1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Van de 4gig heb je ook oude en nieuwere versie hoor.

2. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het verschil is toch dat de nieuwe 18uur meegaat en de ouwe mmar 8uur. En die 18uur meegaat is de 6gig

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vooral een opmerking maken als je er niks van weet _0/

Schijnt dat je het makkelijk kan zien of je een oude of nieuwe min hebt door op de achterkant gewoon te kijken. Bij de nieuwe mini's staat er op de achterkant 4 en 6 gb, als het goed is staat dat niet op de oude 4 en 6 gb mini's.

4. MennoDePenno

MennoDePenno HardrocK PosteR

Leuk Bevonden:
    0
    De kleuren van de nieuwe zijn toch feller?

5. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de mini van 4 gig ....

heb je alleen bar weinig an met een batterij van 8 uur

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kan je niet terug naar de winkel en hem ruilen voor een nieuwe versie (met bijbetaling)?

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als hij het maar 8 uur doet (getimed!) ga je naar de apple site. Vul het schadeformulier in en je krijgt een mooi doosje thuisgestuurd.

Dit geld als je batterij minder dan 50% van het origineel is. Die 18 uur is trouwens op 50% volume, licht uit en shuffle uit.

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    En die 18 uur is alleen voor de nieuwe ipod mini's, niet de ouden, want die gaan gewoon minder lang mee. Komt btw niet door betere batterij maar door een nieuwere chip die zuiniger omgaat met energie.

9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze topic nooit gezien.

Maarja, heb zelf ook een hele lange tijd een Ipod. Heb 'm nu bijna anderhalf jaar, maar hij is al 2x kapot gegaan. Zit 20G op en het is de 3de, tevens mooiste, generatie. Heb 'm de eerste keer kunnen omruilen, maar toen hebben ze weer een verneukt display terug gegeven. Nu is de helft van m'n beeldscherm kapot, maar gelukkig doet ie het wel. Geweldig ding, ik houd er echt van!

10. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    gaar... moet ik et met maar 8 uur stellen

11. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje ik heb gehoord dat de ipod nog al snel kapot gaat is dat waar

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    1 woord: Garantie

13. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn iPod Mini al 2x op een harde ondergrond laten vallen van 1,5 meter en hij doet het nog prima, ik heb inmiddels al wel een klein krasje op mn scherm maar je ziet het nauwlijks. En ik heb hem nu ongeveer 1,5 maand.

En mocht ie echt stuk heb je altijd nog de garantie!

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet voor laten vallen natuurlijk...

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em ook al een x laten vallen, meteen zwaar in shock, pakte em met trillende/bezwete handjes weer op, maar gelukkig deed ie et nog... ik was toen echt zwaar in de stress..

daarna nooit meer laten vallen ;)

enige waar ik van heb gehoord, is dat de batterij een beperkte houdbaarheid heeft.. maar of dat waar is...
    Ik kom er vanzelf achter ;)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb zelf een iSkin voor mijn 4G 20gig iPod. Dat was echt nodig want de krasjes achterop waren gewoon echt te lelijk. Jammer is alleen dat heel de mooie vorm van die 4G er door wordt verborgen en om 'em aan een docking station te koppelen moet je ook de iSkin er af halen (daarom heb ik geen dock). Heb 'em uit Amerika over laten komen maar ben mezelf toch dankbaar voor de investering: Laatst laten vallen in de bus en werkt nog perfect.

Overigens nu ook op zoek geweest naar een goede manier om 'em op de autoradio aan te sluiten. Mijn restricties zijn alleen dat ik geen zin heb om er veel aan uit te geven, de autoradio niet bijster interessant is en dus geen ingangen heeft oid. Ben dus maar gegaan voor een zogenaamde Cassette Adapter. Cassette in de speler, komt een draadje uit en die verbind je met je iPod. Staat nu in bestelling, ben benieuwd of dat een beetje werkt.

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik het goedkoopst een iPod krijgen??

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb zelf een ander apparaat om de de Ipod/Gmini aan te sluiten op de autoradio. Hebben namelijk geen cassettedeck meer. Het is een 3rd party apparaatje (die van apple is veel te duur) dat een radiosignaal uitzend. Dit kun je verstellen tussen FM 86.0 en FM 92.0 dacht ik. Even zoeken met je radio, en Voila. Je merkt geen verschil in kwaliteit overigens.

@rikkel: www.tweakers.net/pricewatch

19. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook een vraagje, bij artiesten>DAC>Albums>2x Professioneel Chillen.

De albums hebben exact dezelfde naam alleen ze willen niet samengaan. Dus ik heb 2x Professioneel Chillen. Wat kan ik hier aan doen?

Edit: Btw !SIC!, wat voor doosje kreeg je thuisgestuurd? Wat zat erin?

Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  20. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen met allerlei lokale zenders als je door het land rijdt?
    Heb zelf een ipod adapter van pioneer gekocht, wel een beetje duur, maar werkt perfect, bediening loopt via de radio. Schijnt er ook voor andere merken te zijn/komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina