, hopen dat ze ergens voor een leuk prijsje liggen. :)

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zit zelf een beetje te twijfelen tussen een 20 GB versie, en de nieuwere 1 GB iPod Shuffle.

Vind 1 GB beetje weinig, en 20 GB is misschien lichtelijk overkill.
    (iPod mini begin ik niet aan, dat ding ziet er niet uit. ;) )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina